قشم امسال تکرار نخواهد شد

یکی از مقصد های گردشگری در ایران جزیره قشم می باشد که این جزیره بزرگترین جزیره ایران در خلیج فارس و در تنگه ی هرمز است و مکان های دیدنی بسیاری برای نشان دادن به گردشگران خود دارد. مردم در قشم به زبان فارسی و به گویش بندی صحبت می کنند که در زبان آنها ترکیبی از زبان فارسی، عربی، هندی و انگلیسی است و با گوش دادن به حرفهایشان متوجه صحبت هایشان می شوید.

اگر تا به حال به قشم سفر نکرده اید بهترین زمان، امسال می باشد که این سفر برای برایتان به یادماندنی ترین خواهد شد. یکی از دلایلی که ممکن ااست برایتان هیجان انگیز باشد در تعطیلات پاییز می توانید به جای اقامت در هتل ها در خانه های مردم بومی مهمان شوید که به این صورت موقعیتی بی نظیر برای گردشگرانی که دوست دارند مدتی را مانند مردم قشم زندگی کنند به وجود می آید و نگاه به زندگی از دید آنها برای چند روز عالی است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در قشم فرهنگ و آداب و رسومی شبیه به آفریقایی ها وجود دارد و هنوز هم رنگ زنندگی به خود دارد و برای مرددم اهمیت زیادی دارد. یکی از این آداب سواحلی، مراسم جن گیری و یا زار است که تماشای آن برای خیلی از گردشگران جذاب و دیدنی است.

با سفر با تور قشم در سال جاری میتوانید تجربه ای دیگر را بر تجربه های زندگی خود اضافه کنید، لنج سازی برای مردم قشم فراتر از یک شغل و حرفه می باشد و شما می توانید لنج سازی را از نزدیک تماشا کنید و در آخر هم با یک لنج تمام جزیره قشم را بگردید. این سفر تکرار نشدنی به قشم را از دست ندهید.