در تابستان امسال به کجا سفر می‌کنید؟

تابستان به کجا سفر کنیم؟ این سؤالی است که اکثراً یکی دو ماه مانده به تابستان از خودمان می‌پرسیم که تابستان چه برنامه سفری داریم؟ به کجا برویم؟ به کدام شهر کشور سفر کنیم؟

آیا شما برای تابستان خود برنامه‌ای دارید؟ اگر شما جزء افرادی هستید که تعطیلات تابستان را یک ساحل تفریحی با نوشیدنی خنک می‌بینید پس بهتر است به تایلند سفر کنید. اگر دوست دارید در سفر خود برنامه کوهنوردی داشته باشید بلغارستان گزینه خوبی است، حتی بعضی از مسافران دوست دارند به‌جاهای از دنیا سفر کنند که ازلحاظ معماری و نمای شهری فوق‌العاده باشد که روسیه جوابگوی این افراد است. شهرهای ترکیه هم به دلیل ساحلی بودن برای گذراندن تعطیلات جای مناسبی است.

با برنامه‌ای که الماس‌نشان برایتان تدارک دیده است تابستان را رویایی سفر کنید.

تایلند

یکی از بهترین مقصدهای سفر در تابستان تایلند است زیرا به دلیل حضور کم گردشگران قیمت پرواز و هتل بسیار مناسب است. در فصل تابستان تایلند بارانی و مرطوب است و دمای هوا ۲۹ درجه سلسیوس با این حساب طبیعت سبز در این کشور در این فصل در انتظار شماست. تایلند برای شما مسافران که ریزش باران زیاد، برایتان مهم نیست و شمارا از سفر منع نمی‌کند انتخاب درستی است.

بلغارستان

وارد شهر توریستی بلغارستان است دارای سواحل تفریحی و پرطرفدار می‌باشد که در فصل تابستان گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند که در زیر نور آفتاب ساحل ماسه‌های طلایی با زیبایی هرچه‌تمام‌تر دریای سیاه را به نمایش می‌گذارد و درخشندگی آن بسیار چشمگیر است.

روسیه

سفر به روسیه سرد در یک‌فصل گرم صد درصد لذت‌بخش خواهد بود و حس کردن گرمای خورشید در سواحل این کشور سرد بر روی پوستتان شگفت‌انگیز است. اگر در تابستان به روسیه سفر می‌کنید چمدان خود را سبک‌تر ببندید زیرا دیگر نیازی به لباس‌های گرم نیست، فقط ممکن است هر از چند گاهی هوا بارانی شود.

ترکیه

شهرهای ترکیه در تابستان پر از گردشگر می‌شود به همین دلیل قیمت هتل، پرواز، رستوران و حتی جاذبه‌ها به بالاترین حد خود می‌رسند ساحل‌های آن پر از جمعیت می‌شود. سفر به آنتالیا و کوش آداسی با سواحل تفریحی لوکس برایتان خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بر جای می‌گذارد.