صفحه اصلی / لیست هتل های چین /

هتل 28 آبان 7 آذر چین

هتل 28 آبان 7 آذر چین
Hotel 28 آبان 7 آذر
تعداد اتاق :
وبسایت :
تلفن :
هتل شونبرون  Schonbrunn Hotel Beijing پکن که در منطقه Haidian واقع شده است مقصد ایده ال و آرمانی برای گردش و سفر در پکن است. این هتل زیبا تنها ۱۷ کیلومتر با مراکز دیدنی شهر فاصله دارد و به لطف مکان جغرافیایی مناسبش دسترسی راحتی به مراکز گردشگری مهم پکن دارد.

هتل رگال شانگهای ایست آسیا Regal Shanghai East Asia Hotel در مرکز شهر در منطقه Xuhui شانگهای واقع شده است که مکان مناسبی برای خرید بشمار می‌آید. این هتل ۴ ستاره از معماری و طراحی مدرنی برخوردار است و خدماتی با کیفیت مطلوب را در اختیار گردشگرانی می‌گذارد که از نقاط دور و نزدیک به شانگهای می‌آیند. قرار گرفتن در منطقه‌ای که قلب مراکز خرید، فرهنگی، تفریحی و ورزشی و انواع مختلف رستوران‌ها است در کنار کیفیت خدمات عالی و کارکنان مجرب مسلط به دو زبان چینی و انگلیسی که با گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند، هتل رگال ایست آسیا را در  زمره یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین هتل‌های شانگهای قرار داده‌اند.

هتل ژجیانگ اینترنشنال Zhejiang International Hotel در مرکز شهر هانگژو چین واقع شده است. این هتل مجلل و زیبا در بهترین نقطه شهر هانگژو با ساختمانی بلند خودنمایی می‌کند. هتل بین‌المللی ژجیانگ، هتل تجاری پنج ستاره‌ای است که در شرق میدان وولین (Wulin) در منطقه مرفه نشین مرکز شهر هانگژو در محل تلاقی جاده Tiyuchang و جاده Zhonghe واقع شده است که منطقه‌ای پر از رستوران، هتل و ساختمان‌های اداری است.

هتل ۴ ستاره مرکیور وانشانگ Mercure Wanshang Hotel در شهر پکن چین واقع‌شده است. این هتل لوکس از معماری مدرن زیبا و چشم‌نوازی برخوردار است. در صورت اقامت در هتل مرکیور وانشانگ، تا شهر ممنوعه و میدان تیان آنمن با مترو تنها ۱۰ دقیقه فاصله خواهید داشت. قرار گرفتن دریکی از بهترین و پر رفت و آمدترین مناطق شهری پکن بدون ترافیک و دسترسی آسان به اماکن گردشگری جذاب و باستانی این شهر توریستی باعث شده که اقامت در هتل مجلل مرکیور وانشانگ تجربه لذت بخشی برای گردشگرانی به ارمغان بیاورد که با اهداف مختلف کاری یا توریستی به پکن سفر می‌کنند.
رستوران
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
کافی شاپ
خشکشویی
استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
یخچال
سرویس فرنگی
کافه
بار
ثبت پرسش

جاذبه های گردشگری چین