کواد سواری در تور تفلیس

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین جاذبه های گردشگری تفلیس و همچنین تور تفلیس، تور کواد سواری است. این تور که در حومه شهر تفلیس انجام می شود، بسیار جذاب و جالب است و مناسب جوانانی است که طرفدار این وسیله هیجان انگیز هستند. 

کواد (Quad) یا All-terrain vehicle (ATV) نوعی وسیله نقلیه موتوری ایست که دارای سه یا چهار چرخ (در بیشتر مدلها، چهارچرخ) دارد و در صحرا، کوه یا جنگل می توان با استفاده از آن کیلومترها رانندگی کرد و از آن لذت برد.


ATV سواری در تور تفلیس


امروزه در بسیاری از کشورها و نواحی توریستی جهان، تورهای "کواد سواری" برگزار می شود که معمولا جوانان از چنین تورهای بسیار استقبال می کنند. از جمله در نزدیکی شهر تفلیس، که توریست های تور تفلیس می توانند از این امکان استفاده کنند و هنگام سواری با کواد، از راندن این وسیله در جنگل های سرسبز، اطراف کوه های بلند و از نزدیک رودخانه های زلال و بسیار دل انگیز این منطقه از گرجستان، لذت ببرند. خوشبختانه شرکت در این تور برای کسانی که حتی برای اولین بار سوار این وسیله می شوند، نیز امکان پذیر است.


کواد سواری در تور تفلیس    تور کواد سواری در تفلیس


زمانی که با تور تفلیس به گرجستان سفر کردید، برای داشتن یک روز هیجان انگیز و شرکت در این برنامه کوادسواری، می توانید اقدام به رزرو کرده و در روز برگزاری این تور، کارکنان این برنامه شما را به راحتی از هتل محل اقامت تان سوار یک مینی ون کرده و خودشان شما را به محل شروع برنامه می برند. در آنجا راهنماها توضیحات کوتاهی در مورد نحوه راندن این وسیله - که بسیار آسان است - و همچنین مسیر کواد سواری به شما می دهند، سپس به افراد شرکت کننده کلاه ایمنی مخصوص و دستکش های مخصوص داده می شود و بعد از آماده شدن افراد، سوار کوادها می شوند و حرکت می کنند. ضمنا نهار هم جزئی از این برنامه است و برای صرف نهار هزینه ای به پرسنل این مرکز، نمی پردازید.


quad سواری در تفلیس    کواد سواری کوهستانی در تور تفلیس


در این برنامه دو مسیر وجود دارد که یکی طولانی تر بوده و مدت زمان آن در حدود یک ساعت است ولی دیگری مسیر کوتاه تری داشته و مدت آن حدود نیم ساعت. راهنماها و مسئولین اصلی این برنامه به زبان انگلیسی تسلط دارند و حداقل سن برای شرکت در برنامه کواد سواری ، 16 سال است. محل اجرای این برنامه در نزدیکی دریاچه "لیسی تفلیس" است.

بهترین زمان برای شرکت در تور کواد سواری تفلیس، بین ماه های February  و December می باشد.

اگر با تور تفلیس قصد سفر به کشور گرجستان را دارید و عاشق طبیعت و هیجان هستید، این برنامه مفرح و سرگرم کننده را ازدست ندهید.