هلی کوپتر سواری در تور بالی

هلی کوپتر سواری یکی از بهترین تجربه هایی است که هنگام سفر با تور بالی می توانید تجربه کنید. در کنار دیدار از سایر جاذبه های توریستی بالی، از قبیل پارک آبی ، مراکز خرید ، دیدار از موزه ها و معبدهای قدیمی این جزیره، از چنین برنامه های جانبی سرگرم کننده و جذابی هم می توانید هنگام سفر با تور بالی لذت ببرید.

این تور "Kintamani Volcano Sky Tour " (تور آسمانی آتشفشان کینتامانی) نام دارد. سوار شدن در هلی کوپتر، به خودی خود جالب است و وقتی همراه با دیدن مناظر زیبای طبیعت بالی آن هم از ارتفاع زیاد باشد، دیگر یک تفریح هیجان انگیز و بسیار عالی خواهد بود. از جمله دیدن مزارع زیبای برنج، جنگل های بالی، دریاچه باتور "Lake Batur" و همچنین کوه باتور "Batur mountain" و منطقه کینتامانی بالی که در نزدیکی آن قرار دارد.

آن دسته از مسافران تور بالی، که این برنامه مهیج را رزرو کرده اند، در روز موعود برگزار کنندگان این برنامه، آنها را از هتل سوار می کنند و به پایگاه این هلی کوپتر ها در Mason Elephant Park Heliport (در منطقه Taro  واقع در Ubud) می برند. هنگام پرواز، می توانید عکس های بسیار زیبایی از خود و همراهانتان بگیرید. در هر نوبت از پرواز این هلی کوپتر حداکثر شش نفر می توانند در آن سوار شوند. (غیر از خلبان و کمک خلبان)پ


هلی کوپتر سواری در بالی


این هلیکوپترها دارای سیستم تهویه هوا (air condition) هستند و دارای ایمنی بسیار بالایی بوده و فضای درون آنها بسیار راحت است بطوری که در طول این پرواز کوچکترین احساس ترس نخواهید داشت. در تمام طول پرواز راهنمای انگلیسی زبان هم در هلی کوپتر در کنار شما می نشیند و توضیحات لازم را به شما و سایرین می دهد.

هنگام شروع برنامه هلی کوپتر سواری در بالی، خلبان ها هلی کوپتر را به سمت شمال شرقی ناحیه Taro می برند و کم کم می توانید در طول مسیر از زیبایی های دریاچه معروف باتور و کوه های آشتفشانی این مناطق از آسمان، لذت ببرید. هلی کوپتر به دور کوه های آتشفشانی این ناحیه چرخیده و سپس به پایگاه بر می گردند. در آنجا کارکنان این مرکز به استقبال شما آمده و دقایقی بعد شما را به هتل محل اقامت تان بر می گردانند. هتل شما در هر یک از مناطق Ubud ، Sanur ، Nusa Dua و یا Kuta که باشد، فرقی در برنامه سوار شدن شما و رساندن شما به محل نمی کند و پیک آپ علاقه مندان از هتل شان انجام خواهد شد. البته توصیه می شود که حداقل نیم ساعت زودتر از زمان موعود، در هتل آماده باشید. ضمنا حدقل تعداد افراد شرکت کننده در هر نوبت پرواز، باید چهار نفر باشند.

با شرکت در چنین برنامه های مهیج و فوق العاده شاد، می توانید تجربه بی نظیری از تور بالی به برای خود و دوستان و همراهانتان به ارمغان آورید.