مراکز خرید بالی


10 مرکز خرید برتر بالی:
یکی از اجزاء مهم سفر با تور بالی، مخصوصا از دید خانمها و خانواده ها گشت و گذار در مراکز خرید است. از این رو با توجه به اهمیت این امر به خصوص برای خانواده ها، در این بخش اقدام به معرفی 10 مرکز خرید از بهترین مراکز خرید جزیره بالی می کنیم تا هنگام سفر به این جزیره، از خرید در پاساژها و فروشگاه های بزرگ و مدرن آن نیز هر چه بیشتر لذت برده و استفاده کنید. بسیاری از این مراکز در نزدیکی سواحل و مناطق مهم توریستی و تفریحی بالی مانند Kuta، Tuban، Nusa Dua  و به ویژه در داخل و اطراف شهر "دنپاسار" (مرکز بالی) هستند. به این ترتیب علاوه بر تفریحات و سرگرمی ها روزانه می توانید هنگام غروب و یا شب جهت خرید به این مراکز خرید رفته و علاوه بر آن از برخی امکانات تفریحی و یا رستورانها و کافی شاپ های این مراکز نیز دیدن کرده و خستگی بعد از خرید را از تن به در کنید. 
برای مثال یکی از این مناطق، منطقه Kuta است  که در آن علاوه بر مغازه های محلی، چند مرکز خرید مهم نیز قرار دارند که در لیست زیر به معرفی از آنها پرداختیم. در بسیاری از مراکز خرید درجه یک بالی، شما علاوه بر لباس، می توانید انواع سوغاتی ها اعم از اسباب بازی، آثار هنری بالی و غیره را خریداری کنید و با خود به عنوان یادگاری های بالی به کشورتان بیاورید. 
امیدواریم از خرید و دیدار از این مراکز ، لذت ببرید و  وقت کافی برای گشت و گذار در آنها را داشته باشید:

1) Kuta Beachwalk   (در Kuta)

 این مرکز خرید بالی در سال 2012 افتتاح و راه اندازی شد و در آن زمان یکی از مهم ترین پروژه های ساختمانی در بهترین مراکز خرید بالیاین ناحیه به شمار می آمد. ساعت های کاری این مرکز خرید از 10 صبح الی 10 شب (22) می باشد. این مرکز خرید دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد آوانگاردی است که حتی صرفا دیدن آن و همچنین مغازه ها و فروشگاه هایش و حتی بخش های ورودی و خروجی این مرکز، خالی از لطف نیست و می تواند برای همه به خصوص علاقه مندان به طراحی و معماری، بسیار جذاب باشد. امکانات تفریحی مناسبی نیز در بخشی از مرکز سرگرمی های این مرکز وجود دارد که می تواند بسیاری از علاقه مندان را سرگرم کند.  وجود بوتیک های مختلف و فروشگاه هایی که نماینده فروش بهترین برندها و مارک های لوکس و درجه یک لباس، کیف و کفش در جهان هستند همه موجب رونق و پرطرفدار بودن این مرکز خرید در بالی نزد توریست ها و مسافران تور بالی شده است. همچنین از کنج غربی این مرکز می توانید غروب زیبای خورشید و سواحل آنجا را ببینید. علاوه بر اینها در سمت دیگر این مرکز خرید که به سمت خیابان اصلی است، چند رستوران بزرگ و مجهز در مجموعهFood Court   آن قرار دارند که در آنها خوردن انواع غذاهای درجه یک محلی و یا بین المللی را با بهترین کیفیت می توانید تجربه کنید. همچنین یکی از سینماهای زنجیره ای معروف اندونزی بنام  XXI Cineplex نیز در مرکز خرید Kuta Beachwalk  شعبه دارد. از طرف دیگر وجود دستگاه های پیشرفته و امکانات درجه یک تهویه در این مرکز موجب می شود که بسیاری از توریست هایی که در تابستان به این مرکز می آیند بتوانند از خنکی هوای این پاساژ نیز استفاده و لذت ببرند. 
مکان: Jalan Pantai Kuta, Kuta
تلفن: +62 (0)361 846 4 888

2) Mal Bali Galeria  در (Kuta)

 
یکی دیگر مراکز خرید بالی اندونزی و از بهترین پاساژهای بالی و منطقه Kuta است که هم مردم محلی و هم گردشگران بهترین مراکز خرید بالی اندونزیتور بالی به آنجا می روند. این مرکز خرید درست در نقطه مابین مناطق Kuta ، Nusa Dua و ساحل Sanurاست که این هم از مزایای آن به شمار می رود و شما پس از گردش و تفریح روزانه در هر یک از این مناطق توریستی می توانید به آسانی خود را به این مرکز خرید بزرگ و مجهز رسانده و ساعت ها مشغول خرید و دیدن مغازه ها و فروشگاه های آن شوید. در طول یک سال گذشته این مرکز تغییرات زیادی کرده و از جمله امکانات و فروشگاه بزرگ و جدیدی به آن اضافه شدند. مثلا فروشگاه های فروش سخت افزارACE ، سوپرمارکت های زنجیره ای Hypermart  ، وجود چندین مارک و برندهای معروف بین المللی مد و Fashion و غیره. این مرکز خرید در حال حاضر، یکی از بهترین مراکز خرید بالی مناسب خانواده ها  بشمار می آید که علاوه بر امکانات ذکر شده دارای چند رستوران مجهز خانوادگی نیز هست. یکی دیگر از جذابیت  های این مکان پخش موزیک زنده از حیاط آن است و همچنین داشتن سالن های مجهز سینما. ساعت کاری این مرکز روزانه از 10 صبح الی 10 شب می باشد. 
مکان: Jalan Bypass Ngurah Rai, Simpang Dewa Ruci, Kuta
تلفن: +62 (0)361 755 277

3) Discovery Shopping Mall (در Kuta)

یکی از بزرگترین پاساژهای منطقه Kuta این مرکز خرید است که درست در جلوی هتل Discovery Kartika مراکز خرید بالیPlaza قرار گرفته وهمچنین کنار جاده ای است که به پارک آبی "واتربوم" می رسد. این مرکز خرید، درست در کنار ساحل قرار گرفته و دارای یک آمفی تئاتر روباز ساحلی نیز می باشد که همین هم جزء جذابیت های خاص این پاساژ است. 
در سه طبقه این مرکز خرید، می توانید انواع فروشگاه ها، رستوران ها و مغازه های مختلف دیدن کنید. جهت ورود به این پاساژ نیز می توانید از ورودی سمت Jalan Kartika Plaza وارد شوید و هم از طریق پله هایی که بین ساحل و پاساژ قرار گرفته اند. یکی از جالب ترین فروشگاه های این مرکز خرید، فروشگاه بزرگی است که در آن انواع اقسام سوغاتی ها و یادگاریهای بالی را می توانید خریداری کنید. از جمله صنایع دستی و آثار هنری هنرمندان محلی بالی. ساعت های کاری این مرکز خرید از 10 صبح الی 10 شب است. 
مکان: Jalan Kartika Plaza, Kuta 
تلفن: +62 (0)361 755 522

4) Seminyak Village (در Seminyak)

این مرکز خرید یکی از جدیدترین مراکز خرید بالی است که در سالهای اخیر افتتاح شده و در کنار یکی از جاده های مهم وبهترین مراکز بالی اندونزی برای خرید اصلی منطقه Seminyak  قرار گرفته. طراحی شیک و مدرن این پاساژ دو طبقه و داشتن مغازه ها و فروشگاه هایی که جدیدترین لباس ها، کیف و کفش و محصولات برندهای معتبر جهان را عرضه می کنند، از جمله فروشگاه معروف MCM که بهترین محصولات درجه یک کیف های چرمی را می فروشد، و یا Farah Khan که لباس و لوازم مخصوص خانمها را به فروش می رساند و یا Milo's Collezioni  و MC2 Saint Barthکه بدلیل فروش مایوهای شنا با طرح های رنگی و جالب شان معروف هستند. ساعات کاری این پاساژ از 10 صبح تا 10 شب می باشد. 
مکان: Jl. Kayu Jati Basangkasa, Seminyak
تلفن:  +62 (0)361 738 097

5) Lippo Mall Kuta (در Kuta)

این مرکز خرید در واقع، یکی از مراکز خرید زنجیره ای به همین نام می باشد که زیر مجموعه شرکت های معروف اندونزیایی Lippo Group هستند. این مرکز بسیار به فرودگاه Ngurah Rai در Tuban   نزدیک است و جلویبهترین مراکز خرید بالیورودی اصلی آن یک Food Court (یا مرکز فود کورت، بخش اغذیه فروشی ها و رستوران های یک مرکز خرید) قرار دارد که تنها با قدم زدن از Jalan Kartika Plaza  می توانید به آن وارد شوید. این پاساژ سه طبقه دارای پله های برقی، یک تالار مرکزی با فضای باز و معماری بسیار زیبایی می باشد که موجب جذب هر چه بیشتر توریست های تور بالی شده است. همچنین در طبقه زیرزمین آن (معروف به sunken plaza ) دارای چندین رستوران محلی، غیر محلی و کافی شاپ های درجه یک و عال یاست که اگر به این مرکز خرید رفتید توصیه می کنیم حتما یکبار هم که شده غذاهای آنجا را امتحان کنید. از جمله:  Cosmic Diner, Bali Kobo  ، Starbucks و Batan Waru restaurant که این آخری غذاهای محلی بسیار لذیذی دارد که می توانید با خیال راحت آنها را امتحان کرده و از خوردنشان لذت ببرید. 
طبقات بالای این پاساژ علاوه بر فروشگاه ها و مغازه های بزرگ، دارای یک مرکز بازی های Arcade نیز هست و بدین ترتیب کودکان و نوجوانان در آنجا سرگرم می شوند. 
ساعت های کاری این فروشگاه از 10 صبح الی 9 شب می باشد. 
مکان: Jalan Kartika Plaza, Lingkungan Segara, Kuta 
تلفن: +62 (0)361 846 946 5

6) Park 23 (در Tuban)

مراکز خرید بالی
این مرکز خرید جدیدترین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بالی است و محل آن دقیقا در کنار Circus Water Park واقع در Tuban است. علاوه بر خرید، در این پاساژ می توانید از انواع تفریحات و سرگرمی ها (از جمله مرکز بازی های Aracde) و دیدنی های مختلف این پاساژ نیز دیدن کرده و هنگام رفتن به اغذیه فروشی ها و رستوران های آن، از خوردن انواع غذاهای لذیذ وخوشمزه مانند chicken satays ، roti canai و the tarik و حتی غذاهای لذیذ اسپانیایی. همچنین در این مرکز خرید هم یک شعبه از سالن های سینمای زنجیره ای XXI  با 4 استودیو، وجود دارد. با داشتن فود کورت (Food Court) بزرگ و متنوع که در آن کافی شاپ ها و رستوران های مختلفی مانند Eat&Eat و یا Starbucks شعبه دارند، این پاساژ را تبدیل به یکی از بهترین مراکز خرید در منطقه Tuban کرده است. 
مکان: Jalan Kediri, Tuban
تلفن: +62 (0)361 471 232 3

7) Level 21 Mall  (در دنپاسار)

این مرکز خرید در شهر دنپاسار (Denpasar) مرکز بالی قرار دارد و بسیاری از توریست هایی که با تور بالی به این شهر سفر کرده اند، جهت خرید به آنجا می روند. این پاساژ بزرگ و زیبا هم مانند موارد معرفی شده قبلی در چهار طبقه بهترین مراکز خرید بالیخود، دارای انواع فروشگاه های لباس، برندهای معروف بین المللی کیف و کفش، رستوران ها و کافی شاپ های بزرگ و همچنین مرکز تفریحات و سرگرمی هایی برای  جوانان است. 
قبلا در محل این پاساژ، Denpasar Junction mall قرار داشت که سرانجام مرکز خرید فوق گسترش پیدا کرد، بطور کامل بازسازی شده و سپس حتی نامش را هم عوض کردند. همچنین امروزه در تالار مرکزی این پاساژ ، در هر گوشه و کنار کنج راهروهای و یا بر روی نیمکت ها و صندلی ها نشسته و استراحت کنید. 
ساعت های کاری: از 10 صبح الی نیمه شب 
مکان: Jalan Teuku Umar No. 1, Denpasar
  تلفن: +62 (0)361 257 790

8) The Bali Collection (در Nusa Dua)

این مرکز خرید در بالی هم با نزدیک بودن به سواحل Nusa Dua ، و داشتن امکانات مناسبی مانند فروشگاه های مجهزبهترین مراکز خرید بالیو بزرگ فروش محصولات انواع برندهای معروف تولید کننده لباس و پوشاک جهان، رستوران های مناسب و همچنین مرکز SPA (ماساژ) همه در یک مجموعه روباز و بسیار زیبا با فضای سبز مناسب همه موجب جذب بسیاری از خریداران و توریست ها به این مرکز شده است. در این مرکز خرید روباز، که بسیار تمیز است می توانید پس از خرید از مغازه ها و فروشگاه ها براحتی بر روی نیمکت ها و صندلی های تعبیه شده نشسته و استراحت کنید. همچنین بدلیل فاصله مناسب هر مغازه و یا فروشگاه با دیگری، هیچ ازدحام جمعیت و یا شلوغی در این مرکز نخواهید دید. اگر به خرید در چنین فضای زیبا و دل انگیزی علاقه مند هستید، از ساعت 9:30 صبح الی 10 شب می توانید به این مرکزرفته و حین خرید و یا استراحت بر روی صندلی و نیمکت های آن، از دیدن درختان و گیاهان فضای سبز آنجا وهمچنین  آسمان زیبای بالی نیز لذت ببرید. 
مکان: Bali Tourism Development Centre Complex, Nusa Dua
تلفن: +62 (0)361 771 662

9) Duta Plaza Bali (در دنپاسار)

این مرکز خرید هم که در شهر دنپاسار ساخته شده، دارای شعباتی از فروشگاه های زنجیره ای معروفی مانند Matahari Department و Duta Plaza ، Nike و غیره است. از طرف دیگر وجود فروشگاه های لوازم و وسایل ورزشی نیز از دلایل پرطرفدار بودن آن است. البته شاید در مقایسه با سایر مراکز خرید بالی، اجناس این پاساژ کمی گرانتر باشند ولی در عوض، محصولات فروخته شده درجه یک و عالی بوده و دارای کیفیت بالایی هستند. 
ساعت های کاری از 10 صبح الی 10 شب.
مکان: Jalan Dewi Sartika 4G, Denpasar
تلفن: +62 (0)361 225 768


10) Carrefour Plaza Kuta (در Kuta)

آخرین مرکز در لیست بهترین مراکز خرید بالی اندونزی که به شما معرفی می کنیم، نیز در منطقه Kuta بالی قرار دارد. مراکز خرید Carrefour بصورت زنجیره ای هستند و در سرارس اندونزی شعبه دارند، بطوری که تنها در منطقه Kuta این فروشگاه ها دو شعبه دارند که البته شعبه بزرگ تر که در Sunset Road منطقه Kuta قرار دارد، مد نظر ما است. در این مجموعه مرکز خرید، می توانید انواع خوراکی ها، خواربار، گوشت، لوازم الکترونیک، لوازم خانگی و پوشاک مورد نظرتان را تهیه و خریداری کنید. برخی از اجناس و کالاهای درجه یک این مجموعه را در سایر مراکز خرید و فروشگاه های دیگر بالی براحتی نمی توانید پیدا کنید وهمین امر هم یکی از دلایل اهمیت آن برای خریداران و مشتریان اش است. 
ساعت های کاری: 9 صبح الی 10 شب
مکان: Sunset Road, Kuta
تلفن: +62 (0)361 8477 222