بهترین تورهای تایلند

تور تایلند امروزه به عنوان یکی از بهترین تورهای گردشگری جهان شناخته می شود. این کشور زیبای جنوب شرق آسیا، یکی از کشورهای معروف توریستی جهان است که با داشتن هزاران نقطه دیدنی و جاذبه های مختلف میلیون ها نفر از توریست های سراسر جهان از سنین مختلف با ملیت های مختلف را هر ساله به خود جذب می کند.

جاذبه های گردشگری تایلند و همچنین خلق و خوی گرم و مهربان مردم تایلند در کنار زیبایی های مختلف طبیعی و نقاط توریستی مختلف همه موجب جذب بسیاری از توریست ها و گردشگران جهان بسوی این کشور شده است.

تور تایلند برای بسیاری از افراد علاقه مند به سفر گزینه بسیار مناسبی است. چرا که با داشتن جاذبه هایی چون سواحل بکر و آرام همراه با امکانات شنا، آفتاب گرفتن، ورزش های آبی هیجان انگیز، جنگل های سرسبز، دیدن حیوانات از جمله میمون ها از نزدیک، فیل سواری، آثار تاریخی و امکانات متعدد توریستی که جهت جذب هرچه بیشتر توریست ها و جهانگردان به این کشور ساخته و ایجاد شده همه موجب می شوند که سفر به تایلند برای شما و همراهان تبدیل به یکی از بهترین سفرهای خارجی و به یاد ماندنی شود.

اما این کشور دارای شهرها و نقاط دیدنی فراوانی است. هم دیدن شهرهای ساحلی این کشور جذابیت خاص خودش را دارد و هم جزایر این کشور که در سالهای اخیر با احداث هزاران هتل و همچنین توسعه مراکز توریستی و دیدنی های آنها بسیاری از جهانگردان علاقه مند به تور تایلند، به دیدن این نقاط می روند. گاهی افراد می خواهند با تور تایلند سفر کنند وی به دلیل جذابیت هر یک از تورها و قیمت های متفاوت نمی دانند که کدام یک را انتخاب و به آنجا سفر کنند. از این رو در این مقاله ضمن اینکه مجددا تاکید می کنیم که این کشور سراسر زیبایی و دارای جاذبه های بسیار فراوانی است، تلاش می کنیم تا معروفترین مهمترین شهرها و جزایر توریستی تایلند را که مقصد بیشتر تورها هستند را به شما معرفی کنیم:


- تور بانکوک:

تور بانکوک تایلند


تور بانکوک یکی از مهمترین تورهای تایلند است. بانکوک (به تایلندی: กรุงเทพมหานคร) پایتخت این کشور و به نوعی قلب اقتصاد و یکی از نقاط دیدنی کشور تایلند محسوب می شود. علیرغم توسعه هر چه بیشتر امکانات توریستی و گردشگری شهرها و جزایر تایلند در سالهای گذشته، همچنان بانکوک جزو محبوب ترین و بهترین شهرهای توریستی این کشور نزد توریست ها به شمار می رود بطوری که در بسیاری از خیابان های این شهر در فصل های مختلف سال، می توانید هزاران توریست خارجی که از سراسر جهان به این شهر سفر کرده اند را ببینید. از مهمترین جاذبه های گردشگری بانکوک می توانید به شهربازی دریم ورلد بانکوک، کاخ سلطنتی، مجسمه های بزرگ و زرین بودا، باغ رز، بازار شناور، پارک وحش، موزه مادام توسو، کشتی های تفریحی، باغ وحش، معبدهای زیبای قدیمی، پارک و موزه دایناسورها و ده ها مرکز دیدنی جالب دیگر را نام برد. به خصوص در بعضی از خیابان های بانکوک که هنگام سفر با تور بانکوک توصیه می کنیم حتما سری به آن بزنید (چون بسیاری از دیدنی های بانکوک در این خیابان قرار دارند) از جمله خیابان "سوخومویت" (Sukhumvit street) که دارای دیدنی ها و جاذبه های متعددی است.

اگر قصد سفر با تور تایلند را دارید، یکی از گزینه های مناسب می تواند تور بانکوک باشد.


- تور پوکت:

تور پوکت


تور پوکت امروزه یکی از محبوبترین و معروفترین تورهای تایلند است. ناحیه پوکت شامل یک جزیره اصلی به همین نام و تعدادی جزایر کوچک تر اطراف آن است. پوکت در جنوب تایلند قرار دارد و در سالهای اخیر محبوبیت آن به حدی رسیده که هر وقت صحبت از تور تایلند به عمل می آید یکی از نخستین تورهایی که ناخودآگاه در ذهن افراد نقش می بندد، تور پوکت است (در کنار تور بانکوک، تور پاتایا و غیره). این جزیره و مناطق اطراف آن دارای زیبایی های شگفت انگیز طبیعی و همچنین امکانات توریستی مختلفی است. از طرف دیگر جاذبه های گردشگری پوکت نیز بسیار متنوع و جذاب هستند بطوری که بسیاری از توریست ها چه جوان چه میانسال و حتی کودکان نیز از سفر به پوکت تایلند لذت می برند و اغلب از سفرشان به این جزیره چنان راضی و خشنود هستند که آنرا یکی از بهترین سفرهای زندگی شان می دانند و تمایل دارند که بار دیگر سفر با تور پوکت را تکرار کنند.

از مهمترین تفریحات و جاذبه های توریستی پوکت می توان از سواحل زیبا، جنگل ها، ورزش های آبی، دیدن جزیره های اطراف پوکت با قایق های تندرو، آکواریوم، کواد سواری در جنگل، پارک آبی پوکت، فیل سواری، باغ وحش، باغ پروانه ها و ... را نام برد. قیمت تور پوکت شاید گرانتر از سایر تورهای تایلند باشد ولی با داشتن هتل های لوکس درجه یک و همچنین امکانات توریستی فراوان و عالی می تواند مقصد خوبی برای شما گردشگران باشد.


- تور پاتایا:

تور پاتیا


تور پاتایا در کنار دو تور تایلند که بالاتر توضیح دادیم، یکی از مهمترین مقصدهای توریستی این کشور است. پاتایا در شرق تایلند قرار گرفته و شهری ساحلی است که گفته می شود از دهه 1960 به مرور توسط توریست های خارجی مورد توجه قرار گرفته ولی عمدتا توسعه توریسم در پاتایا و برقراری تورهای پاتایا از دهه 1980 میلادی بوده است. تور پاتایا برخلاف تصور بسیاری از افراد نه تنها برای جوانان بلکه حتی برای خانواده ها و افراد متاهل نیز مناسب است و امروزه با داشتن نقاط دیدنی متعدد می تواند یکی از بهترین گزینه های شما جهت سفر به تایلند باشد. جاذبه های گردشگری پاتایا آنقدر متنوع هستند که می توانند هر توریست و جهانگردی با سلیقه خاصی را به خود جذب کنند. به خصوص اینکه این تفریحات و جاذبه ها عمدتا برای خانواده هاست.

از بهترین تفریحات و جاذبه های توریستی پاتایا می توان به تپه های کائو پاتایا، سواحل توریستی، انجام ورزش های هیجان انگیز آبی و یا در جنگل ها (مانند غواصی، پاراسیلینگ، طناب بازی، بانجی جامپینگ و ...)، آکواریوم پاتایا، پارک آبی پاتایا، موزه ریپلی، موزه نقاشی های سه بعدی، باغ وحش ببرها، باغ استوایی نانگ نوچ، جزیره مرجانی، مزرعه کروکودیل ها، پارک سنگ های قدیمی با قدمت چند میلیون سال و موارد مختلف دیگری را نام برد که هر کدام می تواند ساعتها و بلکه روزها شما و همراهانتان را سرگرم کند. البته مزایای تور پاتایا به این موارد محدود نمی شود بلکه وجود مراکز خرید بزرگ و مناسب در این شهر نیز می تواند بسیاری از خانوده ها و افرادی که قصد خرید در سفر به تایلند دارند را راضی دارد.

خوشبختانه تور پاتایا نسبت به بسیاری از تورهای تایلند قیمت ارزان تری دارد و با پرداخت هزینه مناسبی می توانید نسبت به رزرو هتل های پاتایا با کیفیت مناسب (هتل های چهارستاره درجه یک و یا پنج ستاره) اقدام کنید و از اقامت در این شهر زیبای ساحلی و گذراندن تعطیلات لذت ببرید.


- تور ساموئی:

تور سامویی


تور ساموئی (یا تور سامویی) از تورهای جدیدتر تایلند است که در سالهای اخیر امکان سفر با آن برای هموطنان مان فراهم شده. ساموئی یکی از جزایر تایلند است که در چند دهه پیش بطور اتفاقی کشف شد و از آن زمان با توجه به زیبایی خیره کننده مناظر طبیعی آن و همچنین سواحل بسیار مناسب جهت شنا و تفریحات مختلف، هتل های مختلفی در سراسر جزیره ساخته شد و امروزه تور سامویی به عنوان یکی از بهترین تورهای تایلند به شمار می آید.

جاذبه های گردشگری ساموئی فقط در نقاط دیدنی و یا جاذبه های طبیعی آن خلاصه نمی شود، بلکه هنگام سفر با تور ساموئی می توانید از پارک آبی سامویی، باغ پروانه ها، باغ های بهشتی، مزرعه تمساح ها، مزرعه مارها، نمایش میمون ها، دیدن مجسمه های بزرگ بودا، پارک پارادایز، دهکده بان لیپیای و جاذبه های توریستی دیگر ساموئی استفاده و لذت ببرید. سفر با تور ساموئی را به کسانی که قصد یک سفر رویایی و یا رمانتیک به تایلند را دارند توصیه می کنیم.


- تورهای ترکیبی :

علاوه بر مقاصد ذکر شده برای سفر به تایلند ، می توان اقدام به رزرو و استفاده از تورهای ترکیبی تایلند نیز نمود ، با استفاده از این تورها می توان با یکبار سفر به تایلند از دو یا چند شهر این کشور زیبا به طور همزمان دیدن کرد. 

در پایان امیدواریم از سفر به تایلند با استفاده از هر یک از تورهای نام برده لذت ببرید. آژانس مسافرتی و گردشگری الماس نشان مجری مستقیم انواع تور تایلند در خدمت شماست