پارک فیل های بالی

فیل‌های باشکوه بالی را می‌توانید در پارک فیل‌های بالی با نام کامل پارک سافاری فیل‌های بالی (Bali Elephant Safari Park) در روستای تارو (Taro) در شهر اوبود (Ubud) بیابید. این پارک که توسط اداره تورهای ماجراجویی بالی (Bali Adventurer Tours) اداره می‌شود، به بازدیدکنندگان و مسافران تور بالی این امکان را می‌دهد که به این حیوانات غول‌آسای مهربان نزدیک شده و همچنین سوار بر پشت آنها، به یک سفر و ماجراجویی در میان جنگل‌های این پارک بروند.



پارک فیلها در تور بالی    پارک فیلها در تور بالی



امکانات پارک فیل‌های بالی شامل یک مرکز پذیرش و اطلاعات مجهز، یک استراحتگاه، یک اسپا (Spa)، یک موزه جامع و مجموعه‌ی عظیمی از یادبود فیل‌ها و همچنین تنها اسکلت ماموت موجود در آسیای جنوب شرقی می‌شود. بنابراین این پارک گزینه‌های متفاوتی را برای بازدیدکنندگان و مسافران تور بالی فراهم می‌کند.

دفتر پذیرش پارک فیل‌های بالی دارای تابلوهای گرافیکی از تاریخ و فیزیولوژی فیل‌هاست. این پارک همچنین دارای یک مغازه خرید سوغاتی است که دارای انواع محصولات مربوط به فیل‌ها می‌باشد. رستوران موجود در پارک فیل‌های بالی دارای ظرفیت 200 نفره بوده و همچنین منظره‌ی بسیار زیبایی به دریاچه و پارک فیل‌های بالی برای مسافران تور بالی فراهم می‌آورد. از طرف دیگر موزه پارک ‌فیل‌های بالی دارای بیشتر از 1.000 سال نمایش و یک استخوان 15.000 ساله ماموت بوده که ممکن است برای مسافران تور بالی و علاقمندان به باستان‌شناسی بسیار جذاب باشد.



پارک فیلها در تور بالی    پارک فیلها در تور بالی   



هنگام فیل‌سواری، مسافران تور بالی همراه با یک راهنما پشت یک فیل نشسته و به گشت و گذار در مناطق بکر و زیبای جنگلی روستای تارو می‌پردازند. پس از فیل‌سواری در جنگل، از مسافران تور بالی در رستوران پارک به صرف نهار و نوشیدنی پذیرایی خواهد شد و می‌توانند به تماشای حمام فیل‌ها مشغول شوند. هفته‌ای سه شب نمایشی با همراهی فیل‌های و کارکنان پارک فیل‌های بالی برگزار می‌شود.

با استفاده از تور بالی و بازدید از پارک فیل‌های بالی می‌توانید این حیوانات دوست‌داشتنی را لمس کرده و به آنها غذا بدهید، فیل‌ها را حین حمام روزانه تماشا نموده و با آنها عکس یادگاری بیاندازید. علاوه بر آن قادر خواهید بود به تماشای نقاشی فیل‌ها با آبرنگ روی بوم‌های نقاشی بوده و اطلاعات جالب و شگفت‌انگیزی درمورد آنها یاد بگیرید. همچنین فیل‌های کوچکتری برای فیل‌سواری بچه‌ها نیز وجود دارند.

تمام فیل‌های موجود در پارک فیل‌های بالی از جنگل‌زدایی در نقاط مرکزی و جنوبی سوماترا (Sumatra) نجات یافته‌اند. این پارک که عضو رسمی انجمن جهانی باغ‌وحش است، طبق استانداردهای بین‌المللی برای مراقبت و حمایت از حیوانات فعالیت می‌کند. پارک فیل‌های بالی در هفت روز هفته از ساعت 8 صبح تا 6 غروب برای عموم باز بوده و مسافران تور بالی به همراه خانواده می‌توانند از این پارک لذت و بهره کافی را ببرند.

در سفر با تور اندونزی از جاذبه های گردشگری بالی دیدن کنید