میدان آزادی تفلیس

از دیگر مکان های گردشگری کشور گرجستان و شهر تفلیس میدان آزادی یادبودی تفلیس است که با روشن شدن چراغ های کوچک و با تعداد زیاد ، بسیار زیبا و درخشنده به نظر می رسد.تصویر این میدان بیشتر شبیه به تصاویر کتاب داستان های بی نظیر رویایی است.

این میدان در طی گذشت سال ها نظاره گر بسیاری از اتفاقات بوده است.اتفاقاتی از جمله انقلاب رز ، تظاهرات های مختلف از جمله تظاهرات هایی برای استقلال کشور گرجستان از روسیه و ...

همچنین این میدان در سال 2005 شاهد برگزاری مراسم شصتمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم که رییس جمهور وقت آمریکا یعنی جرج دبلیو بوش هم در این مراسم شرکت کرده بود و جمعیتی بالغ بر 100.000 نفر این مراسم را از نزدیک نظاره گر بودند.

این میدان را با نام یروان نیز می شناسند و دیگر نام آن میدان لنین است و البته به آن  میدان آزادی هم می گویند.

در اطراف و کناره های شرقی این میدان فضای باز و همچنین یک فواره وجود دارد که چنانچه با تور تفلیس گرجستان به این شهر سفر کنید می توانید از دیدن آن یا عکس گرفتن از آن به همراه خانواده و فرزندانتان کنار این میدان خاطرات بسیار زیبایی را از تور تفلیس رقم زده و از چراغانی و فواره دوست داشتنی آن لذت ببرید.

میدان آزادی تفلیس یکی از دیدنی های شهر تفلیس گرجستان است که ماهیت آن مانند میدان آزادی تهران است.این میدان درخیابان معروف روستاولی قرار دارد.اگر شما هم با تور تفلیس گرجستان به دیدن این مکان رفتید عکس های یادگاری زیبایی می توانید از این میدان بگیرید.

در ضلع شمال غربی این میدان ایستگاه مترو قرار دارد و یکی از شعبه های هتل ماریوت جهت اسکان مسافرین تور تفلیس، در قسمت غربی میدان آماده پذیرایی می باشد.شما از طریق این میدان می توانید به محله های قدیمی تفلیس گرجستان بروید.

میدان آزادی تفلیس

 میدان آزادی تفلیس

به همراه سفر با تور گرجستان از جاذبه های گردشگری تفلیس دیدن کنید.