حمام گوگردی تفلیس

 از گذشته های دور در تفلیس گرجستان تعداد زیادی از مردم از حمام های گوگردی استفاده می کردند و این سنت نه تنها از بین نرفته بلکه به یکی از جاذبه های تور تفلیس تبدیل شده است.

این حمام در محلی قدیمی شهر تفلیس به نام آبانتوبانی می باشد. شهر بزرگ تفلیس که پایتخت گرجستان هم به شمار می رود دارای حمام هایی است که آب آن ها ازچشمه های آب گرم طبیعی تامین می شوند که یکی از این حمام ها که شهرت قدیمی هم دارد حمام گوگردی تفلیس است.

هزینه ی استفاده از این حمام های عمومی 2 لاری به بالا و هزینه ی استفاده از حمام و کابین خصوصی هم 15 تا 80 لاری برای یک ساعت استفاده می باشد. همچنین در این حمام ها هزینه ی ماساژ جدا میباشد . ماساژ در این حمام ها بیشتر شبیه شستن است. نوشیدنی های متفاوت هم در این حمام ها سرو می شود .

 حمام های زیادی از حمام سولفور در تفلیس وجود دارد که یکی دیگر از معروف ترین های آن ها حمام شاه عباس معروف است . در ضمن آب گرم این حمام ها کاملا طبیعی و دارای خاصیت های درمانی می باشد.

 بازدید از این حمام تاریخی را به هیچ وجه از دست ندهید. می توانید به همراه خانواده یا دوستانتان از این حمام دیدن کنید. هر زمانی که با تور تفلیس به این شهر سفر کردید ، می توانید از این حمام های گوگردی دیدن کنید.این حمام ها تمام طول روز پذیرای شما خواهند بود و برای استفاده و دیدن از آن حداقل 2 ساعت زمان خود را برای آن کنار بگذارید.

رفتن به این حمام ها به وسیله حمل و نقل عمومی و هم خودروی شخصی امکان پذیر است.در ضمن در حوالی این حمام می توانید از سایر مکان های بازدیدی تور تفلیس که شامل باغ گیاهشناسی تفلیس, نارین قلعه و میدان آزادی تفلیس است دیدن نمایید.

رستوران ها و کافه های زیادی هم در این شهر وجود دارند که می توانید بعد از یک حمام دلچسب با آب گرم یک شام خوشمزه میل نمایید و پس از آن برای استراحت به هتل هایی که توسط خدمات آژانس تور تفلیس به شما معرفی کرده است راهی شوید

حمام گوگردی تفلیس

حمام گوگردی تفلیس حمام گوگردی تفلیس

به همراه سفر با تور گرجستان از جاذبه های گردشگری تفلیس دیدن کنید.