• صفحه اصلی /
  • /
  • معروف ترین پارکهای آبی که تور کوش آداسی باید ببینید

معروف ترین پارکهای آبی که تور کوش آداسی باید ببینید

تور کوش آداسی یکی از محبوب ترین تورهای ترکیه نزد ایرانیان است. به خصوص اواخر بهار و در طول تابستان که بسیاری از مسافران و گردشگران ایرانی به قصد دیدار از جاذبه های گردشگری کوش آداسی و همچنین تفریحات آبی در تور کوش آداسی از جمله شنا و ورزش های آبی در سواحل زیبای این منطقه عازم سفر به کوش آداسی می شوند. 

در این میان یکی از امکانات توریستی و تفریحی مورد علاقه جوانان پارک آبی است. حتما در مورد پارک آبی کوش آداسی شنیده اید. البته همانطور که در مقالات و بخش های قبلی توضیح دادیم کوش آداسی دارای چند پارک آبی بزرگ و مجهز است و در سفر به این شهر زیبای ساحلی ترکیه می توانید هر یک از آنها را امتحان کرده و از امکانات بازی های آبی هیجان انگیز آنها بهره مند شوید.

این پارک های آبی کوش آداسی عبارتند از:

- پارک آبی آدالند (Adaland aqua park)

- پارک آبی تورتوگا (Tortuga Pirate Island Theme & Water Park یا به اختصار Tortuga Water Park)

- پارک آبی آتلانتیس آکوا (Atlantis Aqua)

- پارک آبی آکوا فانتزی (Aqua Fantasy Aquapark)


هر یک از این چهار پارک آبی کوش آداسی مزایایی نسبت به دیگری دارد ولی در مجموع در سالهای اخیر بسیاری از توریست های تور کوش آداسی با خرید بلیط آنها به این مجموعه ها رفته و از امکانات تفریحی و ورزش های آبی آنها استفاده کرده و لذت برده اند. اصولا یکی از لذت های سفر به شهرهای ساحلی استفاده از ورزش های آبی و هیجان انگیز آنهاست. خوشبختانه کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست و امکانات فراوان تفریحی و رفاهی این پارک های آبی موجب می شود که هر ساله هزاران نفر از توریست ها و گردشگرانی که با تور کوش آداسی به این شهر سفر کرده اند، رفتن به حداقل یکی از این چهار پارک آبی را در اولویت برنامه های گشت و گذار و تفریحات خود قرار دهند.

در ادامه به معرفی هر یک از این پارک های آبی کوش آداسی می پردازیم با این امید که اگر شما دوستان و خوانندگان گرامی نیز قصد سفر به این شهر و رزرو تور کوش آداسی را داشتید، بتوانید از این جاذبه گردشگری مهم این شهر به همراه دوستان و یا خانواده بهره مند شده و لذت ببرید:



- پارک آبی آدالند کوش آداسی (Adaland aqua park)

یکی از معروف ترین پارک های آبی کوش آداسی که درسالهای اخیر مورد توجه گردشگران تور کوش آداسی قرار گرفته، پارک آبی  آدالند است که بسیار مجهز بوده و دارای سرسره های آبی بزرگ و امکانات تفریحی مختلف و متنوعی است. این پارک آبی در اصل دو قسمت دارد: Aquapark برای ورزش های آبی و دیگری Dolphinpark


پارک آبی آدالند کوش آداسی    پارک آبی آدالند کوش آداسی


 اگر علاقه مند به دیدن دلفین ها و حرکات بامزه آنها از نزدیک هستید، این پارک آبی برای شماست. یکی از بهترین پارک های دلفین ها در ترکیه، آدالند است و توریست هایی که در این پارک از نزدیک با دلفین ها شنا کرده و عکس گرفته اند، آنرا تجربه ای عالی ارزیابی کرده اند. در کنار سرسره های آبی بزرگ و هیجان انگیز و استخر مواج امکان ورزش rafting (قایق سواری در رودخانه ناآرام و خروشان) وجود دارد. هر یک از امکانات تفریحی این پارک نام مخصوص خود را دارند به خصوص سرسره ها که بعضی از سرسره های پارک آبی آدالند را با تیوب و برخی را بدون تیوب می توانید استفاده و از سر خوردن در مسیرهای پرشیب و مرتفع آن به سمت پایین لذت ببرید. در برخی از این سرسره ها امکان استفاده از تیوب های دو یا چند نفره نیز وجود دارد که به این ترتیب می توانید به اتفاق اعضای خانواده و یا دوستان از آنها استفاده کنید.

یکی از جذاب ترین سرسره های این پارک آبی، سرسره ای به نام Slide & Fly است که همانطور که از نام آن پیداست، پس از سر خوردن بر روی آن به درون استخر پرتاب می شوید که صحنه بسیار جالب و هیجان انگیزی را ایجاد می کند.

پارک آبی آدالند بخش های خانوادگی و مخصوص کودکان نیز دارد که کودکان و نوجوانان می توانند در آن قسمت به تفریحات خود مشغول شوند. ضمنا در این پارک آبی امکانات دیگری مانند جکوزی، رستوران و کافه است و می توانید جهت صرف نهار و یا نوشیدنی و همچنین استراحت به آنها مراجعه کنید. اگر به اتفاق خانواده و دوستان خود عازم تور کوش آداسی شدید، این پارک آبی می تواند جزء بهترین انتخاب های شما از بین جاذبه های گردشگری کوش آداسی باشد. 


آدرس: Çamlimanı Mevki, Kuştur Önü Yolu Cd. No:27, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

شماره تماس: +90 256 618 12 52

وب سایت: http://www.adaland.com



- پارک آبی تورتوگا کوش اداسی (Tortuga Water Park)

این پارک آبی هم در نوع خود جذاب و دیدنی است. البته بیشتر کسانی که به این پارک آبی می روند و از امکانات آن استفاده می کنند خانواده ها هستند به خصوص آنهایی که کودک و یا خردسال به همراه دارند و تمایل دارند که به آنها هم تا حد امکان در سفر با تور کوش آداسی خوش بگذرد. نکته جالب اینجاست که پارک آبی تورتوگا هر هفت روز باز است و به گفته برخی از توریست های تور کوش آداسی که از این پارک آبی استفاده کرده اند، یک پارک آبی بسیار بی نظیر برای تمام سنین است. به خصوص برای کودکان و نوجوانان.


پارک آبی تورتوگا کوش آداسی    پارک آبی تورتوگا کوش آداسی


در این پارک آبی هم انواع تفریحات آبی و امکانات رفاهی مختلفی از جمله سرسره های آبی، بخش کودکان، استخر و رستوران وجود دارند که مورد توجه توریست ها و گردشگران قرار گرفته است. یکی از بخش های جالب پارک آبی تورتوگا، بخش Wibit است که در آن امکان استفاده از انواع ورزش های جالب پرشی و یا بالا رفتن از روی تیوب ها را می توانید تجربه کنید که بسیاری از این امکانات در سایر پارک آبی های کوش آداسی وجود ندارند. 

اگر فرزندان شما به پارک آبی علاقه مند هستند، در سفر با تور کوش آداسی این پارک آبی را فراموش نکنید.


آدرس: Karaova Mahallesi, Atlantique Holiday Club Akdeniz Yolu No:5, 09400 Kuşadası, Turkey

شماره تماس: +90 256 633 13 22

ساعت های کاری: 10AM–6PM

وب سایت: http://www.tortuga.com.tr



- پارک آبی آتلانتیس آکوا کوش آداسی (Atlantis Aqua)

این پارک آبی ممکن است به معروفیت سایر پارک های آبی کوش اداسی نباشد اما در سالهای اخیر بسیاری از گردشگران تور کوش آداسی به آن مراجعه و از امکانات تفریحی مختلف آن استفاده کرده اند. پارک آبی آتلانتیس آکوا سومین پارک آبی کوش آداسی است که می خواهیم در این بخش به شما مسافران گرامی تور کوش آداسی معرفی کنیم.


پارک آبی آتلانتیس آکوا کوش آداسی    پارک آبی آتلانتیس آکوا کوش آداسی   


این پارک آبی چند سرسره آبی و امکانات تفریحی مناسب دارد ولی بیشتر برای کسانی مناسب است که به شنا در استخر و یا آفتاب گرفتن و ریلکس کردن علاقه مند هستند. با این وجود شاید در هنگام سفر با تور کوش آداسی، یکبار امتحان کردن این پارک آبی و تفریحات و امکانات آن جالب باشد. به خصوص آفتاب گرفتن و استراحت پس از پایین آمدن از سرسره های آبی آن.


آدرس: Karaova Mahallesi, Mustafa Birden Sok. Sahil Siteleri 20/A, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

شماره تماس: +90 256 633 32 31

ساعت های کاری: 7AM–6PM

وب سایت: http://www.kusadasiaquaatlantis.com



- پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی (Aqua Fantasy Aquapark)

این پارک آبی یکی از معروف ترین و بهترین پارک های آبی کوش آداسی است و از این لحاظ رقیبی برای پارک آبی آدالند بشمار می رود اما از آنجایی که متعلق به هتلی به همین نام است، عمدتا مسافران این هتل از آن استفاده می کنند.


پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی    پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی


این پارک آبی نیز دارای تعداد زیادی سرسره های آبی و امکانات متعدد تفریحی مختلف است که مسافران تور کوش آداسی که اقدام به رزرو این هتل کرده اند می توانند از آنها به رایگان استفاده کنند. این پارک آبی بخش های سرپوشیده نیز دارد و تمام مسافران تور کوش آداسی که این هتل را رزرو کرده اند می توانند از آنها استفاده کنند. این امکانات تفریحی برای تمام سنین مناسب است و می توانید از تیوب سواری در مسیرهای مختلف آن و یا سر خوردن از سرسره های آبی و شنا در استخرها لذت ببرید. در این مجموعه مرکز SPA نیز وجود دارد. 


آدرس: Sultaniye Mahallesi, 35920 Selçuk, Turkey

شماره تماس: +90 232 850 85 00

امیدواریم، شما مسافران تور کوش آداسی که به پارک آبی و ورزش های آبی علاقه من هستید، اوقات خوشی را در زمان اقامت در این شهر زیبای ترکیه بگذرانید.