سواحل نوسا دوآ بالی

اگر هنگام استفاده از تور بالی به دنبال بهترین هتلها و لوکس‌ترین مکان‌ها در جزیره بالی میگردید، گردش و تماشای سواحل نوسا دوآ بالی (Nusa Dua) را هرگز از دست ندهید. نوسا دوآ که به معنای جزیره دوم است، به انتهای جنوبی جزیره‌ی بالی متصل شده است. ساحل نوسا دوآ بالی شما را از دنیای روستایی جزیره بالی خارجتان کرده و وارد دنیای لوکس و حیرت انگیز خود خواهد کرد.

مسافران تور بالی می‌توانند از بهترین هتل‌های جهان و لوکس‌ترین رستوران‌ها در این مکان لذت ببرید و همین دلیل، منطقه نوسا دوآ بالی مکان همیشگی برگزاری کنفرانس‌ها، جلسات سیاسی و نشست‌هاست. همچنین این مکان دارای بهترین زمین‌های گلف، هتل‌ها و کشتی‌های تفریحی رویایی میباشد. اگر به دنبال آرامش شبیه رویاهایتان هستید هرگز دیدن از سواحل نوزا دوآ را هنگام سفر به بالی با تور بالی، از دست ندهید. در اکثر نقاط نوزا دوآ بالی نوای موسیقی دلنشین به گوش و بوی خوش غذاهای شرقی به مشام می‌رسد.



تور بالی نوسا دوآ    تور بالی نوسا دوآ



اگر به دنبال زیبایی هستید نوسا دوآ بالی دارای بهترین و زیباترین سواحل در دنیا می‌باشد که در مقام پنجم جهانی  قرار گرفته‌اند. علاوه بر سواحل زیبا، نوسا دوآ بالی دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است؛ از مناظر طبیعی و چشم‌اندازهای ساحلی گرفته تا معابد هندو و موزه و غیره. بنابراین مسافران تور بالی علاوه بر بهره‌مند شدن از آرامش و زیبایی سواحل نوسا دوآ بالی، می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری آن نیز بازدید نمایند.

یکی از بهترین و زیباترین سواحل نوسا دوآ بالی که بین مسافران تور بالی از محبوبیت بالاتری برخوردار است، ساحل پانداوا بالی (Pandawa Beach) است که محلی‌ها به آن پانتای پانداوا (Pantai Pandawa) می‌گویند. این ساحل که یک کیلومتر طول دارد، پشت صخره‌های سنگ آهک، مخفی است. ساحل پانداوا تنها هشت کیلومتر با مرکز اصلی نوسا دوآ بالی فاصله داشته و در جنوب غرب آن واقع شده است.



نوسا دوآ  تور بالی   نوسا دوآ تور بالی



از دیگر زیبایی‌های طبیعی نوسا دوآ بالی، واتر بلو (Water Blow) است. در اینجا می‌توانید شاهد منظره‌ی خارق‌العاده‌ای از برخورد امواج خروشان اقیانوس هند به صخره‌ای بزرگ باشید که تماشاگران را میخکوب خواهد کرد. در واتر بلوی نوسا دوآ، منظره‌ای 240 درجه از نمای اقیانوس پهناور هند خواهید داشت. تور بالی امکان بازدید از این شگفتی طبیعت را برای شما فراهم می‌کند



تور بالی water blow   تور بالی water blow



علاوه بر مناظر طبیعی، مسافران تور بالی می‌توانند از مکان‌ها و سازه‌های ساخت بشر نیز دیدن نمایند. موزه پاسیفیکا (Museum Pasifika) که در نوسا دوآ بالی واقع شده، شامل کلکسیونی از صنایع دستی و اشیای فرهنگی و هنری از 200 هنرمند تا 25 قرن گذشته است. این موزه که با تم سنتی بالی اندونزی طراحی شده، شامل 11 سالن است و هرکدام مرتبط با نوع خاصی از هنر یا فرهنگ هستند.



تور بالی و موزه پاسیفیکا   موزه پاسیفیکا در تور بالی



معبد پوجا ماندالا (Puja Mandala) یک مکان مذهبی و فرهنگی پیچیده است که شامل مکان‌های برای عبادت پنج مذهب اصلی اندونزی می‌باشد. بومیان نوسا دوآ، نام این مکان را تپه‌ی عبادت (Hill of Worship) نهادند. معبد پوجا ماندالا، تنها پنج دقیقه با ماشین از مرکز اصلی نوسا دوآ بالی فاصله دارد. بدین ترتیب مسافرانی که از تور بالی استفاده می‌کنند، به راحتی می‌توانند از این معبد شگفت‌انگیز، دیدن نمایند.



پوجا ماندالا تور بالی   پوجا ماندالا تور بالی



علاوه بر این جاذبه‌های گردشگری، یکی از ویژگی‌هایی که در میان بسیاری از مسافرین تور بالی یا حتی بومیان نوسا دوآ جذاب است، نمایش دِودان (Devdan Show) است. این نمایش 90 دقیقه‌ای حالت تئاتری داشته و برای تمام اعضای خانواده مناسب می‌باشد. نمایش دودان چهار روز در هفته در نوسا دوآ اجرا می‌شود و مکان آن در نزدیکی خلیج نوسا دوآ است. عنوان دوم این نمایش، گنجینه‌ی مجمع‌الجزایر اندونزی (Treasure of the Archipelago) است و داستان آن حول پسر و دختری است که به گنجینه‌ای برمی‌خورند و این گنجینه حاوی ویژگی‌های فرهنگی و سنتی جزایر و شهرهای مختلف اندونزی می‌باشد.



devdan show  تور بالی   devdan show تور بالی



نوسا دوآ بالی شامل جاذبه‌های گردشگری بسیاریست که راهنماهای تور بالی آنها را بطور مفصل برای شما توضیح خواهند داد. سواحل نوسا دوآ برای افرادی که به دنبال آرامش و استراحت، به دور از شلوغی و هیاهوهای شهری هستند، فضای ایده‌آلی به شمار می‌رود. خدمات ماساژ در مراکز تفریحی و هتل‌های نوسا دوآ، انتخاب مناسبی برای مسافران آرامش‌طلب تور بالی خواهد بود. 

گردشگران و مسافران در سفر با تور اندونزی می توانند از بهترین جاذبه های گردشگری بالی لذت ببرند.