هتل های ساحلی در تور تابستان کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از بهترین تورهای ترکیه است که در سالهای گذشته مورد استقبال هموطنان مان قرار گرفته. جاذبه های گردشگری کوش آداسی از جمله شنا و ورزش های آبی در سواحل کوش آداسی، بسیاری از توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی را راضی و خوشحال کرده است بطوری که برخی از آنها برای بارها به این شهر زیبای ساحلی ترکیه به خصوص با تورهای تابستانی کوش آداسی سفر کرده اند.

از این رو برای دسترسی هر چه بهتر و بیشتر مسافران و گردشگران تور تابستان کوش آداسی، بسیاری از آنها علاقه مندند که بهترین هتل های ساحلی کوش آداسی را رزرو کنند تا در زمان سفر به این شهر، سریعتر و راحت تر بتوانند به امکانات توریستی ساحلی از جمله آفتاب گرفتن بر روی تخت ها، شنا، سوار شدن به تور کشتی کوش آداسی و یا استفاده از کافی شاپ ها، رستوران ها و بوفه های ساحلی این شهر راحت تر بتوانند استفاده کنند.

از این جهت در این بخش تعدادی از بهترین هتل های ساحلی تور کوش آداسی را جهت آشنایی بیشتر شما علاقه مندان و مسافرین محترم تور کوش آداسی، معرفی می کنیم:


- هتل آرورا کوش آداسی (Arora hotel) :

هتل ساحلی آرورا کوش آداسی ترکیه


این هتل یک هتل چهار ستاره و بسیار نزدیک به سواحل دریای اژه در کوش آداسی است که خود هتل نیز دارای ساحل اختصاصی می‌باشد. هتل آرورا کوش آداسی دارای امکانات بسیار مناسبی است از جمله: استخر سرپوشیده، سونا، مرکز آبگرم و سلامتی، اتاق تناسب‌اندام، اتاق بازی، زمین تنیس ، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر روباز، رستوران آرورا با غذاهای محلی و بین‌المللی، بخش آبگرم با خدمات سونا و ماساژ و ...

هتل آرورا در سال 2010 میلادی تأسیس ‌شده و مزایای زیادی برای توریست های تور کوش آداسی دارد. از جمله اینکه فاصله آن از مکان‌های دیدنی کوش آداسی و بازارهای این شهر چندان دور نیست و شما با رزرو این هتل و اقامت در هتل آرورا می‌توانید به نزدیک‌ترین ساحل معروف کوش آداسی، ساحل بانوان بروید. اتاق‌های هتل که در سطح استانداری قرار دارد مجهز و دارای پنجره‌های بزرگ بوده و هر یک نمایی زیبا از دریای اژه و یا استخر هتل را به مسافرین این هتل می دهد. این هتل بیش از 92 اتاق دارد و یکی از بزرگ ترین هتل های ساحلی .

آدرس: Yavansu Mevkii Deniz Sitesi Çıkmazı, 09400, Turkey

شماره تماس: +90 256 622 23 72

وب سایت: www.arorahotel.com


- هتل پانوراما هیل کوش آداسی (panorama hill hotel) :

هتل ساحلی پانورما کوش آداسی ترکیه


این هتل یکی از معروف ترین هتلی های کوش آداسی است. از جمله مزایای رزرو این هتل در تور تابستان کوش آداسی، دسترسی مناسب آن و نزدیک بودنش به مراکز خرید کوش آداسی و برخی از آثار تاریخی این شهر است. از جمله کسانی که می خواهند با تور افه سوس کوش آداسی از این بنای تاریخی دیدن کنند براحتی می توانند از هتل پانوراماهیل به آنجا بروند.

از طرف دیگر دسترسی مسافران این هتل به ساحل دریا بسیار آسان است به طوری هنگام اقامت در این هتل با تور تابستان کوش آداسی، تنها با 10 دقیقه پیاده‌ روی به سواحل دریای اژه می رسید. البته هتل پانوراماهیل کوش آداسی دارای امکانات مناسبی نیز هست از جمله: مرکز آبگرم و سلامتی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاه. اتاق‌های این هتل تجهیزات و امکانات مناسبی از جمله بالکن با دید رو به دریای اژه و یا چشم‌انداز تپه های سرسبز این منطقه، حمام خصوصی و لوازم ‌آرایش رایگان است. همچنین پذیرایی و سلف سرویس رستوران این هتل نیز در نوع خود عالی است. این هتل حدودا 77 اتاق دارد.

آدرس: Bayraklıdede Mahallesi, No:129, Turgut Özal Blv. Yanyolu, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

شماره تماس: +90 256 618 30 30

وب سایت: www.thepanoramahill.com


- هتل آریا کلاروس کوش آداسی (aria claros hotel) :

هتل ساحلی آریا کلاوس کوش آداسی ترکیه


این هتل یکی از بهترین هتل های ساحلی کوش آداسی است که 5 ستاره بوده و هر ساله میزبان بسیاری از توریست های تور تابستان کوش آداسی می باشد. نام این هتل سابقا هتل اونریا کلاروس بود. محل هتل آریا کلاروس کوش آداسی در خلیج اوز واقع در منطقه کلاروس می باشد که یکی از مناطق قدیمی و تاریخی این بخش از کوش آداسی بشمار می رود.

هتل آریا کلاروس کوش آداسی در سال 2009 میلادی تاسیس شده و نزدیک به سواحل شنی این منطقه است. بدلیل چشم اندازهای زیبای این هتل، نزدیک بودن به شهر ازمیر،شیک و مدرن بودن فضای آن، امکانات مناسب آن (حمام ترکی، استخر، سونا و جکوزی، مرکز یوگا و تندرستی، مرکز ماساژ و SPA ، برخی از امکانات پارک آبی، رستوران غذاهای ایتالیایی، دریایی و...) و کیفیت مناسب سرویس دهی این هتل را تبدیل به یکی از هتل های ساحلی مورد علاقه توریست ها در تور تابستان کوش آداسی تبدیل کرده است. بنابراین اگر شما هم هتلی ساحلی در کوش آداسی با امکانات مناسب و دید مناسب رو به دریا می خواهید، رزرو هتل آریا کلاروس در تور تابستان کوش آداسی می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما و خانواده باشد. 

آدرس: Cumhuriyet Mh., İzmir Cd. No:104, 35495 Özdere/Menderes/Menderes/Menderes/İzmir, Turkey

شماره تماس: +90 232 215 06 00

وب سایت: http://www.ariaclaros.com/?lang=en


- هتل سی لایت ریزورت کوش آداسی (Sealight Resort hotel) :

هتل ساحلی سی لایت کوش آداسی


هتل سی لایت ریزورت کوش آداسی یکی از بهترین هتل های ساحلی کوش آداسی است که 5 ستاره است. این هتل از سال 2013 تاسیس شده و از امکانات رفاهی این هتل مرکز آبگرم و سلامتی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب‌اندام و امکانات برای مهمانان معلول است. هتل سی لایت ریزورت تا نزدیک ‌ترین ساحل در حدود 300 متر است و با مرکز شهر 5 کیلومتر فاصله دارد. ناگفته نماند که در این مجموعه 3 استخر وجود دارد که یکی از آن‌ها را آب دریا پرکرده است.

هتل سی لایت ریزورت نیز در نوع خود توانسته با داشتن چشم اندازهای زیبا، امکانات مناسب رفاهی برای توریست های تور تابستان کوش آداسی، داشتن رستوران های ایتالیایی و چینی با غذاهای مختلف و متنوع بسیاری از گردشگران تور کوش آداسی را به خود جذب کند.

آدرس: Yavansu Mahallesi, Boyalik Mevkii, 09400 Kuşadasi/Kuşadası/Muğla, Turkey

شماره تماس: +90 256 622 31 32

وب سایت: www.sealighthotel.com/en

- هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی (Amara Sealight Elite Hotel) :

هتل ساحلی آمارا کوش آداسی


هتل آمارا سی لایت الیت یکی از دیگر هتل های پنج ستاره و ساحلی کوش آداسی است. این هتل نسبتا جدید بوده و از سال 2016 تاکنون مشغول به کار بوده است. هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی دارای استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، ساحل خصوصی و مرکز سلامتی و آبگرم می باشد. همچنین امکان انجام ورزش های مختلف در ساحل و یا محوطه این هتل از جمله غواصی، موج سواری، دوچرخه سواری و بازی تنیس را هم دارید که برای توریست های تور تابستانی کوش آداسی، این امکانات بسیار مناسب و سرگرم کننده است.

این هتل به برخی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی از جمله ساحل بانوان نزدیک است و از این لحاظ و همچنین به دلیل امکانات بسیار خوب، محوطه و فضای سبز زیبا و دید مناسب بیشتر اتاق های آن به سمت دریا و یا استخر هتل یکی از بهترین هتل های ساحلی کوش آداسی جهت رزرو در فصل تابستان است. در هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی امکانات مناسبی از جمله کلوب کودکان (Kids club) نیز وجود دارد که در آنجا کودکان را سرگرم می کنند.

این هتل حدود 390 اتاق دارد.

آدرس: Yavansu Mahallesi, Hüseyin Can Bulvarı No:40, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

شماره تماس: +90 256 611 22 22

وب سایت: www.amaraworldhotels.com/index/en


- هتل پالوما پاشا کوش آداسی (Paloma Pasha hotel) :

هتل ساحلی کوش آداسی ترکیه


هتل پالوما پاشا یکی از هتل های پنج ستاره و لوکس ساحلی در کوش آداسی است. این هتل بین کوش آداسی و ازمیر قرار گرفته و دارای امکانات توریستی بسیار مناسبی است از جمله یک استخر روباز و یک استخر سر پوشیده می باشد. از امکانات ورزشی هتل پالوما پاشا کوش آداسی که توریست ها هنگام سفر با تورهای تابستانی کوش آداسی می توانند از آنها استفاده کنند، می توان والیبال ساحلی، پینگ پنگ، بسکتبال، مینی گلف، تنیس، یوگا، ایروبیک، ژیمناستیک، بیلیارد و بازی های ساحلی را نام برد.

این هتل دارای چهار رستوران مختلف است که هر مسافری با هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد. از جمله رستوران غذاهای لذیذ ترکی که موجب می شود در سفر با تور کوش آداسی نه تنها با طعم غذاهای لذیذ کشور ترکیه آشنا شوید بلکه از خوردن آنها نیز لذت ببرید. این هتل دارای 268 اتاق است و برای سفر در تابستان به کوش آداسی و اقامت در آن بسیار مناسب است. 

آدرس: Çukuraltı Mahallesi, Atatürk Blv., 35495 Özdere / Menderes/Menderes/İzmir, Turkey

شماره تماس: +90 232 797 90 90

وب سایت: http://www.palomahotels.com

در پایان برای شما مسافرین تور کوش آداسی سفری خوش به مقصد این شهر زیبای ساحلی ترکیه را آرزومندیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو تور کوش آداسی با همکاران ما در آژانس مسافرتی الماس نشان تماس بگیرید.