پارک دلفین آنتالیا

آنتالیا، نهمین شهر بزرگ ترکیه و چهارمین شهر پربازدید جهان در سال گذشته بیش از 11 میلیون گردشگر تور ترکیه را به خود جذب کرد. آب و هوای مدیترانه ای این شهر یکی از دلایل جذب توریست ها به تفریحات ساحلی و ورزش های آبی است ، چرا که در بهار ، تابستان و پاییز هوا گرم و بهترین زمان سفر با تور آنتالیا درواقع تمام سال میباشد. با اینکه سواحل آنتالیا جزء بهترین سواحل در دنیا هستند، اما جاذبه های گردشگری آنتالیا محدود به سواحل نمیباشد و علاوه بر آثار باستانی فراوان و مراکز خرید مدرن، شامل بهترین پارک های آبی و سرگرمی های جذاب نیز میشود.


پارک دلفین آنتالیا


پارک دلفین آنتالیا


پارک دلفین آنتالیا Antalya Dolphinland یک جایگزین بسیار جذاب برای سواحل آفتابی آنتالیاست که علاقه و کنجکاوی هر دو مردم محلی و گردشگران خارجی تور آنتالیا را به خود جلب می کند. دلفینلند توسط چندین دلفین، نهنگ سفید و شیرهای دریایی در نمایش های معمول خود برای هیجان و رضایت بازدید کنندگان در تمام سنین بهره برده است. با توجه به اینکه دلفین لند Dolphinland متعلق به یک مجموعه پیچیده به نام پارک آبی آکوالند Aqualand است، به راحتی می توانید یک روز کامل در تور آنتالیا را برنامه ریزی کنید: استفاده از سواحل ، صندلی های خورشیدی ، استخرهای آب سرد، سونا و جکوزی و در نهایت، تماشا و شنای فراموش نشدنی با دلفین ها در Dolphinland.


پارک دلفین آنتالیا از سال 1994 شروع به کار کرده و با مربیان حرفه ای و کارکنان باتجربه خدمات خوبی را همراه با امنیت برای گردشگران تور آنتالیا فراهم میکند. در این مجموعه علاوه بر دلفیناریوم پارک آبی بزرگی نیز هست که با آبشارها، سقوط آزاد، سرسره های آبی هیجان انگیز و استخر های متنوع اش لذت تجربه یک روز پر از آدرنالین را به گردشگران تور آنتالیا میدهد. در پارک آبی همچنین وسایل بازی و استخرهایی مخصوص کودکان و نوجوانان در ارتفاع های مختلف وجود دارند.

مجموعه پارک دلفین سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان، در غرب شهر آنتالیا قرار دارد و همچنین در آن رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد. برنامه بازدید از پارک دلفین در بسیاری از برنامه های تور آنتالیا قرار دارد و اینکه آیا میخواهید تمام روز در پارک باشید یا به دیگر جاذبه های توریستی آنتالیا بروید به خودتان بستگی دارد. موزه و آکواریوم آنتالیا و ساحل کنیا آلتی یکی از بهترین سواحل در تور آنتالیا در نزدیکی پارک دلفین قرارگرفته اند.


نمایش دلفین ها در دلفین لند آنتالیا


ساعات کاری : 10 صبح - 5 عصر

شماره تماس : 00902422490908

آدرس : Meltem Mh.,Dumlupınar Blv. Konyaaltı Koruluğu, 07030Muratpaşa/Antalya,Turkey


بخش های مختلف دلفیناریوم آنتالیا :

1. نمایش دلفین ها و شیرهای دریایی با حرکات فوق العاده آکروباتیک بازی با توپ و آواز

ورودی نمایش یک ساعته دلفین ها برای بزرگسالان 70 لیر و برای کودکان 50 لیر میباشد. (کودکان زیز دوسال رایگان)

2. شنا کردن با دلفین ها و عکس گرفتن با آنها

شنا با دلفین ها به عنوان یک درمان واقعی برای مجموعه ای از اختلالات شناخته شده است، که باعث افزایش دلایل بازدید از دلفینلند در تور آنتالیا میباشد. هزینه بلیط شنا با دلفین ها  600 لیر ترکیه و زمان آن 5 دقیقه و پس از نمایش میباشد.

3. پارک آبی آکوالند

هزینه ورودی پارک آبی برای بزرگسالان 75 لیر و برای کودکان 55 لیر است. (کودکان زیر 6 سال رایگان)


پارک آبی دلفین لند آنتالیا


قوانین پارک دلفین ها

•         استفاده از لباس های شخصی مثل تی شرت، شلوار جین یا ... در استخرها ممنوع است.

•         ورود غذا و نوشیدنی به داخل استخرها و سالن نمایش ممنوع است.

•         افراد بالای 12 سال بزرگسال محسوب میشوند.

•         ممکن است قیمت ها در فصول مختلف متفاوت باشند.

•         اگر به صورت آنلاین بلیط خریداری کنید تا 20 درصد تخفیف خواهد داشت.


هتل های نزدیک پارک دلفین آنتالیا :

در زمان سفر با تور آنتالیا یکی از مواردی که به شدت باعث جذب گردشگران به این شهر میشود، هتل های لوکس و قیمت های مناسبشان میباشد. این شهر توریستی دارای انواع هتل های ساحلی، لوکس و اقتصادی است که برای هر مسافر با هر بودجه ای گزینه ای برای ارائه دارد. گردشگران تور آنتالیا که میخواهند به دلفینلند بروند به هتل های زیر که جزء بهترین هتل های آنتالیا هستند، به راحتی دسترسی دارند :

•         Hotel Su

•         Rixos Downtown Antalya

•         Özkaymak Falez Hotel

•         The Corner Park Hotel

•         Blue Garden Hotel