پارک آبی وایلد وادی دبی

شهر دبی دومین شهر بزرگ و پرجمعیت ترین شهر کشور امارات است که همواره در حال ساخت اولین، بزرگترین و طولانی ترین ساختمان های جهان می باشد. در دبی تعادلی ظریف بین تمدن و سنت وجود دارد که در نتیجه دیدنی های بسیاری را در این شهر باعث میشود، از آثار باستانی و تاریخی تا مدرن ترین مراکز خرید و تفریحات آبی. از دوستداران خرید گرفته تا علاقمندان به ماجراجویی، تجربه های متفاوتی در این شهر وجود دارد که می تواند تور دبی را برای شما به سفری فراموش نشدنی تبدیل کند. به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب این شهر زمان اوج درخواست تور دبی ، در اواخر پاییز و زمستان است و به هیچ وجه همراهی با تور دبی در تابستان توصیه نمیشود. پارک آبی وایلد وادی به معنی رودخانه وحشی یکی از بهترین گزینه ها برای فرار از گرمای بیش از اندازه این شهر میباشد.


پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi  

یکی از بهترین پارک های تفریحی جهان، پارک آبی وایلد وادی است که امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف را داشته و با وجود سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسره‌ی آبی جهان، جای تعجب ندارد که چرا هر ساله میلیون ها گردشگر تور دبی و ساکنین شهر را به خود جذب می کند. پارک آبی وایلد وادی دارای 3 استخر و 30 وسیله سواری شگفت انگیز برای گردشگران تور دبی است که برخی از هیجان انگیز ترین آنها عبارتند از : Jumeirah Sceirah، Jumeirah Sceirah، Burj Surj، Burj Surj، Juha's Dhow and Lagoon و The Surfing Experience. پارک آبی وایلد وادی با داشتن تم کلاسیک بر اساس  داستان عربی یوها Juha مدل سازی شده و انواع سواریهای پرتنش ، اسلایدها و فعالیتهای هیجان انگیز را برای همه سنین ارائه می دهد.


پارک آبی وایلد وادی دبی


علاوه بر امکانات پرهیجان در پارک آبی وایلد وادی، تعداد زیادی استخر و تخت هایی برای استراحت نیز وجود دارد؛ همچنین برای گردشگران تور دبی که به دنبال آرامش هستند ، استخر موج آرام، دریاچه یوها یا اجاره یک کابانا خصوصی در رودخانه آرام بهترین انتخاب برای گذراندن روز است. در پارک آبی وایلد وادی امکانات زیادی برای سرگرمی کودکان وجود دارد که شامل اسلاید های مسابقه ای و اسلحه های آبی میشود. این پارک آبی درست در ساحل سومین هتل بلند جهان، برج العرب قرار گرفته اما دسترسی به آن با حمل و نقل عمومی کمی مشکل است. با اتوبوس های شماره 8، 81،88 و X28 به ایستگاه WildWadi1 بروید یا تاکسی اجاره کنید که بسیار مقرون به صرفه است.

پارک آبی وایلد وادی دبی هر روز از ساعت 10 صبح باز می شود و ساعت تعطیلی آن با توجه به فصل بین 6 تا 10 متغیر است.

تلفن : 0097143484444

وب سایت : www.wildwadi.com

آدرس : Jumeirah Street, Opp. Burj Al Arab Jumeirah 2 - Dubai - United Arab Emirates


قوانین پارک آبی وایلد وادی دبی

1- برای سوار شدن به برخی از وسیله ها باید قد شما بیش از 1.1 متر باشد.

2- به مربیان اجازه دهید تا در تنظیم صندلی مناسب به شما کمک کنند.

3- هزینه ورودی کودکان زیر دو سال رایگان میباشد (با ارائه شناسنامه).

4- پوشیدن لباسهایی مانند لباس های خیابانی ، لباس های بلند و لباس زیر در پارک مجاز نیست.

5- پوشیدن عینک آفتابی و طبی یا انواع لنز هنگام سوار شدن به وسیله های بازی مجاز نیست.

6- بر روی صندلی های وسایل تفریحی در حالت نشسته روبروی مرکز سوار شوید و دسته ها را نگه دارید.


قوانین پارک آبی وایلد وادی دبی


7- کودکان زیر 13 سال باید همراه یک فرد بزرگسال باشند.

8- ورودی پارک آبی برای گردشگران تور دبی که در هتل های جمیرا ساکن هستند، رایگان میبشد.

همه وسیله های بازی دارای تابلوهای اطلاعاتی و قوانین سواری در ورودی خود هستند و به دلیل ماهیت آن ممکن است برای برخی از بازدیدکنندگان تور دبی مناسب نباشد، مانند افراد دارای بیمار قلبی، باردار یا دارای معلولیت. در داخل مجموعه وایلد وادی تعدادی رستوران و کافه با انواع مختلفی از غذاها برای بازدیدکنندگان وجود دارد. همچنین دو فروشگاه خرده فروشی در محوطه پارک آبی وایلد وادی وجود دارد که طیف گسترده ای از کالاها مانند لباس شنا ، پیراهن ، حوله ، اسباب بازیهای مخصوص آب ، انواع سوغاتی و موارد دیگر را به شما ارائه می دهد.


موارد ممنوع در پارک آبی وایلد وادی :

•         آوردن غذا و نوشیدنی از بیرون (به استثناء یک بطری آب)

•         دعوا، رفتار نامناسب و رعایت نکردن صف

•         سیگار کشیدن در مناطق آزاد (به جز مناطق مشخص شده)

•         دویدن و غواصی

•         نوشیدنی های الکلی

•         پوشک معمولی


هزینه ورودی پارک آبی وایلد وادی دبی

هزینه ورودی پارک آبی وایل وادی بر اساس قد افراد مشخص شده و در ماه های مختلف بین 336 و 284 درهم متغیر است. گردشگران تور دبی میتوانند با خرید بلیط خود به صورت اینترنتی تا 10 درصد تخفیف نیز دریافت کنند. درحال حاضر هزینه بلیط به شرح زیر است:

1- هزینه پذیرش عمومی برای افراد با قد 1.1 متر یا بالاتر : 299 درهم برای هر نفر و نرخ آنلاین 283.5 درهم

2- میزان پذیرش عمومی برای افراد با قد کمتر از 1.1 متر : 249 درهم برای هر نفر و نرخ آنلاین 231 درهم

3- نرخ اجاره کمد : کمد کوچک 48 درهم، متوسط 69درهم و بزرگ 90 درهم

4- هزینه اجاره حوله نیز برای هر نفر 42 درهم است.

5- همه قیمت شامل 5٪ مالیات بر ارزش افزوده می باشند.


پارک آبی وایلد وادی در دبی


بهترین زمان سفر با تور دبی

با توجه به موقعیت جغرافیایی دبی ، آب و هوای این شهر در طول سال بسیار گرم، آفتابی با رطوبت زیاد و تقریبا بدون بارندگی است. از نظر هواشناسی، دبی تنها دو فصل را تجربه می کند: گرم و بسیار گرم. در طول ماه های زمستان ، شهر آسمان آبی و آب و هوای معتدل را می بیند؛ این فصل زمان اوج گردشگری در دبی می باشد. با توجه به دمای شدید دبی و وجود پارک آبی در فضای باز، بهترین زمان برای همراهی با تور دبی و بازدید از پارک بین ماه نوامبر تا مارس است. از آنجا که پارک آبی وایلد وادی یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی دبی است، زمان انتظار برای استفاده از وسایل آن می تواند در آخر هفته ها طولانی باشد، بنابراین به گردشگران تور دبی توصیه میشود در صورت امکان در روزهای وسط هفته به پارک آبی بروند.