امکانات تور بالی

پیش از سفر به بالی و دیدن جاذبه های گردشگری بالی، شاید این سئوال پیش بیاید که امکانات تور بالی چیست؟ اصلا چرا باید با تور بالی سفر کنیم؟ 

همانطور که می دانید سفر با تور بالی که از آژانسی با سابقه تهیه شده است می تواند خیال شما را از برخی جهات از جمله رزرو هتل و پرواز و دیدن جاذبه ها و نقاط دیدنی آن کشور کاملا راحت کند. از این رو رزرو تور بالی می تواند کمک بسیاری به شما کند و پس از یک مسافرت هوایی طولانی، به سرعت به محل اقامت خود بروید و نیازی به گشتن برای پیدا کردن هتل نباشید و به این ترتیب در زمان صرفه جویی کنید.

از طرف دیگر، مسئله قیمت تور بالی هم را در نظر بگیرید. با استفاده از تورهای متنوع بالی آژانس الماس نشان می توانید با قیمت بسیار کمتری به این جزیره سفر کنید تا زمانی که خودتان جداگانه اقدام به رزرو پرواز و هتل های بالی نمایید.

همچنین رزرو تور بالی در نوروز نیز اهمیت زیادی دارد ، چراکه در تعطیلات نوروز به دلیل حجم بالای تقاضای سفر به بالی چه از ایران و چه از کشورهای مختلف احتمال پر شدن هتل ها در این ایام وجود یا حتی افزایش قیمت های بلیط وجود دارد.بنابراین بهتر است اگر قصد سفر با تور نوروزی بالی را دارید

در این میان خدمات تور بالی که معمولا در تورهای آژانس الماس نشان ارائه می گردد ، شامل موارد زیر است که موجب می شود سفر به بالی برای شما تبدیل به سفری بسیار خوب و بدون دغدغه ای شود:

- رزرو هتل (شامل صبحانه)

- ترانسفر فرودگاهی

- بیمه مسافرتی

- گشت شهری

- ویزا

- سیم کارت

 

در ادامه هر کدام از این موارد را جداگانه بررسی می کنیم:

- رزرو هتل های بالی:

 هنگام رزرو هتل های بالی، چند مسئله بسیار مهم است اول اینکه مانند بسیاری از هتل های کشورهای دیگر، آن هتل چند ستاره است و طبیعتا هر چه تعداد ستاره های آن بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر و در نتیجه قیمت نهایی تور بالی بیشتر می شود. معمولا بیشتر توریست های ایرانی هتل های چهار و یا پنج ستاره بالی را رزرو می کنند. مسئله دیگر این است که با توجه به اینکه بالی یک جزیره است و یکی از مهم ترین تفریحات و سرگرمی های بالی، شنا و غواصی در دریا و در مجموع تفریحات آبی است، بنابراین با رزرو هر یک از بهترین هتل های ساحلی بالی، می توانید از لحاظ دسترسی به ساحل دریا و همچنین دید رو به دریا بیشترین استفاده را ببرید. البته این را هم در زمان سفر به بالی در نظر داشته باشید که بیشتر هتل های بالی، همانند بسیاری از نقاط توریستی دیگر جهان، صبحانه را به رایگان در اختیار مسافرین و توریست های تور بالی می گذارند ولی برای صرف نهار یا شام، باید در آنها هزینه پرداخت کنید و یا از رستوران های محلی (نگاه کنید به مقاله وارونگ Warung چیست؟ ) و یا بین المللی و همچنین فست فودها که در نواحی توریستی این جزیره از جمله نزدیکی سواحل و در مراکز خرید بالی دارای شعبه هستند، می توانید استفاده و غذاهای لذیذ و بسیار خوشمزه آنها را امتحان کنید.

- ترانسفر فرودگاهی:

مسئله وجود راهنمای تور بالی و ترانسفر فرودگاهی هم بسیار مهم است چرا که شما به کشوری دوردست سفر می کنید که بسیاری از ایرانیان آشنایی کمتری با محیط و فرهنگ آن و همچنین جاذبه های توریستی و نقاط دیدنی آن دارند. پس از رسیدن به فرودگاه بالی، مسئولین تور بالی که اغلب با تابلوهای راهنما در مرحله آخر خروج مسافرین، ایستاده اند را پیدا کرده و بعد از چک کردن نام مسافرین، شما را سوار خودروهای مخصوص حمل مسافرین (اغلب ون) می کنند و به هتل محل اقامت تان می برند. در طول مسیر ممکن است راهنمای شما اطلاعاتی کلی در مورد دیدنی های بالی و امکانات این جزیره به شما بدهد. وجود ترانسفر فرودگاهی برای کسانی که برای اولین بار به کشوری دوردست سفر می کنند، بسیار حیاتی است. در غیر این صورت مجبور هستید که با تاکسی خودتان را به هتل برسانید و برای این کار هزینه ای بپردازید.

- بیمه مسافرتی:

مسافران تور بالی در طول سفر بیمه هستند و با خیال راحت می توانند از سفرشان لذت ببرند. البته در سالهای گذشته خوشبختانه اتفاق خاصی برای توریست ها در بالی نیفتاده و این جزیره زیبا یکی از امن ترین مکان های توریستی بین المللی است.اما در هر صورت یکی از امکاناتی که آژانس الماس نشان در اختیار مسافرین تور بالی قرار می دهد ، تهیه بیمه مسافرتی معتبر برای سفری امن بدون نگرانی است.

- گشت شهری:

گشت و گذار مسافرین تور بالی در شهر دنپاسار (مرکز بالی) و سواحل و مراکز خرید این جزیره و همچنین دیدن جاذبه های گردشگری آن می تواند ساعتها و بلکه روزها شما را سرگرم کند. همچنین با امکان انجام فعالیت های رایگان در سفر با تور بالی، می توانید در کنار گشت شهری، از هر یک از دیدنی ها و جاذبه های بالی که مورد نظر شماست استفاده و در صورت نیاز از راهنمای تور و یا مسئولین هتل محل اقامت تان راهنمایی بگیرید.

- ویزا:

برای سفر به بالی و رزرو تور بالی باید ویزای کشور اندونزی را داشته باشید. همانطور که در مقاله کشور بالی توضیح داده ایم، بالی یک کشور نیست بلکه یکی از جزایر کشور اندونزی است. خوشبختانه دریافت ویزای اندونزی برای ایرانیان چندان سخت نیست و اغلب توریست های ایرانی از طریق تور بالی معمولا براحتی می توانند به این سرزمین زیبای توریستی سفر کنند. برای دریافت ویزای اندونزی مدارک مورد نیاز عبارتند از: عکس 4*3 ، اصل گذرنامه (پاسپورت) با حداقل 6 ماه اعتبار، کپی شناسنامه و کارت ملی، ارائه پرینت بانکی و داشتن تمکن مالی به ارزش حداقل ده میلیون تومان.اخذ ویزای اندونزی برای مسافرین بالی یکی دیگر از خدماتی است که توسط آژانس الماس نشان ارائه می گردد.

- سیم کارت:

مسافرینی که به خارج از کشور مسافرت می کنند، باید مواظب هزینه های صحبت با موبایل در خارج از کشور باشند که برای آنها هزینه "رومینگ" محاسبه و در قبض موبایل حساب می شود. از این رو، استفاده از سیم کارت های اندونزی در هنگام سفر با تور بالی می تواند هزینه تلفن همراه شما را کاهش دهد. به خصوص اگر به هر دلیلی در طول سفر با ایران چندین بار باید تماس بگیرید.بلافاصله پس از رسیدن به بالی این سیم کارت ها در اختیار مسافرین قرار می گیرد.

آژانس الماس نشان ؛ مجری مستفیم و تخصصی تور بالی ، سفری خاطره انگیز به بالی برای شما رقم خواهد زد.