قایقرانی بر روی رودخانه سنگاپور

یکی از تجربه‌هایی که در سفر به سنگاپور برای هر مسافری بسیار جذاب است، گشت در رودخانه سنگاپور است که با قایق‌های موتوری انجام می‌شود.

ارزش این رودخانه بسیار زیاد است و به زمانی برمی‌گردد که سنگاپور روستایی با بندرهای ماهیگیری کوچک بیشتر نبوده است که امروزه پیشرفت زیادی داشته است و در حال حاضر به بزرگ‌ترین بنادر تجاری جهان تبدیل‌شده است.

شما با دور زدن در این رود که از محل پارلمان شروع می‌شود و با گذر از زیر چند پل باشکوه، دیدن انبارهای قدیمی که دوباره بازسازی شده‌اند، رستوران‌ها  و کافه‌های شیک که محل تجمع جوانان شهر است و در شب ‌نمایی فوق‌العاده از شب را می‌توان از پشت پنجره یکی از آن‌ها دید، آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده که بر این رودخانه حکم‌فرمایی می‌کنند، گویی فیلمی را تماشا می‌کنید که گذر زمان را از 150 سال گذشته تا به امروز به شما نشان می‌دهد.

از گزینه‌هایی که نظر شما را در مسیر جلب می‌کند، مجسمه مرلیون است که ترکیبی ازسر شیر و بدن ماهی است که از دهانش آب بیرون می‌ریزد و سمبل کشور سنگاپور است.

اگر در سفر با تور سنگاپور مایل هستید که سوار بر این قایق‌ها شوید باید بدانید که ساعت کار این جاذبه گردشگری سنگاپور از 9 صبح تا 11 شب می‌باشد که گشت زدن شبانه در رودخانه  سنگاپور به دلیل درخشش آب رود بسیار جذاب‌تر است. ورودی آن با توجه به مدت‌زمان قایقرانی در سنگاپور از 13 دلار تا 18 دلار می‌باشد.