صفحه اصلی / لیست هتل های ارمنستان /

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان
Hotel Hrazdan
تعداد اتاق : 77
وبسایت : http://www.hotelhrazdan.am/
تلفن : 37410535332+

هتلی 3 ستاره در مرکز شهر ایروان با یک استخر روباز  و لابی  نورگیر  با فضاهای باز یکی از هتلهای ارمنستان است که  تنها 100 متر از کلیسای سنت سارکیس فاصله دارد . وای فای و پارکینگ رایگان از تقاط مثبت هتل هرازدان میباشد

غذاهای ارمنستان و بین المللی در رستوران هتل طبخ و ارائه میشود و مهمانان می توانند در کنار استخر سواری کنند. در لابی هتل انواع نوشیدنی سرو میشود .

اتاق های بزرگ، مجهز با تلویزیون های صفحه تخت و تهویه مطبوع می تواند از دیگر نقاط مثبت این هتلباشد  هر یک از اتاقهای هتل هرازدان  یک حمام مدرن با لوازم آرایشی و سشوار دارند و برخی از آنها از نمایی  ازکوه آرارات دارد .

برای بازدید از دیدنی های ارمنستان من جمله موزه تاریخ ارامنه و گالری هنری ملی 10 دقیقه پیاده روی است. فرودگاه زوراتنوت درایو 20 دقیقه تا هتل هرازدان فاصله دارد .شاید هرازدان در منطقه زیبای ارمنستان دور از سر و صدا باشد و با مرکز شهر و خرید فاصله داشته باشد اما میتوان با طی مسافت 4تا 5 دقیقه ای به قسمتهای فعال شهر رسید سالن های کنفرانس و اتاق های جلسه کاملا  تجهیز شده برای اجرای جلسات تجاری در هتل هرازدان آماده میباشد .خانواده هایی که تور ارمنستان را بعنوان زمانی برای استراحت انتخاب کرده اند نیز میتوانند این هتل را بعنوان یکی از انتخاب های خود در نظر بگیرند ترتیب اتاق های هتل، مکان آرام و سرسبز اطراف آن، فضایی عالی برای خانواده ها و مهمانان با بچه ها را فراهم می کند.یک کافی نت در فضای باز وجود دارد . زمین بازی و اسباب بازی  برای بچه ها نیز در نظر گرفته شده است . این محل مناسب برای اقامت در تمام طول روز با خانواده و دوستان است.

سرویس رایگان رفت و آمد
رستوران
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
آسانسور
رستوران فضای باز
مینی بار رایگان
پارکینگ
سشوار
استخر سرباز
کافی نت
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
بار
ثبت پرسش

جاذبه های گردشگری ارمنستان