سبک سفرتان چیست؟

جاذبه های گردشگری و تفریحی کوش آداسی

چرا تور کوش آداسی

آژانس مسافرتی الماس نشان مجری تخصصی تور کوش آداسی با ارائه پکیج های پیشنهادی و متنوع لوکس، ارزان قیمت و لحظه آخری تور کوش آداسی شما گردشگران عزیز را به دیدار از این شهر و سفر به آن دعوت می نماید.

کوش آداسی یکی از شهرهای زیبای ساحلی در غرب ترکیه است و در کنار دریای اژه قرار دارد. نام این شهر به معنای "جزیره پرنده" می باشد. کوش آداسی امروزه دارای هتل های زیادی بوده و هرساله تورهای مسافرتی زیادی برای سفر به این شهر، بخصوص در اواخر بهار و تابستان برگزار می شود. امروزه تور کوش آداسی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تورهای ترکیه است. جزیره یونانی ساموس نیز در نزدیکی این شهر قرار گرفته و هر روز مسافران زیادی از کوش آداسی به آنجا سفر می کنند. شهر کوش آداسی دارای جاذبه های توریستی فراوانی است از جمله پارک های آبی بزرگ و مجهز، سواحل زیبا و امکان غواصی و انواع ورزش های آبی در آنها، پارک های طبیعی بزرگ، رستوران های مختلف، آثار تاریخی دیدنی و بسیار جالب، نقاط دیدنی از جمله پاموک کاله و تعداد زیادی از جاذبه ها و نقاط دیدنی دیگر که در زمان سفر به این شهر زیبای ترکیه می توانید از نزدیک ببینید و لذت ببرید.


بهترین زمان سفر با تور کوش آداسی:

کوش آداسی امروزه دارای هتل های زیادی بوده و هرساله تورهای مسافرتی زیادی به این شهر - بخصوص در اواخر بهار و تابستان - به مقصد آنجا برگزار می شود. اگرچه بهترین زمان دیدن از کوش آداسی و انتخاب تور کوش آداسی در ماههای میلادی می تا اکتبر می باشد یعنی از اردیبهشت تا مهر ماه.


آب و هوای کوش آداسی:

آب و هوای کوش آداسی با توجه به موقعیت این شهر در کنار دریای اژه مدیترانه ای است و تابستان های گرم و زمستانهای بارانی و خنک دارد. به همین جهت بسیاری از توریست ها در فصل تابستان روانه این شهر ساحلی زیبا می شوند.


قیمت تور کوش آداسی:

قیمت تور های مسافرتی مانند تور کوش آداسی با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به کوش آداسی می تواند بسیار متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت و یا رزرو تور کوش آداسی ویژه بهار و همچنین تورهای لاکچری و یا لحظه آخری ارزان قیمت تور کوش آداسی لطفا با کارشناسان فروش آژانس الماس نشان تماس حاصل فرمایید.


هتلهای لوکس و جاذبه های تور کوش آداسی:

اگر هنگام اقامت در کوش آداسی، می خواهید از اوقات تان بهترین استفاده را ببرید، می توانید علاوه بر سرگرم شدن و استفاده از امکانات هتل، از جاذبه های دیدنی این شهر مانند: پلاژهای آب گرم کوش آداسی، غار کاراجا، پارک ملی دلتای آیدین، مسجد کالچی، روستای کیرازلی، پارک های آبی، غار سیر تلانینی و ... نیز دیدار کنید. سفر به کوش آداسی تجربه ای دلپذیر برای شما جوانان و همچنین خانواده های محترم خواهد بود. مطمئن باشید که از سفر به این شهر زیبا و اقامت در هتل های آن پیشمان نخواهید شد.


توصیه آژانس مسافرتی الماس نشان برای سفر به کوش آداسی:

پیش از سفر خود با تور کوش آداسی اطلاعات لازم در مورد دیدنی های این شهر ساحلی زیبا را کسب کنید. تور کوش آداسی سرشار از جاذبه های گردشگری و تفریحات آبی است. پارک های آبی مشهور این شهر ، ساحل های فوق العاده زیبا ، هتل های ساحلی درجه یک ، پاموک کاله و همچنین مراکز بزرگ ، سفر به کوش آداسی را به سفری خاطره انگیز و بیادماندنی تبدیل خواهند کرد.

جهت رزرو تور کوش آداسی و استفاده از آفرهای ویژه با ما همراه باشید و با همکاران ما تماس بگیرید.

آفر های ویژه الماس نشان