اقامت در غار به سبک انسان‌های اولیه

یکی از موضوعاتی که در ذهن گردشگران و مسافران را به خود مشغول می‌کنند انتخاب و رزرو هتل خوب است اگر شما جز افرادی هستید که دوست دارید سفری متفاوت در جایی متفاوت را تجربه کنید، اقامت در غارهای دست‌ساز جهان گزینه‌ی خوبی برای ماجراجویان است که در ادامه بیشتر خواهیم گفت.

یکی از عجیب‌ترین اقامتگاه‌های جهان به نام یلو استون و لیوینگستون می‌باشد که به شکل یک کلبه کوچک در غار بنا شده است طراحی داخلی آن به گونه است که در قسمتی از این غار محوطه‌ای شبیه یک گاراژ در قسمت دیگر مبلمان چیده شده است که ظرفیت دو نفر را دارا است در این خانه از تفریحاتی مانند پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در اطراف آن می‌توانید بهره‌مند شوید. 

غار شماره 2 که لاوا نام دارد در کشور یونان است اما قدمتی بسیاری دارد به‌طوری‌که به سال 1875 برمی‌گردد آن زمان فردی قایقران در آن زندگی می‌کرده است اکنون با تعمیرات و نوسازی‌هایی که شده است مکانی مناسب و زیبا برای سپری کردن یک تعطیلات با تماشای فضای دنج با نمای فوق‌العاده و در آب گرم است. طراحی داخلی این غار به‌گونه‌ای که از رنگ سفید بسیار استفاده شده است و آرامش خاصی را به مسافرانی که در اینجا اقامت دارند القا می‌کند.

غاری با حمام سنتی در اسپانیا که بسیار جذاب است فضای صمیمی را برای مسافرانی به وجود می‌آورد در اینجا دیگر خبری از امکانات هتل‌های لوکس دنیا نیست، در اینجا شما در سواحل زیبا و آرامی که در نزدیکی این غار قرار گرفتند می‌توانید در کمال آرامش استراحت کنیم.

اگر دوست دارید هم در این غارهای سنگی اقامت داشته باشیم و هم از امکانات روز دنیا بهره‌مند شوید، غار سنگی توفا ایتالیا انتخاب کنید که به مراکز خرید و فروشگاه نزدیک می‌باشد. در طراحی فضای داخلی این غار نیز از رنگ سفید و قهوه‌ای استفاده شده است.

غاری دیگر در یونان وجود دارد که اویا نام دارد این غار در میان صخره‌ها قرار گرفته است چشم‌اندازی از منظره‌های زیبای دریا و کوه‌های آتش‌فشانی را برای روستاییان منطقه به نمایش گذاشته است که از این غار با نمای فوق‌العاده به چشم می‌خورد، در نزدیکی این غار فروشگاه‌ها و رستوران‌های نیز قرار گرفته است که زیاد هم احساس دور بودن از مناطق شهری را نخواهید داشت.