سفرهای مرگبار جهان

سفر برای هر فردی به‌گونه‌ای تعریف‌شده است که افرادی سفر را مایه آرامش و استراحت می‌دانند و بعضی‌ها دوست دارند در سفر خود را از زندگی عادی دور کنند و هیجان متفاوتی را تجربه کنند. اگر دوست دارید یک سفر ماجراجویانه داشته باشید با خواندن این متن از خطرناک‌ترین تورهای گردشگری جهان مطلع می‌شوید.

تور سقوط در دهان کروکودیل

یکی از تفریحاتی که هیجان زیادی به دنبال دارد و با آدرنالین خون بازی می‌کنند ورزش بانجی جامپینگ است،  حال فقط تصور کنید این سقوط در فاصله چند متری از یک کروکدیل باشد چقدر این تفریح می‌تواند خطرناک شود و کافی است طناب شل شود و فرد بعد از سقوط در بین این حیوانات وحشی رها شد ماجرایی که برای خانم ۲۲ ساله در موزامبیک اتفاق افتاد و یک معجزه بود که او نجات پیدا کرد.

 

تور معدن گردی با انفجار واقعی

سفر به اعماق زمین یکی از جذاب‌ترین سفرهایی است که آدامی تاکنون داشته است و هیجان این سفر زمانی زیاد می‌شود که در معدنی باشید که راه برای گردشگران با دینامیت باز شود. تور معدن گردی در معدن‌های بولیوی است.

 

تور بولیوی مقصد مرگبار

در بولیوی جاده‌ای معروف و عنوان "جاده مرگ" وجود دارد که گردشگران زیادی سالانه از این مسیر پر پیچ‌وخم و با ارتفاع ۴ هزار و ۶۹۳ متر با دوچرخه رد می‌شوند و این جاده اصلی‌ترین راه ارتباطی مردم بومی است.

 

تور مزارع کوکایین

از خطرناک‌ترین سفرهایی که می‌توانید در عمر خود داشته باشید سفر به مزرعه‌های کوکائین کلمبیا است که در آن علاوه بر کارگران فقیر، قاچاقچیان آدم کش نیز زندگی می‌کنند، اگر شانس بیاورید به دست آن‌ها کشته نشوید توسط پلیس دستگیر می‌شوید.

 

تور جنگاوری روسیه

اگر دوست داری حال و هوای سربازان در زمان جنگ را درک کنید و یک تجربه متفاوت را در سفر داشته باشید با تور اردوگاه زیرزمینی روسیه همراه شوید قبل از ورود شما یک توافقنامه را امضا می‌کنید که اگر از دستورات مافوق سرپیچی کردید تنبیه می‌شوید این تنبیه هم بدنی و هم روحی. درواقع همراه شدن شما با این تور مانند انداختن خودتان در چاه است.

 

تورهای خطرناک دیگری نیز هستند که می‌تواند به سفر در دل طوفان، سفر غیرقانونی از مکزیک تا آمریکا و بازدید نیروگاه هسته‌ای در ژاپن اشاره کرد پس اگر شما دوست داشته باشید سفر هیجان‌انگیزی را تجربه کنید ولی بازهم به امنیت خود توجه کنیم زیرا اگر در آخر سفر با تمام خوب بودنش مشکلی برایتان پیش آید خاطره بدی بر جای می‌گذارد

آژانس الماس‌نشان مجری تورهای به‌یادماندنی و خاطره آفرین برای شما گردشگران عزیز است.