هیجان در تور تفلیس

تور گرجستان و تور تفلیس شاید برای کسانی که آشنایی چندانی با این کشور و پایتخت آن ندارند، در درجه اول به معنای بازدید از کلیساها، آثار تاریخی و باستانی این کشور و سایر امکانات توریستی و نقاط محبوب تفلیس باشد اما جوانان علاقه مند به تور تفلیس می توانند از بهترین و هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری تفلیس هم بهره مند شده و سفر به تفلیس برای آنها تبدیل به سفری هیجان انگیز و جذاب باشد.

از این رو در این بخش تلاش کردیم چند جاذبه هیجان انگیز تور تفلیس را به شما علاقه مندان و مسافران گرامی معرفی کنیم تا در زمان سفر به تفلیس گرجستان، بتوانید به بهترین نحو ممکن از این جاذبه های جالب این شهر زیبا استفاده و لذت بیشتری از سفرتان با تور تفلیس ببرید:

- تله کابین تفلیس:


تله کابین تفلیس


تله کابین تفلیس (که به تراموای هوایی تفلیس مشهور است) یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تفلیس و همچنین جذاب ترین امکاناتی است که توریست ها هنگام سفر با تور تفلیس می توانند از آن استفاده کنند. با سوار شدن تله کابین تفلیس براحتی می توانید از دو نقطه توریستی مهم و جذاب تفلیس را ببینید یعنی از پارک ریک تفلیس به نارین قلعه تفلیس بروید. بلیط تله کابین تفلیس اصلا گران نیست و با پرداخت چند لاری (پول گرجستان) می توانید سوار آن شوید. در طول مسیر می توانید شهر تفلیس و بخش هایی از شهر قدیمی تفلیس را از بالا ببینید و هیجان جالبی را تجربه نمایید.حتی کوه ها و جنگل های اطراف شهر هم از این تله کابین دیده می شوند که مناظر بسیاری زیبایی را ایجاد می کنند و می توانید به همراه دوستان و یا خانواده، عکس های زیبا و ماندگاری بگیرید. تله کابین تفلیس را به کلیه مسافران تور تفلیس به خصوص به جوانان توصیه می کنیم.


- شهربازی تفلیس:


شهربازی تفلیس


شهربازی تفلیس یکی از نقاط پرطرفدار این شهر از نظر توریست ها و گردشگران تور تفلیس است و بسیاری از جوانان و توریست ها با استفاده از قطارهای برقی به نام "فانی کولار" (Funicular) از پایین کوه متاتسمیندا تفلیس به بالای آن رفته و از امکانات مختلف آن از جمله شهربازی تفلیس که بر بالای این کوه قرار دارد، استفاده می کنند. البته این کوه، دیدنی ها و جاذبه های جالب دیگری نیز دارد مانند مجسمه های یادبود شخصیت های قدیمی و یا رستورانی "فانی کولار" که در نزدیکی شهربازی قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های تفلیس به شمار می رود. اما در این میان شهربازی تفلیس با داشتن امکانات مناسب و هیجان انگیز جای خود را در دل توریست ها و جهانگردان جوان باز کرده. این شهربازی مزایای زیادی دارد از جمله: قرار داشتن در یک فضای سرسبز و زیبا، داشتن دید مناسب از بالای کوه به شهر، جدا بودن بخش های کودکان و نوجوانان از سرگرمی های هیجان انگیز خاص جوانان، قیمت مناسب، نزدیک بودن به کافی شاپ و رستوران و...

ضمنا در این شهربازی، یک پیست کارتینگ (Karting) هم وجود دارد. بسیاری از توریست های جوان تور تفلیس از در سالیان گذشته امکانات این شهربازی استفاده و لذت برده و آنرا یکی از خاطرات خوش خود از سفر به تفلیس دانسته اند. 

- پارک آبی تفلیس:


پارک آبی جینو پارادایس در تور تفلیس


شهر تفلیس دارای دو پارک آبی معروف و بزرگ می باشد: پارک آبی جینو پارادایس تفلیس (که معروف تر است) و دیگری یوروپارک. این دو پارک آبی نزد توریست های تور تفلیس، بسیار معروف و محبوب هستند به خصوص جینو پارادایس (به معنای بهشت جینو) که یکی از بهترین پارک های آبی اروپاست و امکانات متعددی برای جذب و ایجاد هیجان در همه سنین از کودکان گرفته تا افراد میانسال دارد. این پارک های آبی دارای امکانات متنوع و گوناگونی هستند که استفاده از آنها می تواند یک روز بسیار خوب را برای شما و دوستان تان رقم بزند. از جمله امکانات مناسب این دو پارک های آبی تفلیس می توان از سورتمه های آبی بزرگ و کوچک، استخرهای مختلف و متنوع، مسیرهای تیوب سواری و معلق ماندن بر روی آب، مراکز ماساژ و SPA، زمین والیبال ساحلی، ورزش های آبی و پر هیجان است و همچنین امکانات مناسب خانواده ها از جمله کافی شاپ، رستوران و یا مرکز استراحت است که همه اینها و امکانات و دیگر این پارک آبی قطعا تور تفلیس را برای شما هیجان انگیزتر و شادتر خواهد کرد. به خصوص برای کسانی که طرفدار شنا و تفریحات پارک های آبی هستند.


- سیرک تفلیس:


سیرک تفلیس در تور گرجستان


هیجان دیدن سیرک در تور تفلیس می تواند برای بسیاری از کسانی که طرفدار سیرک و علاقه مند به دیدن حیوانات مختلف ، بندبازی و کلا فعالیت های هیجان انگیز هستند یک تجربه بسیار جالب باشد. سیرک تفلیس یکی از قدیمی ترین سیرک های سرزمین های روسیه تزاری بود که از زمان تاسیس تاکنون همچنان مشغول به نمایش و سرگرم کردن تماشاچیان بوده است. بطوری که در سالهای اخیر بسیاری از توریست های تور تفلیس هم هنگام دیدار از این شهر، از نمایش های این سیرک دیدن کرده و همگی با درصد رضایت بالای از آن یاد کرده و یا در اینترنت و شبکه های اجتماعی به آن رای مثبت و عالی داده اند. نمایش گروه های آکروبات باز گرجی و خارجی و همچنین حرکات نمایشی جالب حیوانات آموزش دیده مختلفی از قبیل شیرها، شترها، فیل ها و غیره می تواند برای چند ساعت حسابی شما را سرگرم کرده و حتی گاهی نفستان را در سینه حبس نماید. برنامه های این سیرک، اغلب در ماههای سپتامبر و اکتبر اجرا می شوند. بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید دیدن و لذت بردن از یک سیرک جالب و بین المللی را تجربه کنید، هنگام سفر با تور تفلیس (در اوخر تابستان و یا اوایل پاییز) حتما بلیط سیرک تفلیس را رزرو کنید و به دیدن برنامه های شاد و مفرح آن بروید.



- کواد سواری در تفلیس:


کواد سواری در تور تفلیس


یکی از دیگر تفریحات جذاب و هیجان انگیز تور تفلیس، کواد سواری (Quad Biking یا ATV Tour) است که شرکت کنندگان در آن سوار موتورهای چهارچرخ معروف به Quad یا ATV (مخفف All terrain vehicle) می شوند و در مسافت های تعیین شده که خارج از شهر هستند، کیلومترها رانندگی و هیجان این وسایل نقلیه را آن هم در هوای پاک کوهستان و جنگل های زیبای اطراف تفلیس تجربه می کنند. پیش از سوار شدن، راهنماها به شما اصول رانندگی و مسائل ایمنی را آموزش داده و سپس لباس ایمنی مخصوص شامل کلای ایمنی به شما داده می شود. سوار شدن و راندن این کوادها، اصلا سخت و خطرناک نیست و بلکه بسیار جذاب و هیجان انگیز و شاد است بطوری که اغلب توریست های تور تفلیس علاقه مند، این برنامه را یکی از جالب ترین و هیجان انگیز ترین امکانات تفریحی تور تفلیس دانسته اند.



- پاراگلایدر تفلیس:


پاراگلایدر در تور تفلیس


یکی از امکانات هیجان انگیز دیگری که در سفر به گرجستان با تورتفلیس می توانید از آن استفاده و نهایت هیجان و لذت را از آسمان زیبای اطراف تفلیس تجربه کنید، پاراگلایدر سواری در تفلیس است که البته نه در خود شهر بلکه در کوه های اطراف که چند کیلومتر با شهر فاصله دارند، اجرا می شود. این ورزش یکی از هیجان انگیز ترین ورزش های کوهستانی است که با استفاده از چتر های بزرگی انجام می شود که شبیه چتر نجات خلبانان هواپیماهاست. پیش از پرواز با پاراگلایدر، کلیه دستورات و راهنمایی های لازم به شما داده خواهد شد و یکی از پرسنل حرفه ای در هنگام پرواز همراه شما خواهد بود. لباس های ایمنی از جمله کلاه ایمنی به شما داده می شود و از بلندی کوه ها به پرواز در خواهید آمد و هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد. هنگام پرواز می توانید عکس های سلفی جالب از خودتان بگیرید و این خاطره استثنایی و هیجان انگیز از تور تفلیس را با خود به جا بگذارید.

امیدواریم هنگام سفر با تور تفلیس، در کنار بازدید از بناها و آثار تاریخی این شهر ، از امکانات هیجان انگیز تور نیز استفاده کرده و سفر خود را خاطره انگیزتر نمایید.