بانجی جامپینگ بالی

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که می‌توانید هنگام استفاده از تور بالی انجام دهید، بانجی جامپینگ بالی است. معروف‌ترین محل بانجی جامپینگ بالی داخل محوطه یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها و محبوب‌ترین کلاب بالی، یعنی کلاب «جفت شش» (Double Six Club) واقع شده است. درواقع می‌توان گفت اینجا تنها جاییست که می‌توانید با دو هزار نفر دیگر تا ساعت 6 صبح شادی کرده و همزمان بانجی جامپینگ را نیز تجربه کنید. تور بالی تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای شما با شادی در کلاب Double Six و بانجی‌جامپینگ در برج ای جی هکت (AJ Hacket) به ارمغان می‌آورد.

بالی که اغلب اوقات به آن «جزیره خدایان» (Island of the Gods) نیز می‌گویند، یک جزیره کوچک و گرمسیر در رشته جزایری‌ست که مجمع‌جزایر اندونزی را تشکیل می‌دهند. جزیره بالی در سرتاسر جهان بخاطر سواحل ماسه‌ای زیبا، مزارع برنج، مردم محلی مهمان‌نواز، امکان خرید نامحدود، بار و کلاب‌های شلوغ و طیف وسیعی از فعالیت‌های هیجان‌انگیزش شناخته شده‌ است و مسافران تور بالی همواره از سفر به این جزیره راضی بوده‌اند.



بانجی جامپینگ تور بالی    بانجی جامپینگ تور بالی



برج بانجی جامپینگ AJ Hacket در ساحل کوتا (Kuta) واقع شده و به راحتی از ساحل قابل مشاهده است. به نحوی تور بالی شما بدون تجربه‌ی بانجی جامپینگ از این برج کامل نخواهد شد. می‌توان گفت بانجی‌جامپینگ «اِی جی هکت» یکی از شگفت‌انگیز مناظر را دنیا دارد. با اینکه برج بانجی جامپینگ بالی، خود طراحی بسیار ساده‌ای دارد. این نمایانگی آنست که چطور ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه ساده می‌توانند به موفقیتی بزرگ برسند. مسافران تور بالی و سایر بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از آسانسور به بالای این برج 45 متری برسند.

بانجی جامپینگ بالی برای تمام افراد و مسافران تور بالی، به استثنای بیماران قلبی، مجاز است. کارکنان و خدمه بانجی جامپینگ بالی به مسافران تور بالی که قصد دارند برای اولین بار بانجی جامپینگ را امتحان کنند، آموزش‌های لازم را می‌دهند و از رسیدن هرگونه آسیب به افراد، جلوگیری می‌کنند.



بانجی جامپینگ تور بالی    بانجی جامپینگ تور بالی



با استفاده از بانجی جامپینگ در بالی، می‌توانید حس سرزنده بودن را در خود بوجود آورده و دقایقی هیجان‌انگیز با ترشح آدرنالین در خون، سپری نمائید. وجود یک استخر آب در انتهای مسیر پرش، این میزان هیجان را دوچندان می‌کند.  پس از پرش از برج بانجی جامپینگ بالی، سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد، اما طناب کشی که به پای شما بسته شده، مانع هرگونه آسیب به شما می‌شود. پس از اولین پرش، ممکن است به سطح آب زیر برج رسیده و یا لحظه‌ای در آن فرو روید.

نام این برج بانجی از این جی هکت نیوزیلندی گرفته شده که با پریدن از برج ایفل در سال 1987، مخترع بانجی جامپینگ محسوب می‌شود. تور بالی تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز چه برای کسانی که برای اولین بار بانجی جامپینگ را امتحان می‌کنند و چه برای بانجی جامپینگ کارهای حرفه‌ای، به ارمغان می‌آورد.


گردشگران و مسافران در سفر با تور اندونزی می توانند از بهترین جاذبه های گردشگری بالی لذت ببرند.