دیدنی های تور نوروز بالی

جزیره بالی دارای مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری و توریستی فراوانی می باشد که هموطنان گرامی می توانند در بیشتر فصل های سال به خصوص تابستان و یا در تعطیلات عید نوروز با تور نوروز بالی، به این سرزمین زیبا و دل انگیز سفر کرده و با استفاده از امکانات تور بالی از جاذبه های گردشگری بالی دیدن کرده و یک سفرعالی و به یاد ماندنی را برای خود و همراهان خود به خصوص خانواده و یا دوستان رقم بزنند.

در اینجا تعدادی از مراکز دیدنی تور نوروز بالی را که هنگام سفر نوروزی به این سرزمین می توانید از نزدیک ببینید، را برای شما مسافرین تور بالی آورده ایم. امیدواریم تعطیلات نوروز در بالی به شما خوش بگذرد:

- فستیوال های بالی:

همانطور که در ده فستیوال برتر بالی، نوشتیم در این جزیره در ایام مختلف سال فستیوال ها و جشن های متعددی برگزار می شود. بالی سرزمین جشن و شادی است و مردم بالی هم در طول سال آیین ها و جشن های مختلفی برگزار می کنند که بیشتر این جشن ها همراه با نمایش های جالب رقص و موسیقی بوده بسیار دیدنی هستند. تنوع این فستیوال ها هم در نوع خود مثال زدنی است از فستیوال موسیقی گرفته تا جشن سال نوی محلی (مطابق با تقویم بالی) .


فستیوال های تور نور نوروز بالی


هنگام سفر به این جزیره در تور نوروزی بالی، می توانید از جشن ها و فستیوال های جالبی مانند "نایپی ایو" (Nyepi Eve) که در سراسر بالی برگزار می شود و در آن مجسمه های ارواح شریر و دیوهای اسطوره ای در شهرها چرخانده و به نمایش در می آیند، جشن "گالانگان و کونیگان" (Galungan and Kuningan) که معمولا زمان مشخصی ندارد ولی بیشتر در اوایل بهار برگزار می شود، "فستیوال اسپریت بالی" (Bali Spirit Festival) که فستیوالی معنوی و برپایه انجام حرکات یوگا و ایجاد آرامش در شرکت کنندگان است، دیدن کرده و با شرکت در آنها ساعت ها سرگرم شده و لذت ببرید.

- مراکز خرید بالی:

خوشبختانه در سراسر بالی به خصوص در نواحی توریستی آن مانند "کوتا" (Kuta)، "سمینیاک" (Seminyak)، "نوسا دوا" (Nusa Dua) و شهر "دنپاسار" (Denpasar) مراکز خرید و پاساژهای بزرگی قرار دارند تور نوروز بالی زمان مناسبی است برای اینکه ساعتها بتوانید برای خرید خانمها، خانواده ها و حتی جوانان وهمچنین تهیه لباس، کیف و کفش و لوازم مورد نیاز کودکان در آنها  به گردش و خرید بپردازید.


مرکز خرید بالی


در این مراکز خرید بالی، می توانید نمایندگی ها و شعبات فروش بسیاری از برندهای معروف بین المللی مانند آدیداس، نایکی، MCM ، Zara و غیره را پیدا کنید و از آنها خرید کنید. ضمنا یادگاری ها و سوغاتی های جالبی هم در بعضی از مغازه ها می توانید بخرید که مسلما این یادگارها می تواند یک عمر برای شما یادآور خاطرات سفر بالی باشند.

- پارک آبی واتربوم بالی

این پارک آبی یکی از بهترین و معروف ترین جاذبه های توریستی بالی است که نه تنها در خود بالی بلکه در جهان معروف است.


پارک آبی واتر بوم بالی


پارک آبی واتربوم بالی دارای تعداد زیادی وسایل بازی ها و سرگرمی های مختلف از قبیل سرسره های آبی، بخش کودکان، تیوب سواری در Lazy River بوده و علاوه بر اینها در فضای زیبای آن باغ های جنگلی، چندین استراحت گاه و حتی رستوران نیز می باشد. خلاصه هر چیزی که برای گذراندن یک روزهیجان انگیز و جذاب احتیاج دارید، در پارک آبی واتربوم قرار دارد.

- غواصی در بالی:

یکی از مهم ترین تفریحات بالی بخصوص در ایام نوروز که دمای محیط و دمای آب بسیار مناسب است، غواصی در آبهای این جزیره است. یکی از نکات مثبت این برنامه این است که در بیشتر مراکز غواصی بالی لازم نیست که شما غواص حرفه ای و با تجربه ای باشید و یک مربی در ابتدا به شما آموزش های لازم را به زبان انگلیسی می دهد.


غواصی در تور نوروز بالی


البته تعدادی از مراکز حرفه ای نیز وجود دارند که برای غواصان حرفه ای هستند. اجاره لباس و تجهیزات غواصی هم کار آسانی است. غواصی در آبهای زیبا و ملایم بالی، دیدن جانوران دریایی از نزدیک از قبیل ماهی های رنگی، مرجان ها همه موجب آرامش و جذابیت این برنامه هیجان انگیز می شود.

- معبدهای بالی:

 در ایام مسافرت با تور نوروز بالی بازدید معبدهای جالب این جزیره را از دست ندهید. معبدهای بالی بسیار مورد احترام مردم محلی بوده و از آنجایی که بیشتر مردم بالی هندو هستند، در سراسر این جزیره تعداد زیادی معبدهای تاریخی و دیدنی شگفت انگیز هستند.


معبد بالی tanah lot


بعضی از این معبدها حتی مکان ساخته شدنشان نیز جالب است مثلا معبد لوت بالی که (Tanah Lot) که از چند طرف از سمت دریا محاصره شده و بر روی یک صخره ساخته شده و برای رفتن به کنار آن باید از یک مسیر باریک و جالب سنگی بروید. و یا معبد " اولاواتو" (Uluwatu) که در بالای صخره ای بلند و مشرف به دریا ساخته شده...

با دیدن این معبدها و سکوت و آرامش معنوی خاصی که به بازدیدکنندگان دست می دهد، می توان ساعتها لذت برده و با فرهنگ و عقاید مردم این سرزمین بیشتر آشنا شوید. البته پیش از ورود به هر یک از این معبدها باید لباس سنتی بالی "سارونگ" بر تن کنید که این لباس ها را هم می توانید از جاهایی که در اطراف این معبدها چنین چیزهایی را به شما اجاره می دهند، کرایه کنید.

- اقامت در بهترین هتل های ساحلی بالی:

برخی از هتل های بالی دارای امکانات بسیار مناسب و سالن های پذیرایی و همچنین دید بسیار مناسب به سواحل دریا هستند که در روزهای نوروز و فصل بهار لذت اقامت در این هتل ها بسیار بیشتر می شود. با رزرو این دسته از هتل های بالی می توانید یک سفر بی نظیر داشته باشید.


هتل ساحلی در کوتا بالی


فراموش نکنید که در بالی، نوع هتلی که می خواهید رزرو و در آن اقامت کنید نیز بسیار مهم است. با اقامت در بهترین هتل های بالی می توانید از سفرتان لذت بیشتری برده و به خصوص اگر کودک به همراه دارید از برخی امکانات این گونه هتل ها برای کودکان هم استفاده کنید. در ضمن بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید و یا تفریحی بالی در نزدیکی این هتل ها قرار گرفته اند که این نکته هم یک نکته مثبت در این میان به حساب می آید.

- پارک مارین و سافاری بالی:

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات در تور نوروز بالی دیدار از پارک سافاری بالی است که نوعی باغ وحش روباز است که در آن با استفاده از خودروهای مخصوص و کاملا امن، توریست ها را به درون محوطه های حیوانات می برند. انگار که سوار بر ماشین وارد جنگلی پر از حیوانات مختلف و گوناگون شده اید.


پارک مارین سافاری در تور نوروز بالی

البته نگران نباشید چون این خودروها کاملا دور تا دورشان دارای حفاظ فلزی محکم است و حیوانات نمی توانند به شما نزدیک شده و یا کوچکترین آسیبی برسانند. دیدن شیر، پلنگ، ببر و کرگدن از فاصله نزدیک، می تواند برای شما بسیار هیجان انگیز و جالب ب اشد. بسیاری از توریست های تور بالی، از این پارک تفریحی دیدن کرده و ضمن گرفتن عکس های سلفی از خود و حیوانات این مجموعه، این تجربه را ستایش کرده اند. البته در این مجموعه امکان فیل سواری و یا دیدن حیوانات از بیرون قفس هم وجود دارد.