سفر خانوادگی با تور تایلند

تور تایلند از نظر بسیاری از افرادی که تاکنون به این کشور سفر نکرده اند، ممکن است مکانی ایده آل برای جوانان و نوجوانان باشد. اما در حقیقت اینطور نیست و سفر خانوادگی با تور تایلند می تواند یکی از بهترین سفرهای خارجی برای اعضای خانواده ها در کنار یکدیگر باشد.

تایلندی ها به خانواده اهمیت زیادی می دهند و از آنجا که سنت های خانوادگی در این کشور بسیار قوی است برای بسیاری از توریست ها و گردشگرانی که قصد سفر خانوادگی با تورهای تایلند را دارند، امکانات و فرصت های زیادی وجود دارد که موجب می شوند از سفر به این کشور لذت ببرید.

به همین جهت در این بخش تعدادی از مهمترین جاذبه های توریستی تایلند را که به اتفاق خانواده می توانید ببینید و یا از امکانات و زیبایی های آنها لذت ببرید را به شما معرفی می کنیم. با این امید که با رزرو تور تایلند به همراه اعضای خانواده بتوانید سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی در پیش داشته باشید:


سفر خانوادگی با تور بانکوک:

تور بانکوک شما را با خود به پایتخت کشور تایلند می برد. توری جالب و جذاب برای از خانواده ها و کسانی که علاقه مند به گردش و تفریح در سطح شهر بانکوک و خرید در آن هستند و یا تمایل دارند که از موزه ها (مانند: موزه مادام توسوکاخ پادشاهی، دیدار از معبدها، مجسمه های بوداو سایر آثار تاریخی بانکوک (مانند: معبد آرون، مجسمه بودای زمردین، معبد بودای خوابیده، شهر تاریخی آیوتایا) بازدید کنند و حتی عکس های یادگاری خانوادگی بیندازند.

علاوه بر اینها با استفاده از تور بانکوک به اتفاق اعضای خانواده می توانید بر حسب علاقه و یا زمان بندی سفر خود به جاذبه های مختلف از جمله طبیعت و حیوانات به مراکزی مانند باغ وحش دوزیت بانکوک، پارک وحش، مزرعه تمساح ها و یا باغ رز بانکوک بروید.

از طرف دیگر برای خانواده ها رفتن به شهربازی دریم ورلد در این شهر یکی از بهترین تفریحات خانوادگی می تواند باشد چرا که همه اعضای خانواده با سنین مختلف می توانند از وسایل بازی و امکانات تفریحی این مجموعه لذت ببرند. به خصوص کودکان و نوجوانان. (البته این مجموعه برای جوانان نیز تفریحات هیجان انگیز متعددی نیز دارد). این شهربازی یکی از بهترین شهربازی ها در قاره آسیاست و هر ساله هزاران نفر از توریست های تور تایلند که به بانکوک سفر کرده اند، به این شهربازی می روند.

مراکز خرید بانکوک و بازارهای مختلف محلی این شهر (از جمله بازار شناور روی آب) را هم به این لیست اضافه کنید تا متوجه شوید که این شهر زیبا و بزرگ امکانات تفریحی و گردشگری متعددی جهت سرگرم شدن هر چه بهتر خانواده ها دارد. اگر شما هم می خواهید به اتفاق خانواده با تور تایلند به این کشور سفر کنید، یکی از بهترین انتخاب ها می تواند سفر خانوادگی با تور بانکوک تایلند باشد.


سفر خانوادگی با تور پوکت:

تور پوکت دومین تور مسافرتی این کشور است که به عقیده ما برای سفر خانوادگی بسیار مناسب است. پوکت جزیره ای است در جنوب غربی این کشور که دارای امکانات توریستی و گردشگری فراوانی است و خوشبختانه بسیاری از جاذبه های توریستی پوکت برای خانواده ها بسیار مناسبند. بطوری که سفر خانوادگی با تور پوکت می تواند شما و اعضای خانواده را راضی و شادمان نگه دارد.

از بهترین جاذبه ها و سرگرمی های جذاب پوکت برای خانواده ها می توان از پارک آبی، مجسمه دو قهرمان پوکت (که می توانید کنار آنها عکس های یادگاری جالبی به همراه اعضای خانواده بیندازید)، آکواریوم پوکت، فیل سواری، آثار تاریخی پوکت (از جمله: معبد چالونگفانتاسی شو و بسیاری از موارد دیگر را نام برد. در کنار اینها شنا و ورزش های آبی و قایق سواری در سواحل پوکت نیز برای اعضای خانواده ها بسیار مناسب و لذت بخش است.

از طرف دیگر قایق سواری و گشت و گذار در جزایر اطراف پوکت (مانند جزایر جیمز باند) نیز می تواند برای بسیاری از افراد جالب و دیدنی باشد. طرفداران دنیای حیوانات و طبیعت هم می توانند به اتفاق خانواده از نقاط دیدنی مانند باغ وحش پوکت، باغ پروانه ها لذت ببرند و علاقه مندان به دیدار از موزه ها در تور تایلند نیز می توانند در سفر با تور پوکت به اتفاق اعضای خانواده از موزه بان تیلانکا که یکی از جالب ترین موزه های تایلند است، بروند.

وجود چنین جاذبه های گردشگری، تور پوکت را تبدیل به یکی از بهترین تورهای تایلند برای سفر خانوادگی کرده است. طبیعت زیبا و امکانات فراوان توریستی این ناحیه، هر ساله میلیون ها توریست و جهانگرد را که بسیاری از آنها به اتفاق خانواده سفر می کنند، به خود جذب کرده است.


سفر خانوادگی با تور پاتایا:

تور پاتایا یکی از بهترین تورهای تایلند است که با توجه به امکانات مختلف توریستی، طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری پاتایا امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهای این کشور شناخته می شود. به خصوص با توجه به قیمت های ارزان تورهای پاتایا در بسیاری از ایام سال. اما نکته جالب این است که پاتایا مقصد بسیاری از خانواده های جهانگرد و توریست است.

این شهر زیبا و مناطق اطراف آن برای بسیاری از افرادی که بصورت خانوادگی با تور تایلند به این شهر سفر می کنند می تواند جذاب و دیدنی باشد. هنگام سفر با تور پاتایا می توانید به اتفاق خانواده به بسیاری از نقاط دیدنی و جاذبه های این شهر و مناطق اطراف آن بروید و بر حسب سلیقه و میل اعضای خانواده و یا زمان بندی سفر نقاطی را که می خواهید ببینید و وقت کافی برا یدیدن آنها دارید را از نزدیک ببینید و از آنها لذت ببرید. یکی از مزایای تور پاتایا تایلند این است که علاوه بر قیمت های ارزان نسبت به بسیاری از تورهای دیگر کشورهای جنوب شرقی آسیا، آنقدر پاتایا جاذبه های توریستی و دینی فراوانی دارد که ممکن است در سفر به این شهر وقت کم بیاورید.

به همین جهت تور پاتایا یکی از بهترین تورهای تایلند برای افراد با سنین مختلف و همچنین سلیقه های متفاوت است و می تواند حتی مشکل پسندترین خانواده ها را هم راضی نگه دارد.

وجود جاذبه ها و نقاط توریستی مختلفی مانند سواحل و جزایر زیبا، تپه های سرسبز با مناظر بکر و استثنایی، آبشارها و طبیعت زیبای اطراف پاتایا و امکانات مختلف گردشگری موجب جذب بسیاری از خانواده ها با تور تایلند به این شهر زیبا شده است.

از جمله بهترین جاذبه ها و نقاط دیدنی پاتایا برای سفر خانوادگی می توان به طبیعت زیبا، چشما اندازهای جالب و تماشایی و حیات وحش اشاره کرد از جمله: ساحل جامتین، جزیره مرجانی، پارک سنگهای چند میلیون ساله، مزرعه کروکودیل ها (که دیدن آن برای همه هیجان انگیز و جالب است)، تپه های کائو پاتایا (که منظره زیبایی از شهر پاتایا را می توانید از آنجا ببینید و عکس های زیبایی بگیرید)، آکواریوم دنیای زیر آب، باغ وحش ببرها، آبشار اراوان و ...

از طرف دیگر اگر در سفر با تور تایلند به پاتایا مایلید به اتفاق خانواده از فرصت های دیگر گشت و گذار در نقاط دیدنی این شهر استفاده کنید، می توانید جهت خرید به مراکز خرید پاتایا (از جمله مرکز خرید بیگ سی و یا مرکز خرید میموسا) بروید و یا از نقاط جالب دیگری مانند اسکله بالی های، موزه ها و یا مکان های تاریخی (مانند موزه ریپلی، موزه هنری بطری های شیشه ای و یا معبد مدرن وانسانگ وارارام پاتایاپارک آبی پاتایا، باغ استوایی نانگ نوچ و ... دیدن و استفاده کنید.

خلاصه اینکه اگر قصد سفر خانوادگی با تور تایلند را دارید، یکی از گزینه های بسیار مناسب می تواند تور پاتایا باشد.


سفر خانوادگی با تور ساموئی:

تور ساموئی در سالهای اخیر به عنوان یکی دیگر از بهترین تورهای تایلند شناخته می شود. همانند بسیاری از نقاط دیگر تایلند جاذبه های گردشگری ساموئی نیز برای یک سفر خانوادگی بسیار مناسب است. نقاط دیدنی ساموئی و جاذبه های آن می تواند برای بسیاری از اعضای خانواده ها با دوره های سنی مختلف از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی افرادی با سنین بالاتر را راضی نگه دارد و سفری بی نظیر را برای آنها به ارمغان بیاورد.

ساموئی دارای نقاط دیدنی و توریستی مناسبی برای خانواده است از جمله: صخره های پدربزرگ و مادربزرگ، پارک ملی آنگ تانگ، باغ پروانه ها ساموئی، مزرعه تمساح ها، آکواریوم و باغ وحش ببرها، مزرعه مارها، نمایش میمون ها، آبشارهای ناموآنگ، پارک پارادایز و ... که هر کدام می توانند شما و اعضای خانواده را ساعتها سرگرم کنند و به وجد بیاورند.

از طرف دیگر در گوشه و کنار نواحی اطراف ساموئی نیز مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی هستند که دیدن آنها به همراه اعضای خانواده در سفر با تور تایلند، خالی از لطف نیست. مانند: جزیره پنگان، جزیره لاک پشت ها و صخره های فیل. ضمنا اگر اعضای خانواده شما به نقاط تاریخی و مجسمه های زیبای قدیمی علاقه مند هستند می توانید به همراه آنها به دیدن باغات بهشتی ساموئی و یا مجسمه بزرگ بودا بروید.

همه اینها نشان دهنده این است که تور ساموئی تایلند نیز می تواند به عنوان یکی از مناسب ترین تورهای تایلند برای سفر خانوادگی در نظر گرفته شود.

آژانس مسافرتی و هواپیمایی الماس نشان با سالها تجربه در برگزاری تورهای تایلند در خدمت شماست. اگر قصد سفر به این کشور زیبا و یا سایر نقاط جهان را دارید، با ما تماس بگیرید.