سنتوزا و دنیای زیر آب سنگاپور

اگر می‌خواهید در سنگاپور به دنیایی متفاوت سفر کنید به دنیای زیر آب سنگاپور  در جزیره سنتوزا  و یا همان سنتوسا بروید، در اینجا با یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان روبه‌رو هستید. سنتوزا به معنی صلح و آرامش است و از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در این کشور است.

در سفر با تور سنگاپور برنامه شما از این قرار است که با تله‌کابین به‌طرف جزیره سنتوزا حرکت کنید و از آن بالا سنگاپور و بندرهای آن را از دید پرندگان شهر ببینید و در آخر این مسیر به دنیای هیجان‌انگیز زیر آب خواهید رسید.

در این آکواریوم 6000 موجود دریایی منتظر هستند تا با ورود شما نمایشی دیدنی را به اجرا دربیاورند و شما از پشت یک شیشه 6 میلی‌متری آکواریومی پر از مرجان‌های دریایی، کوسه‌ها، مارماهی و لاک‌پشت‌های ریزودرشت را مشاهده می‌کنید.

 از جذاب‌ترین بخش‌های این آکواریوم سنگاپور، مرداب دلفین در ساحل پالادان می‌باشد که در این سفر شما را به بازدید از این مکان دیدنی سنگاپور دعوت می‌کنیم.

اگر با خانواده خود سفر می‌کنید، از بزرگ تا کوچک اعضا از رفتن به این مجموعه دیدنی لذت خواهند برد. انتظار  داشته باشید که ممکن است بعضی از این موجودات دریایی را تا به حال ندیده باشید و با دیدنشان شگفت‌زده شوید.