در اردیبهشت ایران را زیباتر ببیند

همه جای ایران سرای من است. شما می‌توانید خیلی راحت با تورهای مسافرتی داخلی به شهرهای زیبای ایران سفر کرده و طبیعت بی‌نظیر آن را در جای‌جای این نقشه گربه شکل ببینید. فرقی ندارد به شمال، جنوب، غرب و یا شرق سفر کنید، هر سمت از این سرزمین نمایشی فوق‌العاده از بهار را در اردیبهشت‌ماه برایتان به اجرا می‌گذارد و ترسیمی از بهشت را به چشم می‌بینید.

کیش بهار گونه

اگر دوست دارید ساعت‌ها در ساحل بنشینید و در هنگام غروب آفتاب صدای باشکوه دریا را زمانی که به صخره‌های عظیم می‌کوبد بشنوید، قطعاً به شما سفر به کیش با تور کیش را پیشنهاد می‌کنیم. ممکن است شما هیجان را به سکوت و آرامش ترجیح دهید پس به مجموعه‌های تفریحی کیش بروید و از انواع بازی‌های آبی لذت ببرید . کیش در اردیبهشت بی‌شک زیباترین شکل خود را نمایان می‌کند، پس سفر به این جزیره بی‌همتا را در این ماه از دست ندهید.

شیراز شهر راز و نیاز

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران، شهر خوش‌نام و پرآوازه شیراز است که در فصل بهار باغ‌ها مملو از میوه و عطر گل‌های بهاری می‌شود و با گشت‌وگذار در کوچه‌پس‌کوچه‌ها، خیابان‌ها سرشار از شادی می‌شوید. بهترین زمان برای بازدید از حافظیه و مقبره سعدی هنگام غروب، آنجایی که زمان و مکان فضای بی‌نظیر عاشقی را ایجاد می‌کند. با تور شیراز سفری راحت و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

اصفهان نصف جهان

این شهر که نصف تاریخ ایران را به دوش می‌کشد، قطعاً برای گردشگران دیدنی‌های زیادی در چنته دارد. آب‌وهوای اصفهان در اردیبهشت‌ماه بسیار مطبوع است و در این هوای دل‌انگیز بهاری بازدید از میدان امام و چهل‌ستون را همراه با تور اصفهان از دست ندهید.

یزد شهر خشت‌های خام

یزد شهری کویری ولی پر از بناهای تاریخی با معماری‌های باستانی فوق‌العاده است که در بهار سوژه عکاس‌ها شده است و از بهترین برنامه‌هایی که همراه با تور مسافرتی یزد خواهید داشت، بازدید از بازار قدیم یزد و کویرهای منحصربه‌فرد آن است.