جاذبه هایی که در تور سوچی باید از آن دیدن کنید

در حال حاضر یکی تورهای نسبتا پرطرفدار در بین ایرانیان وگردشگران سراسر دنیا تور سوچی است.سوچی در جنوب غربی روسیه واقع شده و آب هوای آن نسبت به مناطق دیگر این کشور گرمتر است. در حقیقت تور سوچی برای افرادی که تحمل سرمای زیاد بخش های دیگر روسیه در فصل زمستان را ندارند بسیار مناسب است.همچنین بدلیل معتدل و خنک بودن هوای این شهر زیبا در فصل تابستان نیز تور سوچی یکی تورهای پرطرفدار و یکی از مقاصد محبوب گردشگران از اقصی نقاط دنیا محسوب میگردد.

سوچی دارای جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی زیادی است که گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.به همین خاطر برای کسانی که به بناهای تاریخی علاقه دارند ، افرادی که به دنبال هیجان و سرگرمی هستند و گردشگرانی که به دنبال آسایش و استراحت می باشند ، تور سوچی یکی از بهترین پیشنهادات محسوب می گردد.

در این مقاله 5 جاذبه تفریحی سوچی که به عقیده گردشگران حتما در تورهای سوچی باید از آن بازدید کنید برایتان شرح داده می شود.

1 – آبشارهای سوچی را می توان به طور قطع یکی از زیباترین و محبوت ترین جاذبه های گردشگری این منطقه زیبا به حساب آورد. بخصوص آبشار آگورا (Agura – Agursky) که جزء آبشارهای پرطرفدار و مناطق دیدنی سوچی محسوب می شود.مسافران تور سوچی ، این منطقه را برای لذت از طبیعت زیبا، پیاده روی در مسیر زیبای رودخانه و البته گرفتن عکسهای زیبا انتخاب می کنند.



 

   جاذبه های تور سوچی    جاذبه های تور سوچی



2- باغ گیاهان دندراری  - Dendrary Botanical Garden یکی دیگر از جاذبه ای دیدنی شهر سوچی محسوب می شود.پارک دنداراری با مساحت بیش از 30 هکتاری خود بزرگترین پارک زیر استوایی روسیه است که سالا گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.طبیعت بسیار زیبا ، گیاهان کمیاب و فضای بزرگ این پارک یکی بهترین مقاصد مسافران تور سوچی برای استراحت و لذت بردن از طبیعت زیبا است.



       



3- کراسنای پولیانا - Krasnaya Polyana یکی جاذبه های متفاوت سوچی مخصوصا برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی است.اگر به دیدن منظره کوهای پوشیده از برف و یا اسکی کردن در پیستی بسیار زیبا علاقه دارید در سفر خود با تور سوچی بازدید از این منطقه را فراموش نکنید چراکه خاطره ای تکرار نشدنی در ذهن شما باقی خواهد گذاشت.



      



4- پارک ریویرا - Riviera Park که معروفترین پارک سوچی محسوب می شود با وجود وسایل بازی جذاب، گالری های هنری، مجسمه های زیبا، کافه های فوق العاده بهمراه یک استخر زیبا مکانی فوق العاده برای تفریح ، سرگرمی گردشگرانی است که با تورهای سوچی عازم این شهر دیدنی روسیه هستند.اخیرا نیز یک آکواریوم بزرگ به همراه ماهی های دیدنی به مجموعه این پارک اضافه که شده که زیبایی آن را دو چندان نموده.



      



5- آکواریوم دیسکاوری ورلد سوچی - Sochi Discovery World Aquarium با مساحتی بیش از 6000 متر مربع که 30 آکواریوم مختلف در آن قرار دارد از جمله جاذبه های مجبوب گردشگری سوچی است.با عبور از تونل های زیر آبی و مشاهده ماهی های رنگارنگ ، عروس های دریایی و کوسه ماهی های بزرگ که در اطراف شما شنا می کنند خاطره ای فراموش نشدنی در ذهنتان رقم خواهد زد.



      



در کنار این 5 مورد جاذبه های گردشگری فراوان دیگری از جمله مکان های تاریخی دیدنی در سوچی وجود دارد که علاقه مندان با هر سلیقه ای را جذب خود می کند.برای مشاهده همه مکان های دیدنی ، به صفحه جاذبه های گردشگری سوچی مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات و قیمت تور سوچی به صفحه تورها مراجعه نمایید.