معرفی مراکز خرید در تور آنتالیا

شاید مراکز خرید آنتالیا و گشت و گذار در آنها، یکی از کمترین اولویت ها را نزد مسافران تور آنتالیا داشته باشد، چرا که آنتالیا و نواحی توریستی آن معروف به داشتن هتل های فراوان و گاه بی نظیر، مراکز تفریحی متعدد، سواحل زیبا (که در مقاله معرفی بهترین سواحل در تور آنتالیا توضیح داده شده)، آفتاب گرفتن و ورزش های آبی، آثار تاریخی شگفت انگیزو بسیاری از مراکز تفریحی و گردشگری مختلف دیگر است و البته ما هم درباره جاذبه های گردشگری آنتالیا به تفصیل توضیح داده ایم. 

اما خرید در آنتالیا شاید در مقایسه با شهرها و تورهای دیگر ترکیه (به ویژه تور استانبول) چندان مورد نظر بسیاری از توریست ها به خصوص هموطنان مان، نباشد اما شاید جالب باشد که بدانید یکی از دلایل جذابیت و محبوبیت شهر آنتالیا وجود مراکز خرید آن است. بیشتر مراکز خرید آنتالیا بزرگ و جدید هستند و محصولات بسیاری از برندهای معروف و معتبر جهان را در آنها می توانید پیدا و خریداری کنید.

شرایط خرید در این مراکز و پاساژها و در مجموع قیمت اجناس در آنتالیا به ویژه در فصل های حراج بسیار مناسب است و به همین جهت هنگام سفر با تور آنتالیا نه تنها از جاذبه های توریستی این شهر بلکه از خرید در آنتالیا نیز می توانید استفاده کنید و سفری پربارتر برای خود و خانواده رقم بزنید. مراکز خرید بلک آنتالیا و همچنین مراکز خرید کمر آنتالیا با توجه به اینکه در مناطق توریستی این شهر واقع شده اند، معروفیت بیشتری نزد بسیاری از گردشگران تور آنتالیا در طول سالهای گذشته پیدا کرده اند.

خرید از این مراکز و پاساژها مزایای زیادی دارد از جمله: دسترسی مناسب، وجود تاکسی ها در کنار آنها، قیمت های مناسب (به ویژه در زمان حراج های فصلی)، حضور برندهای معروف بین المللی لباس، کیف و کفش، ساعت،عطر و ادکلن، تنوع بالا، داشتن فست فودها، کافی شاپ ها، رستوران های بزرگ و کوچک بین المللی، وجود امکانات تفریحی از قبیل سینما، وب سایت اختصاصی این مجموعه ها و غیره.

به همین جهت تصمیم گرفتیم که در این بخش به معرفی تعدادی از مهمترین و معروف ترین مراکز خرید آنتالیا اقدام کنیم:


- مرکز خرید میگروس (Migros Shopping Center) :

مرکز خرید میگروس آنتالیا یکی از معروف ترین و مهم ترین مراکز خرید آنتالیاست. قطعا کسانی که در سفر به ترکیه و به خصوص سفر با تور آنتالیا سفر می کنند، این مرکز خرید بزرگ و معروف را جزو اولویت های خود جهت خرید قرار می دهند. مرکز خرید میگروس آنتالیا در 6 ماه ژوئن سال 2001 میلادی تاسیس و راه اندازی شد و از آن زمان نه تنها میزبان بسیاری از مردم آنتالیا و بلکه صدها هزار توریست و گردشگر از سراسر جهان بوده جهت تفریح و خرید با تور آنتالیا به این شهر سفر کرده اند. این مرکز دارای بیش از 130 فروشگاه و مغازه های مختلف است و در بین آنها می توانید نمایندگی بسیاری از برندهای معروف را پیدا کنید از جمله "بوینر" (Boyner)، زارا (Zara)، مودو (Mudo)، ال سی وایکیکی (Lc waikiki) و ...


مرکز خرید میگروس آنتالیا


از طرف دیگر تعداد زیادی کافی شاپ، فست فود و رستوران نیز در این مرکز خرید قرار دارند که می توانید جهت استراحت و صرف نهار یا شام به آنها مراجعه کنید. نکته جالب اینجاست که در این مرکز خرید، یک شعبه فروشگاه های زنجیره ای هایپرمارکت بنام "5M Migros " قرار داردو به همین جهت گاهی به کل این مجموعه "مرکز خرید 5M Migros" (5M Migros Shopping) نیز گفته می شود.    

غیر از ایام تابستان (که این مرکز معمولا تا ساعت 11 شب باز است) در باقی فصل ها معمولا از 10 صبح الی 10 شب به روی عموم باز است. این مرکز در مرکز آنتالیا قرار دارد و هتل های ناحیه کندو آنتالیا دسترسی مناسبی به آن دارند.


آدرس: Arapsuyu Mahallesi, Atatürk Blv. No:3, 07030 Konyaaltı/Antalya, Turkey

ساعت های کاری: 10AM–11PM

شماره تماس: +90 242 230 11 11

وب سایت: https://www.antalyamigros.com/en


- مرکز خرید تراسیتی (TerraCity) :

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا نیز یکی از مراکز خرید این شهر است که بسیار مورد توجه توریست ها و مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. به دلیل داشتن فضایی لوکس و مدرن و همچنین امکانات مناسب و وجود شعبات بسیاری از برندها و شرکتهای معروف اروپایی و آمریکایی در آن از جمله: "آدیداس" (Adidas)، "آلدو" (Aldo)، "بی اند جی" (B&G)، "بامبی" (Bambi) که هر کدام مشتریان و طرفداران خود را در میان مردم آنتالیا و همچنین گردشگران دارند.


مرکز خرید تراسیتی آنتالیا


فاصله مرکز خرید تراسیتی از ساحل لارا آنتالیا زیاد نیست و می توانید براحتی خود را به این مرکز برسانید. از این مرکز خرید اغلب به عنوان لوکس ترین مرکز خرید آنتالیا نام برده می شود و در طبقه چهارم آن نیز می توانید رستوران ها و فست فودهای مختلف و معروف مجلل را امتحان کنید.

اگر به دنبال یک سفر لاکچری آنتالیا هستید، می توانید دیدار و خرید مرکز خرید تراسیتی در تور آنتالیا را نیز به لیست فعالیت های خود در زمان سفر به آنتالیا اضافه کنید. امیدواریم از دیدن این مجموعه و خرید در آن (و فعالیت های دیگر از جمله صرف غذا در رستوران ها) لذت ببرید.


آدرس: Fener Mahallesi, Tekelioğlu Cd. No:55, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

ساعت های کاری: 10AM–11PM

شماره تماس: +90 242 318 18 18

وب سایت: https://www.terracity.com.tr/en


- مرکز خرید مارک آنتالیا (MarkAntalya) :

مرکز خرید مارک آنتالیا نیز یکی از مجموعه هایی است که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران تور آنتالیا به ویژه هموطنان مان قرار گرفته. مرکز خرید مارک آنتالیا در نزدیکی بخش های تاریخی این شهر قرار گرفته و دسترسی به آن هنگام بازدید از بخش های قدیمی این شهر نسبتا آسان است.


مرکز خرید مارک آنتالیا


این مجموعه دارای محوطه ای کاملا مدرن و بسیار زیبا می باشد و از معروفترین برندهایی که در آن شعبه فروش دارند می توان از "پول اند بیر" (Pull&Bear)، "برشکا" (Bershka)، "مانگو" (Mango)، "اچ اند ام" (H&M)، "سفورا" (SEPHORA)، "سی اند ای" (C&A) و به خصوص نمایندگی فروش شرکت "اپل" (Apple) را نام برد.

در ضمن مرکز خرید مارک آنتالیا دارای امکانات مناسب رفاهی و سرگرمی نیز هست از جمله کافی شاپ ها، فست فودهای معروفی که در آن شعبه دارند مانند "استارباکس" (starbucks)، "مکدونالد" (mcdonalds)، "برگر کینگ" (Burger King)، "پاپییز" (popeyes)، "کوفته چی رامیز" (köfteci ramiz).

 در واقع یکی از نکات جالب این مجموعه خرید این است که بسیاری از نامهای مشهور و معروف و برندهای مطرح در زمینه های مختلف را می توانید در کنار هم ببینید و از محصولات و یا خدمات آنها استفاده کنید. به خصوص اگر در سفر با تور آنتالیا علاقه مند به خرید محصولات ترک، لوازم الکترونیک، محصولات و لوازم خانگی هستید توصیه می کنیم که مرکز خرید مارک آنتالیا را فراموش نکنید.


آدرس: Tahılpazarı Mah., Kazım Özalp Caddesi No:84, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

ساعت های کاری: 10AM–11PM

شماره تماس: +90 242 244 66 66

وب سایت: http://www.markantalya.com/en/index.html


- مرکز خرید دیپو (Deepo Outlet Center) :

مرکز خرید دیپو آنتالیا در نزدیکی فرودگاه بین المللی این شهر (ANTALYA HAVALİMANI) قرار دارد و یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید آنتالیا بشمار می رود. این مجموعه در سال 2004 افتتاح شده و با داشتن معماری بسیار زیبا و مثال زدنی و امکانات مناسبی از جمله 90 فروشگاه، 5 سالن سینما، مرکز بازی و سرگرمی های کودکان، پیست کارتینگ و زیربنایی در حدود 38.745 متر مربع پذیرای بسیایر از توریست ها و گردشگران تور آنتالیا تاکنون بوده است.


مرکز خرید دیپو آنتالیا


مخصوصا با توجه به نزدیکی آن به فرودگاه آنتالیا که از مهمترین مزایای این مجموعه است، فضای دکوراسیون بسیار جذاب و امروزی و تنوع برندهای آن تبدیل به یکی از محبوب ترین و معروف ترین مراکز خرید آنتالیا شده است. خلاصه اینکه در این مجموعه همه چیز مهیاست تا هم به خرید بپردازید و هم از اقامت و سفر به آنتالیا لذت ببرید. لذا به شما توصیه می کنیم که در سفر با تور آنتالیا به مرکز خرید دیپو نیز سری بزنید.


آدرس: Altınova Sinan Mah., Serik Cad. No:309, 07170 Kepez/Antalya, Turkey

ساعت های کاری: 10AM–11PM

شماره تماس: +90 242 340 54 70

وب سایت: http://www.deepo.com.tr/EN


- مرکز خرید آنتالیا مال (Mall of Antalya) :

مرکز خرید "آنتالیا مال" یا در واقع "مال آنتالیا" آخرین مجموعه و مرکز خرید در این شهر است که در این بخش می خواهیم به اتفاق بررسی و معرفی کنیم. این مرکز خرید نیز جاذبه ها و امکانات منحصر بفرد خودش را دارد و از بسیاری جهت ارزش آنرا دارد که در زمان اقامت با تور آنتالیا در هتل های این شهر، راهی این مرکز و مجموعه جهت خرید شوید.


مرکز خرید آنتالیا مال


وجود مغازه ها و فروشگاه های رنگارنگ با قیمت های مناسب و امکانات رفاهی از جمله بخش فودکورت آن که بزرگ و مثال زدنی است و همچنین بخش سینمایی (cinetech) این مجموعه که همگی بازدید از مرکز خرید آنتالیا مال را در سفر با تور آنتالیا تبدیل به تجربه ای دلپذیر و لذت بخش می کنند.

این مجموعه آنقدر بزرگ و مجهز است که حتی گاهی هنرمندان نیز در سالن های آن به اجرای کنسرت می پردازند.


آدرس: Altınova Sinan Mahallesi, Serik Cd. 309-91, 07170 Kepez/Antalya, Turkey

ساعت های کاری: از یکشنبه الی پنجشنبه: 10AM–10PM و جمعه و شنبه: 10AM–10:30PM

وب سایت: http://www.mallofantalya.com.tr/EN


بطور خلاصه اگرچه آنتالیا به عنوان یک شهر توریستی و تفریحی با جاذبه های فروان ، سواحل زیبا و تفریحات آبی هیجان انگیز شناخته می شود ، با این حال مراکز خرید مدرن این شهر نیز می تواند یکی دیگر از جاذبه های آن محسوب شود که در سفر خود با انواع تور آنتالیا می توانید از آنها دیدن کنید.