سبک سفرتان چیست؟

جاذبه های گردشگری و تفریحی تفلیس و باتومی

چرا تور تفلیس و باتومی

آشنایی با تور تفلیس

شهر تفلیس پایتخت گرجستان است و تور تفلیس نیز همواره یکی از تورهای محبوب برای مسافران ایرانی محسوب می شده است.تور تفلیس که در حقیقت سفر به شهری با دریاچه ها و مجسمه های زیاد و بناهای یادبود قدیمی است برای هر سلیقه ای مناسب خواهد بود.جالب است بدانید از شهر تفلیس به عنوان عروس شهرهای آسیای میانه یاد می گردد.بهترین زمان برای سفر با تور تفلیس به این شهر زیبا ، اوایل خرداد تا آبان ماه می باشد.هوای تفلیس بسیار مطبوع و ملایم است و در تور تابستان تفلیس می توانید از هوای خنک و پاکیزه این شهر لذت ببرید.

از جمله جاذبه هایی که مسافران تور تفلیس گرجستان میتوانند از آنها دیدن کنند ، کلیسای جامع تثلیث ، کوه مقدس تفلیس ، حمام های سولفور (گوگردی) ، آتشکده معروف تفلیس ، شهر قدیمی تفلیس و .. است که در صفحه جاذبه های گردشگری تفلیس می توانید بیشتر با جاذبه های این شهر آشنا شوید.

سفر به دریاچه لیسی و دریاچه لاکپشت در تور تابستان تفلیس و بازدید از موزه های فضای باز این شهر خاطرات خوش و لحظات شیرینی را برای شما رقم خواهد زد.

شهر تفلیس در دو سمت رود کورا (Kura) که به زبان فارسی رود "کوروش" نامیده میشود قرار گرفته است.کوروش کبیر ، پادشاه ایرانی این رود را که در نقطه مرزی قلمرو پادشاهی قرار داشت به نام خود نامگذاری نمود.

آب و هوای تفلیس دارای زمستان های نسبتا سرد و تابستان های این شهر نیز گرم و مطبوع است.بنابراین اگر میانه خوبی با سرما ندارید در زمستان و فصل های سرد تور تفلیس را انتخاب نکنید اما از طرف دیگر، تور تفلیس در بهار و تابستان بدلیل هوای بسیار خوب آن می تواند یکی از گزینه های سفر به گرجستان باشد

قیمت تور تفلیس باتومی

قیمت تور تفلیس و یا تورهای ترکیبی با توجه به فصل و امکانات و شرایط مختلف ، متفاوت است که می توانید در هر لحظه از طریق تماس با مشاوران آژآنس الماس نشان ، از شرایط و قیمت ها آگاهی پیدا کنید و مناسب ترین گزینه برای سفر با تور تفلیس و باتومی را برگزینید.

همچنین تور لحظه آخری تفلیس نیز می تواند یکی گزینه های مناسب برای عاشقان سفر باشد که با قیمتی ارزان به این شهر دیدنی در اروپای شرقی سفر کنند.اطلاعات لازم در مورد تور ارزان تفلیس از جمله قیمت تور ، امکانات و انواع هتل ها را می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان الماس نشان بدست آورده و یکی از مسافرت های لذت بخش خود را هرچه زودتر برنامه ریزی نمایید.

تور باتومی

تور باتومی بدلیل جذابیت های طبیعی بیشمار این شهر زیبا یکی از پرطرفدارترین تور ها است.باتومی که به پایتخت گردشگری گرجستان مشهور است بدلیل داشتن طبیعت فوق العاده ، سواحل زیبا و کوه های چشم نواز همیشه مورد توجه گردشگران بوده است جهت اطلاع از تور باتومی و شرایط تور ارزان باتومی می توانید به صفحه تور باتومی مراجعه و یا با کارشناسان الماس نشان تماس حاصل نمایید.

تور ترکیبی تفلیس باتومی

تور ترکیبی باتومی و تفلیس یک فرصت استثنایی برای افرادی است که علاقه به سفر به گرجستان دارند.شهر تفلیس پایتخت گرجستان و به عروس شهرهای آسیای میانه شهرت دارد و باتومی نیز شهری بندری در کرانه دریای سیاه است به نام بهشت گرجستان معروف است. تور تفلیس و باتومی  می تواند خاطره ای بسیار خوش از گرجستان برایتان رقم بزند ، بخصوص تور تابستان تفلیس و باتومی که بدلیل آب و هوای خوب تفلیس در تابستان و همچنین سواحل زیبای باتومی و شنا در این سواحل سفری رویایی را برایتان رقم خواهد زد. اگر بدنبال تور ارزان تفلیس و باتومی هستید با مشاورن باتجربه الماس نشان تماس گرفته و از آخرین شرایط و هزینه های تور ارزان تفلیس و باتومی اطلاع یابید

تور گرجستان

تور گرجستان (Georgia Tour)  شامل پکیج های متنوعی در فصل از سال می شود.آژانس الماس نشان همواره یکی از برگزار کننده گان خوشنام تورهای داخلی و خارجی بوده است. تور گرجستان نیز از جذابیت های مخصوص به خود برخوردار است ، اگر قصد سفر به گرجستان را دارید ، تور تفلیس ، تور باتومی و تور ترکیبی تفلیس باتومی بهترین گزینه برای شماست که با مراجعه به صفحه هریک از این تورها از آخرین شرایط و قیمت ها آگاه خواهید شد.

یکی از تورهای مطرح امروزه تور گرجستان میباشد که مردم برای شنا در دریای سیاه و استراحت بخصوص در تابستان با آن همراه میشوند.

قیمت تور تفلیس و باتومی

تور ترکیبی تفلیس باتومی یکی از به صرفه ترین و مناسب ترین تورهای خارجی است که گردشگران و توریست های ایرانی به آسانی با استفاده از آن به این کشور سفر کنند. قیمت تور تفلیس باتومی وابسته به شرایط مختلفی است از این رو نوسان قیمت در فصل های مختلف وجود دارد. به خصوص در ایام تابستان که شلوغ ترین فصل از لحاظ رزرو تورهای گرجستان است و تورباتومی و رزرو هتل های این شهر به اوج خود می رسد. چرا که بسیاری از توریست ها می خواهند در تابستان ضمن دیدن جاذبه های توریستی گرجستان از سواحل باتومی و تفریحاتی مانند شنا و ورزش های آبی در آن استفاده کنند.
اگر تمایل به رزرو تور تفلیس باتومی دارید، می توانید در هر زمان از سال با همکاران ما در تماس باشید تا از جدیدترین آفرها و تورهای لحظه آخری تفلیس باتومی مطلع شده و با قیمت مناسب تری به این کشور سفر کنید. 

طبیعت گرجستان

یکی از نکات جالبی که در تور گرجستان به آن برخورد میکنید تنوع فراوان آب و هوایی این کشور است  در باغستان های آن گیاهان استوایی در کنار گیاهان آفریقایی و آمریکایی رشد میکنندتور ارزان گرجستان در تمام جهان یکی از پرطرفدارترین تورها محسوب میشود چرا که علاوه بر تنوع آب و هوایی در گرجستان ساحل مغناطیسی آن قابل توجه است که عموم بر این باورند که شنا کردن و آفتاب گرفتن در این ساحل بسیاری از بیماریها را درمان میکند .

جذابیت های تور تفلیس و باتومی گرجستان

یکی از جذابیت های تور ترکیبی تفلیس باتومی این است که بدون نیاز به ویزا می باشد و برای سفر به گرجستان نیازی به اخذ ویزا ندارید که صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه شما خواهد شد. از طرف دیگر هریک از شهرهای باتومی و تفلیس جذابیت های خاص خود دارند ، شهر باتومی یک شهر ساحلی و توریستی با سواحل زیبای مشرف به دریای سیاه است که یکی از بهترین گزینه ها برای تفریح و استراحت بخصوص در تابستان محسوب می شود ، تفلیس هم شهری بسیار زیبا و تاریخی است که از مردم آن گرفته تا سبک برخی خیابان ها و پارک های آن همه و همه خاطرات جالبی را برایتان رقم خواهند زد.

بازارهای سنتی در تفلیس و باتومی نیز بسیار پرطرفدار و زیبا هستند که انواع سنایع دستی و سنتی گرجستان را می توانید در آن پیدا کنید.

البته مراکز خرید تفلیس و باتومی را هم نباید فراموش کرد که مراکزی مجهز و بزرگ و مدرن هستند و بیشتر آنها دارای امکانات رفاهی چون رستوران و حتی امکانات سرگرمی و بازی های کودکان و نوجوانان نیز هستند. 

ضمنا غذاهای گرجستان نیز بسیار معروف هستند و در سفر خود با تور ترکیبی تفلیس باتومی ، خوردن غذاهای سنتی این کشور را از یاد نبرید.

از طرف دیگر از آنجایی که فرهنگ مردم گرجستان و مخصوصا تفلیس که از نقاط برجسته این کشور است، فرهنگی گلچین شده از نکات مثبت فرهنگهای کشورهای همسایه از جمله ترکیه، روسیه، ارمنستان، ایران و آذربایجان است، فرهنگ غذایی این کشور نیز تا حد زیادی از فرهنگ کشورهای یاد شده تاثیر گرفته و امروزه شما می توانید با پرداخت هزینه های نسبتا کم در بهترین رستوران های تفلیس و باتومی طعم منحصربفرد و به یاد ماندنی بسیاری از غذاهای محلی این کشور را امتحان کرده و به اتفاق همراهانتان از سفرتان بیشترین لذت را ببرید.
البته اگر به خوردن غذاهای فست فود علاقه مند هستید، در هنگام سفر با تور تفلیس باتومی می توانیدبه فست فودهایی که در مراکز خرید و یا بعضی از نقاط این دو شهر قرار دارند بروید و غذاهای آنها را مصرف کنید. هر چند که توصیه ما این است که این کار را انجام ندهید و تا جای ممکن سعی کنید در طول سفر به گرجستان، غذاهای محلی و لذیذ این کشور را امتحان کنید.

در صورتی که قصد دارید سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید ، با کارشناسان با تجربه الماس نشان تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.آژانس الماس نشان مجری تخصصی انواع تور گرجستان و تور ترکیبی تفلیس و باتومی

آفر های ویژه الماس نشان