دریاچه لاک پشت های تفلیس

چنانچه از تور تفلیس جهت بازدید از این شهر استفاده می کنید به هیچ عنوان دریاچه لاکپشت هت را از دست ندهید و حتما همراه با خانواده به این دریاچه که در نزدیکی موزه فضای باز مردم شناسی قرار دارد سری بزنید.

دریاچه ی لاجوردی شکل بسیار زیبایی در دامنه ی شمالی کوه مقدس شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان و در ارتفاع  686.7متری از سطح دریا وجود دارد که به دریاچه لاک پشت ها مشهور است.این دریاچه دارای محیطی آرامش بخش و زیباست.این دریاچه را می توان یکی از بهترین مکان های توریستی کشور گرجستان و شهر تفلیس نامید.

موقعیت سرسبز و پر آب و زیبای این منطقه دلیل اصلی جذب گردشگران به این جاذبه گردشگری شهر تفلیس است.پیاده روی در زیر باران و طبیعت سرسبز و همچنین دریاچه ای که بر فراز شهر است می تواند خاطره بسیار زیبایی برای شما و خانواده ی شما به ارمغان آورد.

در نزدیکی این دریاچه تعداد زیادی رستوران و کافه وجود دارد که در هوای سرد یا برای رفع گشنگی یا لذت بیشتر بردن در این مکان می توانید وقت خود را در آن جا هم سپری کنید. همچنین کافه های بسیار معروف زنجیره ای را در آنجا خواهید یافت. اگر علاقه مند به ورزش های آبی هستین می توانید نهایت لذت را در این مکان ببرید. گاهی نیز بسیاری از هنرمندان موسیقی کنسرت های متعددی در این دریاچه برگزار می کنند.این دریاچه در دامنه ی کوه ها و آغوش درختانی سرسبز نقش بسته است. توریست ها و مردم محلی نیز اغلب روزهای تعطیل برای آرامش و تفریح به این دریاچه می روند.

موضوع جالبی که می توان به آن اشاره کرد این است که در این دریاچه لاک پشتی وجود ندارد اما دلیل نام گذاری دریاچه لاک پشت این است که مردم دوست داشتنی گرجستان معتقد هستند که این دریاچه از بالا شباهت زیادی به لاک پشت دارد.

  • دریاچه لاک پشت ها در نزدیکی سفارت ایران در شهر تفلیس قرار دارد.
  • تله کابین این دریاچه در فصول بهار و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران می باشد.
  • سرگرمی های دیگری مانند شنا ، قایق سواری را می توانید در این دریاچه تجربه کنید.

دریاچه لاک پشت های تفلیس

 دریاچه لاک پشت های تفلیسدریاچه لاک پشت های تفلیس