پارک مرلیون سنگاپور

سنگاپور به علت زیبایی‌های طبیعی اکثراً مقصد گردشگران در آسیا بوده است بیشتر ایرانی‌ها برای سفر به کشورهای شرق آسیا انتخابشان سنگاپور است این کشور در همسایگی مالزی قرار دارم در دارای سواحل بکر و تفریحی است،بهترین جاذبه‌ها را در خود دارد در سفرتان برای بازدید از مکان‌های دیدنی زمان هم شمارا یاری نمی‌کند تا از تمامشان دیدن کنید.

یکی از مکان‌های دیدنی سنگاپور پارک مرلیون است این پارک قدمت بسیاری دارد و زمان ساخت آن به سال ۱۸۲۱ برمی‌گردد، به‌عنوان قدیمی‌ترین پارک سنگاپور شناخته‌شده است.

مشخصه این پارک همان شیری است که از دهانش آب بیرون می‌ریزد هرچند مجسمه شکل عجیبی دارد ترکیبی از شیر و ماهی است و همچنین به‌عنوان نمادی از سنگاپور به جهانیان معرفی‌شده است.

مجسمه شیر با پیکر ماهی در سال ۱۹۶۴ طراحی‌شده الهام گرفته از اسم قدیمی این کشور که تماسک به معنی ماهی و نام جدید آن سنگاپور به معنی شهر شیرها است. این مجسمه در اول پارک مرلیون سنگاپور قرار دارد و در پنج جای دیگر سنگاپور با اندازه‌های مختلف دیده می‌شود.

این پارک در کنار خلیج مارینا قرار دارد و منظره زیبای از سنگاپور را به شما نشان می‌دهد و بهترین عکس‌های سفرتان با تور سنگاپور را با بازدید از این پارک بگیرید و هرزمانی شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید به‌صورت رایگان به این پارک بروید.