با رونالدو در بدروم هم‌سفر شوید

ترکیه کشوری است که از گذشته‌های دور، مقصد خیلی از مسافران آسیا و اروپا بوده است و به خاطر موقعیت جغرافیایی بسیار عالی، بهترین مقصد برای یک سفر تفریحی بی‌نظیر است. از معروف‌ترین شهرهای ترکیه، آنتالیا، استانبول و کوش آداسی است که انتخاب بیشتر گردشگران است ولی شهری که در این فصل شما را به ترکیه می‌کشاند بدروم است که در ادامه متن دلایل سفر به بدورم را متوجه خواهید شد.

هتل‌های ساحلی

بدورم شبه‌جزیره‌ای است که در کنار دریای اژه واقع شده است و به دلیل داشتن سواحل طویل، دارای بهترین هتل‌های ساحلی است که ترکیه تا به حال به خود دیده است. هزینه اقامت در بدروم که یکی از شهرهای اصلی ترکیه است نسبت به آنتالیا و کوش آداسی به‌صرفه‌تر است. طبیعت بکر و دست‌نخورده آن و این‌که بعضی از افراد معروف و مهم مانند رونالدو در ویلاهای لب ساحل بدورم اقامت دارند.

 


گشت‌وگذار

گومبت یکی از بهترین منطقه‌های توریستی در بدروم است که امکانات تجربه  ورزش‌های آبی را در بالاترین کیفیت ممکن در اختیار گردشگران که بیشتر آن‌ها بریتانیایی هستند قرار می‌دهد.

اگر دوست داشته باشید می‌توانید مانند دیگر توریست‌های اروپایی از مناطق سنتی بدروم مانند روستاهای کوچک غرق در مه با خودرویی که اجاره کرده‌اید، دیدن کنید هرچند بهتر است برای رفتن به مرکز شهر که اکثر مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری در آن قسمت واقع‌شده است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

 

فرودگاه بدروم

سفر بدون ترانسفرهای طولانی مدت با اتوبوس یکی از موضوع‌های مهم در سفر برای هرکسی است که در سفر به بدروم شما این مشکل را نخواهید داشت، زیرا که بدروم یک فرودگاه مجزا دارد که در تابستان پروازهای خارجی و در زمستان پروازهای داخلی بسیاری در آن صورت می‌گیرید.

 

شب‌های بدروم

اگر در روزهای گرم سال به بدورم سفر کردید، برنامه خود را این‌چنین تنظیم کنید که در روز از دیدنی‌ترین مکان‌ها و جاذبه‌های بدروم بازدید کنید و یا می‌توانید به سواحل رفته و از مفرح‌ترین ورزش‌هایی دریایی لذت ببرید.

ما برای شب‌های سفر شما نیز برنامه داریم، می‌توانید در شب‌های زیبای بدروم که حال و هوای شورانگیز در آن رنگ باخته است، به یکی از رستوران‌های در امتداد ساحل که نمایی هولناک از دریا را نشان می‌دهد، خود را با یک غذای بسیار خوشمزه دریایی مهمان کنید.

 

قایق‌سواری در بدروم

بدورم مجهز به اسکله‌های مدرن و امروزی است که قدمت بعضی از آن‌ها به گذشته‌های دور بازمی‌گردد، آن زمان که شغل بیشتر مردم ماهیگیری و قایق‌رانی بود و این قایق‌سواری تا امروز که به تورهای کروز و گشت دریایی تبدیل‌شده است ادامه دارد و این یکی از دلایل سفر به بدروم می باشد.