معرفی رستوران های حلال برای تور تفلیس

برخی از مسافران هنگام سفر با تور تفلیس و یا تور تفلیس و باتومی و اقامت در این شهر زیبا، ممکن است نگران مسئله خوردن غذا باشند. خبر خوش اینکه در کنار دیدن جاذبه های گردشگری تفلیس، می توانید از تعداد زیادی از رستوران های حلال تفلیس استفاده و غذاهای لذیذ آنها را با خیال راحت، میل کنید. 

در این رستوران ها، غذاهایی که با گوشت پخته می شوند از گوشت بدست آمده از ذبح اسلامی استفاده می شود و بنابراین چنین رستوران هایی غذاهایشان حلال محسوب می شود.خوشبختانه تعداد رستوران های حلال در تفلیس کم نیست و از آنجایی که بسیاری از توریست های تور تفلیس، از کشورهای اسلامی از جمله ایران هستند، لذا مسئله خورد و خوراک آنها در طول سفر برای بیشتر آنها اهمیت دارد و از این رو تعداد این رستوران ها در سطح شهر تفلیس، قابل توجه است.

ناگفته نماند که بیشتر این رستوران ها غذاهای ایرانی، ترکی، آذری و یا هندی را طبخ می کنند. کشور گرجستان یکی از کشورهای تولید کننده عمده مواد غذایی و لبنیات است و از این رو در بیشتر رستوران های تفلیس و باتومی، می توانید در زمان سفر با تور تفلیس و اقامت در این شهر، از مزایای چنین امکاناتی بهره مند شوید و از تور مسافرتی تان بیشتر لذت ببرید.

در زمان سفر با تور تفلیس، می توانید به هر یک از این رستوران ها که تمایل داشتید و یا نزدیک تر بودید، بروید. یکی از مزایای  رستوران های حلال تفلیس این است که بیشتر آنها در مرکز شهر و در نزدیکی رود "کورا" قرار دارند و از این لحاظ دسترسی به آنها برای توریست ها چندان سخت نیست.

جالب اینجاست که بدانید تعدادی از این رستوران ها که جزء بهترین رستوران های تفلیس هم هستند، ایرانی هستند که غذاهایی با کیفیت مناسب سرو می کنند. در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های حلال شهر تفلیس را به اتفاق بررسی می کنیم:

- رستوران ایرانی نایب تفلیس:

رستوران نایب در تفلیس    رستوران نایب در تفلیس

این رستوران شعبه رستوران های معروف زنجیره ای نایب است که در خیابان لسلیدزه تفلیس واقع شده. نایب یکی از قدیمی ترین رستوران های زنجیره ای در ایران است که گفته می شود قدمتی طولانی و بیش از یک قرن داشته و کباب های لذیذی دارد. در طول سفر با تورتفلیس اگر هوس خوردن یک پرس غذای لذیذ و خوشمزه ایرانی را کردید، حتما سری به این شعبه رستوران نایب بزنید. معماری داخلی این رستوران برگرفته از معماری سنتی ایرانی است و شما را ناخودآگاه به یاد آثار تاریخی کشورمان در شهرهایی مانند کاشان، یزد و اصفهان می اندازد. این رستوران در نزدیکی میدان آزادی تفلیس قرار دارد.

آدرس: Freedom Square Beside Burberry 12 Shalva Dadiani Street, Tbilisi, Georgia

ساعت های کاری: 11AM–2AM

شماره تماس: +995 551 15 37 60



- رستوران هزار و یک شب (1001 Nights Restaurant) :

رستوران ایرانی 1001 شب در تفلیس    رستوران ایرانی 1001 شب در تفلیس

این رستوران هم یکی از بهترین رستوران های ایرانی تفلیس است که غذاهای حلال سرو می کند و هنگام سفر با تورتفلیس، می توانید از طعم لذیذ غذاهای آن بهره مند شوید. نام این رستوران برگرفته از داستان های زیبای 1001 شب است که ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی دارد. در این رستوران می توانید علاوه بر غذاها و از فضای زیبای آن و همچنین موسیقی دل انگیزی که برای شما پخش می شود، نیز لذت ببرید و در سفر با تور تفلیس، خوردن غذای ایرانی در یکی از رستوران های ایرانی تفلیس را تجربه کنید.

آدرس: 9, 1, Kote Afkhazi St, Tbilisi, Georgia

ساعت های کاری: 10AM–11:45PM

شماره تماس: +995 322 99 80 04



- رستوران ایرانی شاندیز تفلیس:

رستوران ایرانی شادیز در تفلیس    رستوران ایرانی شادیز در تفلیس

رستوران های شاندیز در ایران، جزء بهترین رستوران های ایرانی هستند و خوشبختانه در خارج از کشور هم شعباتی دارند از جمله رستوران شاندیز تفلیس که یکی از بهترین رستوران های ایرانی تفلیس است و در سالهای اخیر بسیار مورد توجه توریست های ایرانی و غیر ایرانی تور تفلیس قرار گرفته. به خصوص کباب های لذیذ و خوشمزه آن. کیفیت عالی غذا، سرویس دهی خوب و دسترسی مناسب به محل این رستوران، دکور ساده و زیبا و همچنین پرسنل حرفه ای همه موجب جذب مشتریان و گردشگران خارجی به این رستوران شده است. جالب است که غذاهای این رستوران در ظروف مسی دندانه داری که در واقع بشقاب غذاخوری سنتی گرجستان است، سرو می شود که برای بسیاری از مسافران تور تفلیس خوردن غذاهای ایرانی در ربشقاب های مسی گرجستانی را جالب و خاطره انگیز می کند.

آدرس: 111 Davit Aghmashenebeli Ave, Tbilisi, Georgia

شماره تماس: +995 514 80 58 05



- رستوران تاج محل (Taj Mahal Restaurant) :

رستوران تاج محل در تفلیس    رستوران تاج محل در تفلیس

رستوران تاج محل تفلیس یکی از رستوران های هندی تفلیس است. این رستوران غذاهایی با طعم و کیفیت بسیار خوب در اختیار مشتریانش قرار می دهد و در تفلیس و به خصوص بین توریست ها و گردشگران تور تفلیس معروف است. بسیاری از کسانی که طعم غذاهای این رستوران را امتحان کرده اند، اغلب نمرات و یا درجه ارزش گذاری بالایی (در حد عالی و یا خیلی خوب) به رستوران تاج محل تفلیس داده اند. شاید همین نکته نشان دهنده کیفیت بالا و عملکرد عالی این رستوران هندی در تفلیس باشد. از غذاهای بسیار پرطرفدار آن می توان به chicken tikka، veg jalfrezi، Paneer Tikka Masala و tandoori chicken را نام برد. همچنین نان سیر این رستوران که بسیار لذیذ و معروف است (garlic naan) را هم فراموش نکنید. نکته جالب دیگر برای توریست های ایرانی تور تفلیس که به این رستوران مراجعه کرده اند، آشنا بودن بسیاری از کلمات منوی آن است که واژه های فارسی هستند که وارد زبان هندی شده اند.

آدرس: 15 Tumaniani Street, T'bilisi, Georgia

ساعت های کاری: 10:30AM–1AM

شماره تماس: +995 598 90 07 86

وب سایت: http://tajmahalrestaurant.ge



- رستوران مهاراجه تفلیس (Maharajah Restaurant) :

رستوران مهاراجه در تفلیس    رستوران مهاراجه در تفلیس

یکی از دیگر رستوران های حلال در تفلیس که غذاهای هندی به مشتریان می دهند. رستوران مهاراجه در تفلیس بسیار معروف است و بسیاری از توریست های هندی، پاکستانی، ایرانی و یا کشورها و ملیت های دیگر که با تورتفلیس سفر کرده اند، حداقل یکبار در این رستوران غذا خورده اند. این رستوران دارای فضاسازی و دکورهای بسیار زیبا و شیکی است و همچنین پرسنلی زحمتکش و بسیار مهربان دارد. در کل در کنار کیفیت بالای غذاها و قیمت بسیار مناسب، داشتن فضایی گرم و صمیمی در این رستوران، موجب جذب بسیاری از توریست ها به آن شده است. تمام سرآشپزهای این رستوران هندی هستند و غذاهایی که می پزند با کیفیت بالای غذاهای این کشور است.

آدرس: 24/4 Giorgi Akhvlediani St, Tbilisi 0106, Georgia

ساعت های کاری: 11:30AM–11:30PM

ساعت های کاری: +995 579 06 95 55



- رستوران سلطان تفلیس (Tbilisi Sultan Restaurant) :

رستوران سلطان در تفلیس    رستوران سلطان در تفلیس

این رستوران یکی از رستوران های ترکی در تفلیس است که غذاهای ترکی و حلال را به مشتریان می فروشد. اگر طرفدار غذاهای ترکی هستید در سفر به تفلیس، رستوران سلطان را فراموش نکنید. طعم مناسب غذاها، پذیرایی بسیار مناسب، تنوع منو، قیمت مناسب همه از مزایای این رستوران حلال در تفلیس هستند. البته این رستوران برای افراد گیاهخوار هم مناسب است چرا که بسیاری از غذاهای منوی این رستوران، کاملا گیاهی هستند. همچنین دسرهای خوشمزه و لذیذ این رستوران مورد توجه بسیاری از مشتریان اروپایی اش قرار گرفته است. از غذاهای لذیذ این رستوران که بسیار مورد توجه توریست ها و مردم قرار گرفته "بادمجان شکم پر" (گارنی یاریخ) است که یکی از غذاهای بسیار لذیذ ترکیه است. همچنین دلمه های خوشمزه و معروف این رستوران. امیدواریم در طول سفر با تورتفلیس از وجود چنین رستوران های درجه یک و مناسبی، لذت ببرید. ضمنا اگر در طول سفر به تفلیس دلتان برای نوشیدن یک فنجان چای با طعم و بوی چای ایرانی تنگ شد، در این رستوران می توانید به هدفتان برسید و از نوشیدن چای خوش عطر و بوی آن لذت ببرید.

آدرس: D.Agmashenebeli 144/2 , L. Pasteur Street, Tbilisi, Georgia

ساعت های کاری: 8AM–10:30PM

شماره تماس: +995 514 26 22 62



- رستوران بیروت پاشا (Beirut Pasha Restaurant) :

رستوران بیروت پاشا در تفلیس    رستوران بیروت پاشا در تفلیس

یکی از بهترین رستوران های حلال در تفلیس که غذاهای عربی به مشتریانش می دهد و نه تنها توریست های عرب بلکه سایر توریست های تورتفلیس از جمله هموطنان مان و اروپایی ها هم طعم لذیذ غذاهای عربی و لبنانی این رستوران را پسندیده اند. این رستوران فضایی بسیار آرام و دلپذیر دارد و دکور و معماری محل رستوران هم در نوع خود تماشایی است. این رستوران برای خانواده ها و یا جوانان علاقه مند به خوردن غذاهای لذیذ عربی و لبنانی مناسب است. البته در منوی این رستوران تعدادی از غذاهای گیاهی نیز موجود است از جمله فلافل که برای افراد گیاهخوار، طعم بسیار مناسب این غذاها می تواند آنها را هم راضی کند.

اگر دوست دارید در سفر با تورتفلیس، طعم غذاهای اصیل لبنانی و عربی را امتحان کنید، رستوران بیروت پاشا تفلیس را از دست ندهید.

آدرس: 5 Zviad Gamsakhurdia Named Right Bank, Tbilisi 0179, Georgia

ساعت های کاری: 10AM–2AM

شماره تماس: +995 574 66 66 54

امیدواریم با این تفاصیل در سفر به تفلیس برای پیدا کردن رستوران های درجه یک با غذاهای حلال، مشکلی نداشته باشید.