شهر بازی تفلیس

شهربازی تفلیس که به پارک  متاتسمیندا Mtatsminda مشهور است(نام فلاتی که پارک بر روی آن قرار دارد) در بلندترین نقطه شهر تفلیس ، روی تپه ای در ارتفاع 770 متری از سطح دریا قرار دارد. مساحت این پارک در حدود 1 کیلومتر مربع است و چرخ و فلک بسیار بزرگی در شهر بازی تفلیس وجود دارد که  با ارتفاع 80 متر از تمام نقاط شهر تفلیس پیداست و زمان دور زدن کامل آن حدودا 13 دقیقه است.این شهر بازی دارای وسایل بازی متعدد از جمله ترن هوایی، کارتینگ، قایق سواری، بازی های کامپیوتری و ... را دارا است و یکی از معروفترین شهربازی های کشور گرجستان به حساب می آید.

شما می توانید با استفاده از خدماتی که آژانس الماس نشان در رابطه با تور تفلیس گرجستان برای شما ارائه می دهد ساعت ها خود و خانواده ی خود از پارک و شهر بازی تفلیس لذت کافی را برده و از کافه ها و رستوران های روباز این پارک که دارای قیمت های به صرفه ای هستند استفاده کنید.

قطاری در این پارک وجود دارد که با سوار شدن آن می توانید کلیه ی شهربازی را به وسیله ی آن ببینید اما این قطار به جای ریل چرخ دارد.در مجموع تعداد 60 وسیله ی بازی در این شهر بازی تفلیس وجود دارد.

این پارک بدون هزینه ورودی می باشد ولی هزینه ی هر بازی آن معادل هزینه ی پرداخت بلیط است. هشت پا یا اختاپوس از بازی های هیجان انگیز شهربازی تفلیس است. در ایام بهار و تابستان برای پیاده روی و حس آرامش بیشتر می توانید در فضای سبز این پارک قدم بزنید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید.اگر به همراه خانواده و کودکان با تور تفلیس سفر می کنید می توانید برای تفریح فرزندانتان از وسایل تفریحی این مجموعه استفاده کنید.

·         استفاده از وسایل بازی از 50 تری تا 6 لاری هزینه خواهد داشت.

·         توریست ها و مسافران می توانند به وسیله تاکسی و یا اتوبوس های زرد خطوط 124 و 90 و همچنین مترو رُوستاوِلی خود را به این پارک برسانند.

·         قطار کابلی هم از خیابان چونکِیدز (Chonkadze) مسافران را به پارک می رساند.

شهر بازی تفلیس شهر بازی تفلیس شهر بازی تفلیس

با سفر به تور گرجستان از جاذبه های گردشگری تفلیس دیدن نمایید.