دیدنی های تور نوروز کوش آداسی

تور نوروز کوش آداسی یکی از بهترین تورهای ترکیه است که در تعطیلات عید نوروز می توانید با آن به سفر بروید. جاذبه های گردشگری کوش آداسی، فراوان و متنوع هستند و در کنار شهرهای دیگری مانند استانبول، ازمیر، آنتالیا این شهر هم در سالهای اخیر تبدیل به یکی از قطب های گردشگری ترکیه شده و هر ساله پذیرای هزاران توریست خارجی از جمله توریست های هموطن مان می باشد. 

در تور کوش آداسی در ایم عید نوروز می توانید از بسیاری از دیدنی های این شهر زیبا دیدن کرده و از زیبایی ها و نقاط جالب اطراف این شهر ساحلی لذت ببرید. کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه است و مسلما با سفر به این شهر خاطرات خوشی را برای خود و خانواده و یا همراهان تان رقم خواهید زد. در اینجا جهت آشنایی هر چه بیشتر شما توریست ها و علاقه مندان، تعدادی از بهترین دیدنی های تور نوروز کوش آداسی را به شما معرفی می کنیم و برای شما سفری خوش و لذت بخش به مقصد کوش آداسی ترکیه در تعطیلات عید نوروز آرزومندیم:

- غواصی در تور نوروز کوش آداسی:

یکی از مهم ترین تفریحات کوش آداسی غواصی در آبهای زیبا و  آرام آن است.جذابیت این آبها بخصوص در فصل بهار و ایام نوروز دو چندان می شود.شاید جالب باشد که بدانید یکی از پرطرفدارترین ورزش های آبی نزد جوانان ترکیه به خصوص آنهایی که در شهرهای ساحلی غرب این کشور زندگی می کنند، غواصی است. به خصوص غواصی در کوش آداسی که در این زمینه بسیار معروف است و بسیاری از توریست های که با تور کوش آداسی سفر می کنند، جهت غواصی از کشورهای دیگر نیز به شهر می آیند. اگر در غواصی مبتدی هستید و تجربه ای در این زمینه ندارید، اصلا نگران نباشید. در ابتدا به شما توضیحات لازم داده می شود و بعد از پوشیدن لباس غواصی و تجهیزات آن، به آرامی وارد آب می شوید. هنگام رفتن به زیر آب می توانید دنیای زیبای آب های مدیترانه و جانوران دریایی مانند لاک پشت ها، ماهی های مختلف و رنگارنگ و مرجان های زیر آب را از نزدیک ببینید و لذت ببرید. خوشبختانه اسکله های مختلفی در سواحل این شهر میزبان و پذیرای علاقه مندان به غواصی هستند و با مراجعه با آنها می توانید غواصی در آبهای این منطقه را تجربه کنید.


غواصی در تور نوروز کوش آداسی   غواصی در تور نوروز کوش آداسی



- بازدید آثار تاریخی و باستانی در تور نوروز کوش آداسی:

یکی از جاذبه های این شهر، آثار بجا مانده از دوران مختلف قدیم این سرزمین شامل آثار تاریخی و بازمانده های دوران عثمانی ها، رومی ها، سلجوقیان و یونان باستان است. تنوع این آثار و زیبایی خیره کننده بعضی از آنها نیز در نوع خود مثال زدنی است. از مسجد عیسی بیگ کوش آداسی (از بناهای دوره سلجوقیان) گرفته تا معبد آرتمیس کوش آداسی (از بناهای بجا مانده یونان باستان) و کلیسای سنت جان کوش آداسی (از دوران امپراطوری روم شرقی) . این آثار باستانی و تاریخی به نوعی نمادهایی از گذشته و هویت تاریخی شهر کوش آداسی هستند و دیدن آنها در تمام فصل های سال می تواند برای توریست های تور کوش آداسی جالب باشد. به خصوص معماری زیبا و متنوع این بناها شامل معماری یونانی، معماری رومی، معماری دوران سلجوقیان و معماری دوران عثمانی ها. اگر به این مکان های تاریخی کوش آداسی رفتید، گرفتن عکس های یادگاری از خود و همراهانتان را فراموش نکنید.


بازدید از اماکن تاریخی در تور نوروز کوش آداسی   بازدید از اماکن تاریخی در تور نوروز کوش آداسی



- پاموک کاله کوش آداسی:

یکی از جالب ترین دیدنی های تور نوروز کوش آداسی، پاموک کاله است که در چند کیلومتری این شهر قرار گرفته و بسیاری از توریست ها از آن دیدن می کنند. این منطقه دارای حوضچه هایی است که بصورت پله به پله بر روی هم قرار گرفته اند و بصورت طبیعی بر اثر انباشت آب حاوی مواد معدنی از بالای کوه ها به مرور زمان بوجود آمده اند و منظره بسیار جالیب و استثنایی را بوجود می آورد. گفته می شود که این آبها خواص درمانی متعددی دارند. امروزه پاموک کاله کوش آداسی تبدیل به یکی از مراکز توریستی کوش آداسی شده و در اطراف آن هتل ها و مراکز درمانی متعددی قرار دارند. بسیاری از توریست ها با پوشیدن لباس شنا به درون این حوضچه ها می روند و دقیقه ها و گاه ساعت ها در آن می مانند.


پاموک کاله کوش آداسی   پاموک کاله کوش آداسی



- تور کشتی در کوش آداسی:

تور کشتی کوش آداسی یکی از برنامه های سرگرم کننده و تفریحات مهم برای توریست ها و گردشگران این شهر است. در این برنامه شما پس از رزرو و خریداری بلیط این کشتی ها، به آن سوار شده و ساعتها بر روی آب از زیبایی های مناطق ساحلی اطراف کوش آداسی دیدن کرده و نهار را هم در کشتی صرف می کنید. بلیط این کشتی های تفریحی شامل نهار و نوشیدنی ها هم می شود و از این لحاظ هیچ گونه نگرانی در طول این برنامه نخواهید داشت. در بعضی از این کشتی ها موزیک زنده هم در طول حرکت نواخته می شود.لذت حرکت در آبهای زیبا و دیدن مناظر در روزهای نوروز و فصل بهار و تابستان چندین برابر خواهد شد.در هنگام حرکت این کشتی ها معمولا از بهترین نقاط آبهای این منطقه عبور کرده و از نزدیکی بهترین جاذبه ها و دیدنی های این مناطق می گذرند. همچنین بسیاری از این تورهای کشتی کوش آداسی دقایق و یا ساعتی را در کنار سواحل خاصی نگه می دارند تا توریست ها بتوانند در آب شنا و حتی غواصی کنند. سوار شدن در کشتی های زیبا و مجهز و یک سفر دریایی شگفت انگیز، می تواند هر توریست جوان و علاقه مند را به وجد آورد.


تور کشتی در کوش آداسی   تور کشتی در کوش آداسی



- پارک های کوش آداسی:

یکی از مهم ترین تفریحاتی که توریست های تور نوروز کوش آداسی می توانند از آن بهره مند شوند، دیدن پارک های اطراف کوش آداسی است. شهر کوش آداسی دارای فضایی سرسبز و طبیعتی بسیار زیباست. پارک های اطراف این شهر هم در نوع خود دیدنی هستند. از جمله این پارک ها می توان از پارک ملی پنینشولا کوش آداسی  (دیلک پارک) و پارک ملی دلتای آیدین کوش آداسی نام برد که بسیار زیبا و دارای طبیعتی مثال زدنی هستند. این پارک ها ساحلی هستند و مناظر جالب و دیدنی رو به دریای آنها هم می تواند بسیاری از کسانی که برای بار اول از آنها دیدن می کنند را شگفت زده کند. دیدن محیط های جنگلی بکر، پوشش گیاهی جالب، حیوانات و پرندگان مختلف در آنها، موجب جذب بسیاری از علاقه مندان به این پارک ها شده است. از جمله حیوانات و جانورانی که می توانید در این پارک ها از نزدیک ببنید می توان به اسب های آناتولی و یا لاک پشت های بومی این منطقه را نام برد. در بسیاری از این پارک ها محل های شنا و یا مکان های برای استراحت توریست ها  بازدیدکنندگان تعبیه شده.


پارک های کوش آداسی    پارک های کوش آداسی


با آرزوی سفری پربار و نشاط آور برای شما در سفر یا تورهای متنوع نوروزی آژانس الماس نشان