غواصی در کوش آداسی

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی، غواصی در آبهای سواحل آن است. هر ساله بسیاری از بسیاری از توریست ها اقدام به رزرو تور کوش آداسی می کنند تا با استفاده از امکانات غواصی در آبهای ساحلی این شهر توریستی ترکیه، از این ورزش آبی پر هیجان و جذاب لذت ببرند. به خصوص جوانانی که مشتاق سفر به اعماق دریای مدیترانه و یا دریای اژه هستند.

تفریح در سفر به ترکیه هدف بیشتر گردشگران تورهای ترکیه است و به دلیل اینکه این کشور در کنار دریای مدیترانه و دریای سیاه قرار گرفته است دارای بهترین تفریحات آبی برای جذب گردشگران می باشد که در این میان غواصی در کوش آداسی بسیار پرطرفدار است و بسیاری از غواصان دنیا به این شهر از ترکیه می آیند تا تجربه یک غواصی بی نظیر را در زیر آب های سواحل کوش آداسی و دیدن جانداران دریایی و زندگی آبزیان در دریا را از نزدیک با استفاده از بهترین لوازم غواصی داشته باشند. خوشبختانه فرقی نمی کند که شما حرفه ای باشید یا مبتدی، اگر قصد غواصی در کوش آداسی را داشتید در ابتدا به شما آموزش های لازم به شما داده خواهد شد و بر اساس سطح شما درجه غواصی را برای شما اعلام می کنند. غواصی نمایشی برای افرادی است که تا بحال این تجربه را نداشته اند و برای کسانی که حرفه ای تر هستند غواصی با قایق می باشد که این تور شامل بازدید از کشتی های غرق شده، صخره های زیر آب، غارها و غواصی های شبانه که یک راهنمای کار بلد نیز با گروه همراه می شود.


غواصی در تور کوش آداسی     غواصی در تور کوش آداسی


شما می توانید جهت غواصی به اسکله های معروف کوش آداسی مانند اسکله آکوا آدابانکو بروید و در ضمن این اسکله برای کسانی است که در این ورزش حرفه ای هستند و نیاز به آموزش ندارند ولی اگر شما جز افراد مبتدی هستید در این شهر اسکله هایی وجود دارد که این گونه اشخاص می توانند از غواصی لذت ببرند و امنیت کامل برای آنها در نظر گرفته شده است. غواصی در زیر دریای اژه با گذر از ساحل مرجانی و رفتن به کف دریا و تماشای ماهی های زیبا تفریحی هیجان انگیز برای توریست های ماجراجو در تور کوش آداسی است. همچنین با اقامت در بعضی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی می توانید با شرکت در کلاس های آموزشی غواصی این فعالیت را یاد بگیرید.

یکی از تفریحات غواصان کوش آداسی در آبهای این شهر ساحلی، رفتن به اعماق دریا و بازدید از یک هواپیمای ایرباس A300 است که چند سال پیش توسط مقامات این شهر به منظور جذب هر چه بیشتر توریست های کوش آداسی که به غواصی علاقه مند هستند، در آبهای کوش آداسی غرق شد. امروزه رفتن به درون این هواپیمای غرق شده یکی از جاذبه های فراموش نشدنی و هیجان انگیز آبهای ساحلی کوش آداسی برای غواصان است.

چنانچه شما هم از عاشقان غواصی و سفر به اعماق دریا هستید، تور کوش آداسی را فراموش نکنید. آژانس مسافرتی الماس نشان برگزار کننده بهترین تورهای کوش آداسی ترکیه.