ولخرج‌ترین گردشگران بین‌المللی

سفر همیشه بخش جذاب زندگی آدمی بوده است و بااینکه در همین جهان سیر می‌کنیم ولی با سفر گویی دنیایی متفاوت را در هرلحظه و هرکجا تجربه می‌کنیم. شاید پیشرفت و ارتقا در وجود آدمی همیشه نیاز بوده است و آن‌ها می‌خواهند با سیروسفر قسمتی از این طغیان درونشان را آرام کنند و شاید هم آرامشی نهفته را در سفر می‌بینند. امروزه به دلیل هزینه‌های زیاد زندگی خرج کردن برای سفر در اولویت آخر قرارگرفته است خیلی از ما باوجود نیاز داشتن به این فرصت به خیال آن می‌شویم اما چینی‌ها باوجود مشکلات مختلف زندگی خود سفر را در اولویت‌های اول قرار داده است و با توجه به آمار مشخص‌شده ولخرج‌ترین گردشگران جهان شناخته شدند.

به‌این‌ترتیب که در ۵ سال اخیر رتبه اول را در این زمینه به خود اختصاص داده‌اند و در سال ۲۰۱۶ با افزایش ۱۲ درصدی همراه بوده است که عدد ۱.۲ میلیارد نفر را نشان می‌دهد سفر مزیت‌های دوطرفه دارد و هم برای مسافران خوب است و هم برای مردمان مقصد سفر که با پیشرفت صنعت گردشگری در یک کشور اقتصاد آن کشور نیز بهبود چشم‌گیری خواهد یافت. در سالی که گذشت چشم‌بادامی‌های شرق آسیا ۲۶۱ میلیارد دلار برای سفرهای خود در کشورهای مختلف هزینه کردند و چین در جهان با جایگاه منبع اصلی تأمین گردشگری مطرح شده است.

شاید برایتان جالب باشد چینی‌ها به کدام کشورها سفر می‌کنند؟ آن‌ها که جز گردشگران تجملاتی جهان می‌باشند به کشورهای ژاپن، تایلند، کره جنوبی و کشورهای بزرگ و معروف آمریکایی و اروپایی که مقصد دیرینه‌شان بوده است سفر می‌کند.

بعد از چینی‌ها این آمریکایی‌ها هستند که برای سفر خود ازلحاظ هزینه‌ای سنگ تمام می‌گذارند و دوست دارند بهترین‌ها را در سفر تجربه کنند.

 بعد از آمریکایی‌ها به ترتیب آلمان، بریتانیا، فرانسه، کانادا در رتبه‌های ولخرج‌ترین گردشگران بین‌المللی قرار گرفتند.