پارک مارین و سافاری بالی

سفر با تور بالی شگفتی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. یکی از جاذبه های گردشگری جالب بالی پارک سافاری و مارین بالی (Bali Safari and Marine Park) است. پارک سافاری و مارین بالی، نوعی باغ‌وحش آزاد در بالی‌ست و بازدید از آن باعث تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای مسافران تور بالی می‌شود. هیجان‌انگیزترین بخش این پارک، سافاری در حیات‌وحش و میان حیوانات اهلی و وحشی کمیاب است مطمئناً خاطره‌انگیزترین بخش برای مسافران تور بالی خواهد بود.



پارک سافاری مارین بالی   پارک سافاری مارین بالی



پارک مارین و سافاری بالی که در سال 2007 در ناحیه جیانیار بالی ساخته شده، با مساحت 2000 کیلومتری مربع و خانه 80 گونه مختلف از حیوانات، بزرگترین باغ‌وحش بالی محسوب می‌شود. پارک سافاری و مارین بالی همانطور که از اسمش پیداست، به دو بخش تقسیم می‌شود. یکی از آنها بخش حیوانات وحشی و اهلی است که مسافران تور بالی می‌توانند غذا خوردن و غرش‌های آنها را از پشت شیشه تماشا کنند و بخش دوم که تعدادی از حیوانات دریایی در آن قرار دارند.



پارک سافاری مارین بالی   



هزینه بلیط ورودی پارک مارین و سافاری بالی از 60 دلار به ازای هر نفر شروع شده و شب‌ها به 90 دلار نیز می‌رسد. شاید این هزینه در نگاه اول برای مسافران تور بالی مقدار زیادی به نظر برسد؛ اما سافاری در جنگل‌های باغ‌وحش‌ بالی با وجود انواع حیوانات وحشی، ارزش این مقدار هزینه را برای تجربه‌ای هیجان‌انگیز و جالب دارد. حیوانات پارک سافاری و مارین بالی از سه محدوده اندونزی، هند و آفریقا جمع‌آوری شده‌اند که در می‌توانید تمام این حیوانات را در باغ‌وحش بالی هنگام سفر با تور بالی، تماشا کنید.



پارک سافاری مارین بالی   پارک سافاری مارین بالی



پارک مارین و سافاری بالی علاوه بر حیوانات وحشی، زیستگاه شترها و فیل‌های غول‌پیکر نیز هست که مسافران تور بالی سوار بر آنها می‌توانند به نقاط مختلف پارک سفر کرده و لذت ببرند. می‌توانید اورانگوتان‌ها را از نزدیک دیده یا آنها را لمس کنید. همچنین در پارک مارین بالی، شاهد گونه‌های مختلف کوسه‌ماهی و دیگر جانداران دریایی خواهید بود. پارک مارین و سافاری بالی، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب تور بالی است و هرساله تعداد زیادی گردشگر و کسانی که از تور بالی استفاده می‌نمایند، از باغ‌وحش بالی نیز دیدن می‌کنند.