کراسنایا پولیانا سوچی

یکی از مقصد های گردشگری مردم در روسیه کراسناییا پولیانا سوچی می باشد که در واقع یک شهر تفریحی برای علاقه مندان به اسکی و خوش گذرانی است. این شهر سالانه پذیرای هزار نفر از سراسر دنیا می باشد که آمده اند یک سفر تفریحی همراه تور سوچی با ورزش های هیجان انگیز زمستانی را تجربه کنند. از لحاظ موقعیت مکانی کراسنایا پولیانا  با آدلر 42 کیلومتر فاصله دارد که در این فاصله رودخانه ای با ارتفاع 600 متر همراه با منظره ای فوق العاده از طبیعت بی نظیر این سرزمین به نام مزیمتارا خواهید دید، شما در راه ممکن است چشمتان به صخره هایی نیز بیفتد که به آن آچیشخو می گویند.

در ادامه شما با صحنه هایی طبیعی و بسیار شگفت انگیز از ترکیب کوه های بلند پوشیده از برف و آب های زلال می بینید که چشم های هر کسی را مات خود می کند. شهر کراسنایا پولیانا نه تنها برای علاقه مندان به ورزش اسکی جذاب است بلکه برای افرادی که اسکی بلد نیستند نیز دیدنی است و برای آن ها امکاناتی مثل ماشین های مخصوص گردشگری در برف، کالسکه های سه اسبی و سورتمه در نظر گرفته شده است.

سفر به سوچی و رفتن به کراسنایا پولیانا تجربه یک تور کوهستانی در زمستان است که در این جا هتل های خوبی برای اقامت نیز وجود دارد. از دیگر جاذبه های گردشگری که در این جا می توانید از آن بازدید کنید دریاچه ی کاردیواچ، روستای نارزان و 120 چشمه ی معدنی می باشد.


گردشگران و مسافران عزیز تور روسیه می توانند از بهترین جاذبه های گردشگری سوچی دیدن کنند.