دیدنی های تور نوروز تفلیس

تور نوروز تفلیس گرجستان می تواند بسیاری از مسافرین ایرانی را به خود جذب کند. دیدن نقاط محبوب تفلیس در تورهای نوروزی تفلیس می تواند فرصت مناسبی برای گردش و تفریح خانواده های ایرانی با قیمت مناسب باشد. هنگام سفر با تور گرجستان نوروز 97 می توانید از بسیاری از جاذبه های گردشگری تفلیس دیدن کرده و از گشت و گذار در این شهر تاریخی زیبا و مهم کشور گرجستان لذت ببرید. 

شما با هر سلیقه ای که داشته باشید و با هر سن و سال می توانید از گردش و خرید در گوشه و کنار شهر استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین با اقامت در بهترین هتل های تفلیس در تعطیلات نوروز، سفری آرامش بخش و بی دغدغه را در گرجستان تجربه کنید. بنابراین پیش از رزرو تورهای نوروزی تفلیس بد نیست که از بهترین نقاط دیدنی و جاذبه هایی توریستی این شهر که می توانید در این ایام از آنها دیدن کنید، مطلع شوید. در این صورت سفری جذاب تر و لذت بخش تر خواهید داشت:

- تراموای هوایی تفلیس:

 یکی از جاذبه های توریستی مهم تفلیس، تله کابین آن است که به آن "تراموای هوایی" (Aerial Tramway) می گویند. این تله کابین شما را از "پارک ریک" به سمت قلعه "ناریکالا" می برد. هنگام سوار شدن به تله کابین تفلیس، شهر زیر پایتان است و می توانید از بالا عکس های سلفی از خود و دوستان و همچنین از مناظر جالب و دیدنی تفلیس بگیرید. تله کابین تفلیس یکی از بهترین و محبوب ترین جاذبه های این شهر نزد توریست ها و مسافران تور تفلیس است. قیمت بلیط تله کابین تفلیس نسبتا ارزان است و با پرداخت هزینه کم در هر زمانی از سال - به خصوص در فصل زیبای بهار - می توانید سوار آن شده و از دیدن زیبایی های شهر تفلیس و غوطه ور شدن در آسمان این شهر لذت ببرید. توصیه می کنیم که این تجربه استثنایی را هنگام سفر با تور نوروز تفلیس، از دست ندهید.


تراموای هوایی در تور نوروز تفلیس    تراموای هوایی در تور نوروز تفلیس



- دریاچه های تفلیس:

یکی از جاذبه های توریستی دیگر برای توریست های تور نوروز تفلیس، می تواند دیدن طبیعت زیبای اطراف این شهر، به خصوص دو دریاچه مهم این شهر یعنی دریاچه لیسی تفلیس  و دریاچه لاک پشت های تفلیس  که هر دو بسیار دیدنی و جذاب هستند و طبیعت اطراف شان بسیار بکر و زیباست. ماهیگیری و قایق سواری و قدم زدن در کنار این دو دریاچه از تفریحات و سرگرمی هایی است که می توانیم آنرا به همه دوستداران تور نوروز تفلیس توصیه کنیم. به ویژه دریاچه لاک پشت ها که در اطراف آن امکانات توریستی و گردشگری متعددی از جمله چندین کافه رستوران نیز هست و گاهی هنرمندان گرجی در اطراف این دریاچه به اجرای قطعات دل انگیز و زیبای موسیقی می پردازند.


منظره دریاچه های تفلیس در تور نوروز    منظره دریاچه های تفلیس در تور نوروز



- کوه متاتسمیندا تفلیس:

یکی دیگر از نقاط محبوب تفلیس برای گردشگران خارجی بخصوص در سفر با تور نوروز تفلیس کوه متاتسیمندا است که دارای چندین جاذبه جالب و هیجان انگیز به خصوص برای کودکان، نوجوانان و جوانان است. این کوه در غرب بخش مرکزی تفلیس قرار دارد و به دلیل زیبایی طبیعت و همچنین وجود شهربازی تفلیس بر بالای آن بسیار معروف است. این شهربازی می تواند افراد با سنین مختلف را ساعتها سرگرم و هیجان زده کند. البته تنها مزیت رفتن به بالای این کوه فقط اینها نیست بلکه حتی رفتن به آن هم جالب است بطوری که هم می توانید از مسیرهای پیاده از پای کوه تا بالای آن صعود کنید (کاری که بسیاری از توریست های جوان انجام می دهند) و یا سوار قطارهای پیشرفته ای بنام Funicular استفاده کنید که سوار شدن در آنها برای کسانی که اولین بار سوار می شوند، بسیار جالب و هیجان انگیز است. البته بر روی کوه متاتسمیندا تفلیس امکانات جالب دیگر و دیدنی های دیگری هم وجود دارند از جمله کلیساهای قدیمی و مجسمه ها و بناهای یادبود و همچنین رستوران Funicular که یکی از بهترین رستوران های تفلیس است. منظره شهر تفلیس از بالای این کوه هنگام غروب و حتی شب، بسیار دیدنی است.


دیدن از کوه متاتسمیندا در تور نوروز تفلیس    منظره کوه متاتسمیندا در تور نوروز تقلیس



- باغ وحش تفلیس:

باغ وحش تفلیس (Tbilisi Zoological Park) قدیمی ترین و بزرگ ترین باغ وحش گرجستان است. این باغ وحش یکی از جاذبه های توریستی مهم تفلیس است که هر ساله پذیرای هزاران توریست و گردشگر خارجی است. تنوع بالای حیوانات و جانوران بومی مناطق قفقاز و سایر نقاط جهان، در این باغ وحش و همچنین وجود بخش پرندگان و آکواریوم در آن موجب افزایش جذابیت و محبوبیت این باغ وحش شده است. از طرف دیگر بخش های فرهنگی و آموزشی ویژه کودکان نیز در بخش اداری این باغ وحش وجود دارد که جهت آشنا کردن کودکان با طبیعت و دنیای حیوانات، برنامه های جالبی را برای آنها ترتیب می دهد که از این نظر هنگام سفر خانوادگی با تور نوروزی تفلیس می تواند اوقات خوشی را برای کودکان و نوجوانان رقم بزند.در این باغ وحش چندین کافی شاپ و رستوران هم وجود دارد که می توانید جهت صرف نهار و رفع خستگی به آنها مراجعه کنید.

باغ وحش تفلیس را هنگام سفر نوروزی به این شهر زیبای گرجستان، فراموش نکنید.


باغ وحش تفلیس در تور نوروز    باغ وحش تفلیس در تور نوروز    



- موزه های تفلیس گرجستان:

یکی از تفریحات توریست های ایرانی تفلیس گرجستان در ایام نوروز، می تواند بازدید از موزه های این شهر باشد. شما در هر فصلی از سال که به تفلیس سفر می کنید، می توانید از انواع و اقسام آثار بجا مانده از دوران قدیم و صنایع دستی و آثار هنری جدید و یا قدیم هنرمندان این کشور دیدن کنید و با گوشه هایی از هنر و تاریخ و فرهنگ ملت گرجستان آشنا شوید. بلیط ورودی موزه های تفلیس هم بسیار ارزان است و به همراه خانواده و دوستان می توانید ساعتها به تماشای گنجینه های هنری تفلیس و گرجستان مشغول شوید. نمایش اشیاء بجا مانده از دوران قدیم، تابلوها، مجسمه ها و یادبودها، بشقاب ها و ظرف و ظروف قدیمی (که برخی از آنها صدها و بلکه هزاران سال قدمت دارند) ، لباس های محلی و قدیمی مردم کشور گرجستان، ماشین های قدیمی و... همه از دلایل محبوبیت این موزه ها هستند. از بهترین موزه های تفلیس می توان از موزه گرجستان، موزه اتومبیل، موزه هنرهای زیبا، گالری ملی، موزه تاریخ تفلیس و موزه سوانتی را نام برد.


بازدید از موزه های گرجستان در تور نوروز تفلیس    بازدید از موزه های گرجستان در تور نوروز تفلیس


در صورت تمایل به رزرو تور نوروز تفلیس گرجستان و اطلاع از آخرین پکیج های نوروزی تفلیس با آژانس مسافرتی الماس نشان در تماس باشید. دیدار با شما در نوروز امسال در شهر زیبای تفلیس.