باغ پروانه پوکت

 بـاغ پـروانـه هــا و دنیای حشرات پوکت از مکان های دیدنی در این شهر جزیره ای می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی تقریبا نزدیک به مرکز شهر می باشد  و 33 کیلومتر با آن فاصله دارد که به عنوان یکی از بهترین باغ های پروانه در دنیا معرفی شده است که همین امر باعث جذب بهتر و بیشتر توریست به این جزیره شده است. در این باغ می توانید شاهد پرواز پرانه های بسیاز زیبا که در اندازه های مختلف هستند باشید. در این مکان علاوه بر این که پروانه های رنگارنگ بسیاری می بیند، بر روی درختان نیز کرم های پروانه که هنوز از پیله خود بیرون نیامده اند و در حال تغذیه و رشد می باشند را می بینید و با بهترین شیوه های ممکن روز دنیا این پروانه ها را در این باغ پرورش می دهند.

هدف از تاسیس این باغ، نگهداری و پرورش انواع مختلف پروانه و حشره با گونه استوایی و برخی آبزیان می باشد، از جذابیت هایی که در این بازدید برای گردشگران وجود دارد، پرواز آزادانه پروانه های در باغ است و اینکه آنها می توانند پاهای خود را درون حوضچه هایی از آب که ماهی در آن وجود دارد بگذارند که آرامشی خاص را برای آنها به وجود می آورد.

همین طور که در باغ پروانه پوکت قدم می زنید به دریاچه ای می رسید دارای ماهی های بزرگی است و همچنین پرندگان و آبشارهایی در آن اطراف به چشم می خورد. در قسمتی از این باغ مجموعه ای از حشرات جهان را به نمایش گذاشته اند که در این جا انواع و اقسام مختلف حشره ها مثل هزارپا، عقرب و رتیل که از گروه بی مهره ها هستند وجود دارد. از ساعتت 9 تا 17 می توانید به این مکان برای بازدید از مجموعه های بی نظیر پروانه و حشره در جهان مراجعه کنید.

مسافران و گردشگران می توانند از معروف ترین جاذبه های گردشگری پوکت در سفر با تور تایلند بازدید کنند.