معبد جینگ آن شانگهای

از معابد معروف شانگهای که بیش از 780 سال قدمت دارد و تاریخی از چین را در آن به چشم خواهید دید، معبد جینگ آن شانگهای است که ازلحاظ موقعیت مکانی در غرب جاده نانجینگ قرار گرفته است. در سال 1945 یک خطاط نام جینگ آن را  بر روی این معبد گذاشت که در طول این سال‌ها یک‌بار در میان شعله‌های آتش قرارگرفته است و تخریب‌شده است و در سال 1984 بازسازی‌شده است و در سال 1990 به روی عموم باز شد.

بسیاری از قسمت‌های جذاب معبد جینگ آن‌که در بین مردم محبوبیت داشت از بین رفته است. مجسمه بودا در معبد که از قسمت‌های دیدنی است و سه تالار جذاب هم در این مجموعه وجود دارد که بر جذابیت آن می‌افزایند. اگر در این شهر شلوغ دوست دارید به‌جایی پر از رمز و راز و آرام بروید این معبد انتخاب خوبی است که شما به تماشای نقاشی شگفت‌انگیزی و خوشنویسی که از مرکز نقاشان یانگ ژو را در تالار نمایشگاه بودائی قرارگرفته است، سرگرم شوید و با دیدن زنگ برنز معبد که زمان ساختش به سال‌های 1368 تا 1644 در زمان خاندان مینگ می‌رسد، شگفت‌زده خواهید شد.

یکی از سنت‌ها و جشن‌های سالانه‌ای که در این معبد مردم را به تکاپو می‌اندازد، جشنواره تولد بودا در روز 8 ماه آوریل است که از زمان سلسله چینگ پایه‌گذاری شد و روستاییان همه به فروش محصولات صنایع‌دستی و کشاورزی می‌پردازند.

سفر با تور چین به شانگهای، سفری بی نظیر همراه با بازدید جاذبه های گردشگری شانگهای خواهد بود.