بهترین هتل های تفلیس

مسافران تور تفلیس برای رزرو هتل در تفلیس (یا در کل گرجستان) دو انتخاب دارند؛ یا می‌توانند از هتل‌های ارزان‌قیمت استفاده کرده و یا هتل‌های بوتیک (یا همان هتل‌های لوکس) برای خود رزرو نمایند. از آنجایی که تفلیس هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب نموده و پربازدیدترین شهر گرجستان است، هتل‌های بسیاری نیز در تفلیس وجود داشته که باعث سردرگمی مسافران می‌شود. از این رو لیستی از بهترین هتل‌های لوکس این شهر برای آن دسته از مسافران تور تفلیس که می‌خواهند شب‌های بیاد ماندنی و بی‌همتایی را در این شهر تجربه کنند، جمع‌آوری شده. لیست تهیه شده حاصل تعداد آرای مثبت مهمانان این هتل‌ها در سایت Booking.com است.

بطور میانگین هر شب اقامت در یکی از هتل‌های بوتیک یا لوکس تفلیس، هزینه‌ای حدود 100 دلار یا بیشتر خواهد داشت، اما در انتهای این مقاله می‌توانید هتل‌های خوبی با مبلغ 89 دلار در شب نیز پیدا نمائید.

1. هتل بیلتمور تفلیس (The Biltmore Hotel Tbilisi)



هتل بیلتمور تفلیس     هتل بیلتمور تفلیس  



هتل بیلتمور که در شهر تفلیس گرجستان قرار داشته و فاصله بسیار کمی با سالن اپرای تفلیس (Tbilisi Opera) و تئاتر باله (Ballet Theater) دارد، دارای استخر، باشگاه ورزشی و خدمات اسپا می‌باشد. مهمانان این هتل و مسافران تور تفلیس می‌تواند از نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت برده و از پارکینگ رایگان نیز برخوردار می‌شوند. تمام اتاق‌های هتل بیلتمورد تفلیس دارای سیستم تهویه هوا و تلویزیون صفحه تخت بوده و برخی از سوئیت‌های دارای یک فضای نشینمن برای استراحت پس از یک روز طولانی در میان جاذبه‌های گردشگردی تور تفلیس، هستند. نزدیکترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که 18 کیلومتر با آن فاصله دارد. هزینه اقامت: شبی حدوداً 225 دلار.

2. هتل بوتیک شماره 12 (No12 Boutique Hotel)



هتل بوتیک شماره 12 تفلیس     هتل بوتیک شماره 12 تفلیس



هتل شماره 12 در اولد تاون تفلیس واقع شده و تنها 5 دقیقه پیاده با میدان آزادی تفلیس (Freedom Square) فاصله دارد. این هتل دارای معماری سنتی بوده، ولی از تمام امکانات رفاهی مدرن پشتیبانی می‌کند. تمام سوئیت‌های هتل شماره 12 دارای تهویه هوا، تلویزیون و حمام اختصاصی بوده و برخی از آنها از یک بالکن با منظره‌ی رو به شهر تاریخی تفلیس بهره‌مند می‌باشند. مسافران تور تفلیس که از این هتل استفاده می‌کنند، می‌توانند صبحانه را در بوفه هتل میل نموده و همچنین در اطراف هتل شماره 12، رستوران‌ و کافه‌های بسیاری برای سایر وعده‌های غذایی وجود دارد. هزینه اقامت: شبی حدوداً 99 دلار.

3. هتل سیتروس در تفلیس (Citrus Hotel)



هتل سیتروس در تفلیس      هتل سیتروس در تفلیس



هتل سیتروس جنب پارلمان گرجستان در تفلیس واقع شده و تنها 7 دقیقه پیاده‌روی با میدان آزادی تفلیس فاصله دارد. همچنین فاصله آن با سالن اپرای تفلیس و تئاتر باله 700 متر بود و به خیابان تاریخی روستاولی (Rustaveli) بسیار نزدیک می‌باشد. همانند دیگر هتل‌های درجه یک تفلیس، سیتروس از تمام امکانات رفاهی مانند تلویزیون، تهویه هوا، وایفای رایگان و ... برخوردار بوده و همچنین با وجود بالکن در برخی سوئیت‌ها، مسافران تور تفلیس می‌توانند از منظره شگفت‌انگیز شهر تفلیس نهایت لذت را ببرند. رستوران داخلی این هتل منوی متوعی از غذاهای اروپایی و گرجی داشته و هرروزه صبحانه سور می‌شود. نزدیک‌ترین ایستگاه قطار و نزدیک فرودگاه هرکدام 6 و 16 کیلومتر می‌باشند. هزینه اقامت: شبی حدوداً 125 دلار.

4. هتل مرکور اولد تاون تفلیس (Mercure Tbilisi Old Town)



هتل مرکور اولد تاون تفلیس     هتل مرکور اولد تاون تفلیس



هتل مرکور اولدتاون که در 1.1 کیلومتری میدان آزادی قرار دارد، دارای وایفای رایگان و رستوران بوده و سوئیت‌های آن از بالکن نیز برخوردارند. تمام سوئیت‌های این هتل دارای تهویه هوا، تلویزیون و حمام اختصاصی می‌باشند و برخی از آنها نیز دارای یک فضای نشیمن برای استراحت پس از یک روز طولانی و لذت بردن از جاذبه‌های گردشگردی تور تفلیس، هستند. هتل مرکور اولدتاون در 12.9 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی تفلیس قرار داشته و هزینه اقامت در آن شبی حدوداً 158 دلار است.

5. هتل بوتیک وینوتل (Vinotel Boutique Hotel)



هتل بوتیک وینوتل      هتل بوتیک وینوتل تفلیس



هتل بوتیک وینوتل که در تفلیس گرجستان واقع شده دارای متنوع‌ترین منوی نوشیدنی در میان هتل‌های تفلیس است. دکورسیون این هتل بصورت کلاسیک و سنتی بوده و تاریخ بنای ساختمان آن به قرن 19 میلادی بازمی‌گردد، پنجره‌های این هتل نیز مانند پنجره‌های قرون وسطایی رنگ‌آمیزی شده. وینوتل دارای دو پاسیو بزرگ و یک لابی وسیع است. اتاق‌ها نیز علاوه بر طراحی داخلی سنتی، از تمامی امکانات رفاهی برخوردار بوده و دارای وایفای رایگان، تلویزیون و سیستم کنترل دمای هوا می‌باشند. هتل بوتیک وینوتل دارای یک کتابخونه با کتاب‌های روسی و انگلیسی نیز می‌باشد. هزینه اقامت: شبی حدوداً 159 دلار.

6. هتل بوتیک کورال (Coral Boutique Hotel)



هتل بوتیک کورال تفلیس     هتل بوتیک کورال تفلیس



هتل کورال تفلیس دارای خدماتی نظیر وایفای و پارکینگ اختصاصی رایگان بوده و مسافران آن می‌توانند از تمامی امکانات مانند تلویزیون با تمامی شبکه‌ها و حمام اختصاصی استفاده ببرند. برخی از اتاق‌ها دارای یک فضای نشیمن برای استراحت پس از یک روز طولانی و لذت بردن از جاذبه‌های گردشگردی تور تفلیس، و همچنین برخی از یک بالکن برای تماشای منظره‌ی زیبایی از شهر تفلیس برخوردارند. این هتل دارای وسایل اسکی بوده و همچنین مسافران می‌توانند اتومبیل کرایه نمایند. هتل بوتیک کورال 14.5 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی تفلیس فاصله داشته و هزینه اقامت آن شبی حدوداً 101 دلار است.

7. هتل بوتیک تراس (The Terrace Boutique Hotel)



هتل بوتیک تراس تفلیس     هتل بوتیک تراس تفلیس



هتل تراس در یک و نیم کیلومتری میدان آزادی تفلیس واقع شده و دارای پارکینگ اختصاصی و وایفای رایگان بوده و همچنین خدمات مختص گردشگران تور تفلیس نیز ارائه می‌دهد. سوئیت‌های هتل تراس دارای تهویه هوا، سماور برقی، فضای نشیمن و همچنین حمام اختصاصی و تلویزیون می‌باشد. این هتل دارای رستوران بوده که مهمانان و مسافران تور تفلیس می‌توانند غذایشان را در آنجا سفارش دهند. درصورت درخواست نیز می‌توانند صبحانه خود را در اتاق میل نمایند. هتل تراس 22 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی تفلیس و 1 کیلومتر با ایستگاه متروی روستاولی فاصله دارد. هزینه اقامت: شبی حدوداً 137 دلار.

8. هتل زپ پالاس تفلیس (Hotel ZP Palace)



هتل زپ پالاس تفلیس     هتل زپ پالاس تفلیس



هتل زپ پالاس در وسط شهر تفلیس واقع شده و تنها 5 دقیقه پیاده‌روی با ایستگاه متروی مرجانیشویلی (Marjanishvili) فاصله دارد. از ویژگی‌های هتل زپ پالاس می‌تواند به وایفای و پارکینگ اختصاصی رایگان آن اشاره نمود. سوئیت‌های نورگیر هتل زپ علاوه بر داشتن تهویه هوا و تلویزیون و حمام اختصاصی، از دکوراسیون داخلی کلاسیک و استفاده از رنگ‌های گرم بهره‌مند است. میدان آزادی تفلیس تنها 2.2 کیلومتر با هتل زپ فاصله داشته و همچنین 17 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی تفلیس فاصله دارد. هزینه اقامت: شبی حدوداً 108 دلار.

9. هتل بوتیک اولد تفلیس (Old Tiflis Boutique Hotel)



هتل بوتیک اولد تفلیس     هتل بوتیک اولد تفلیس



هتل اولد تفلیس در مرکز شهر تفلیس فاصله داشته و 5 دقیقه با خیابان جان شاردنی فاصله دارد (Jan Shardeni Street). ساختمان هتل اولد تفلیس یک بنای تاریخی بوده و همچنین علاوه بر داشتن یک رستوران از وایفای رایگان نیز برخوردار است. هرکدام از سوئیت‌های هتل دارای امکاناتی نظیر تهویه هوا، فضای نشیمن، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. قصر ناریکالا (Narikala Castle) که یکی از جاذبه‌های گردشگردی تفلیس است تنها 4 دقیقه پیاده‌روی با هتل اولدتفلیس فاصله داشته و میدان آزادی تفلیس نیز در 2 کیلومتری آن واقع شده است. هزینه اقامت: شبی حدوداً 83 دلار.

10. (Tbilisi Laerton Hotel)



هتل لائرتون تفلیس     هتل لائرتون تفلیس 



این هتل تنها 10 دقیقه پیاده‌روی با ایستگاه متروی آولابری (Avlabary) فاصله داشته و دارای یک بالکن بزرگ با نمایی سرتاسری از شهر تفلیس می‌باشد. طراحی داخلی سوئیت‌های هتل لائورتون تفلیس بسیار زیبا و چشم‌نواز بوده و تمام سوئیت‌ها دارای تهویه هوا، تلویزیون و حمام اختصاصی می‌باشند. برخی از اتاق‌ها نیز دارای یک فضای نشیمن برای استراحت پس از یک روز طولانی و لذت بردن از جاذبه‌های گردشگردی در تور تفلیس، هستند. مهمانان هتل هم می‌توانند در رستوران هتل غذایشان را سفارش دهند و هم با مترو به میدان آزادی تفلیس رفته و در آنجا به گزینه‌های بسیار گسترده‌ای رستوران برخورد خواهند کرد. فرودگاه بین‌المللی تفلیس تنها 15 دقیقه با هتل لائرتون تفلیس فاصله دارد. هزینه اقامت: شبی حدوداً 91 دلار.

11. ویلا بوتیک متیبی (Boutique Villa Mtiebi)



     ویلا بوتیک متیبی



هتل متیبی در مرکز شهر تفلیس واقع شده و تنها 5 دقیقه پیاده‌روی با میدان آزادی و خیابان روستاولی فاصله دارد. از خصوصیات این هتل می‌توان به وایفای رایگان، تهویه هوا و دکوراسیون داخلی ایتالیایی با رنگ‌های گرم، تلویزیون و حمام اختصاصی اشاره نمود. صبحانه در این هتل سرو شده و همچنین تعداد بسیار زیادی کافه و رستوران در اطراف هتل بوتیک متیبی برای سایر وعده‌های غذایی وجود دارد. فاصله این هتل با فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز 17 کیلومتر است. هزینه اقامت: شبی حدوداً 89 دلار.

12. هتل بتسی (Betsy's Hotel)



هتل بتسی      هتل بتسی



این هتل بوتیک 7 طبقه در دامنه کوهستان متاتسمیندا (Mtatsminda Mountain) واقع شده که دارای منظره باشکوهی از تفلیس می‌باشد. علاوه بر امکانات رفاهی، هتل بتسی دارای سونا، باشگاه ورزشی و رستوران با غذاهای سنتی گرجستان و بین‌المللی می‌باشد. طبقات بالاتر این هتل دارای تهویه هوا و بالکن بوده و تمام سوئیت‌ها دارای تلویزیون، وایفای رایگان و دکوراسیون داخلی درجه یک می‌باشند. می‌توانید صبحانه یا دیگر وعده‌های غذایی خود را در رستوران این هتل و یا در کنار استخر روباز با آب و هوای ملایم، میل نمائید. مهمانان هتل بتسی و مسافران تور تفلیس همچنین می‌توانند از لابی این هتل که دارای یک شومینه بزرگ و آرامش‌بخش می‌باشد، استفاده نمایند. هتل بتسی در 3.2 کیلومتری میدان آزادی تفلیس قرار داشته و تنها 20 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی تفلیس فاصله دارد. هزینه اقامت: شبی حدوداً 118 دلار.