تجربه هیجان با اقامت در هتل اشباح دبی

 

دبی یکی از شهرهایی می باشد که گردشگران دوست دارند حداقل یک بار را در آن بگذرانند و از معوف ترین جاذبه های توریستی آن استفاده کنند، دبی دارای پیشرفت روز به روز در عرصه و صنعت گردشگری می باشد و همیشه چیزهایی نوین و جذاب را برای گردشگران خود دارد، یکی از این جدید های دبی، هتل اشباح است که اقامت در این هتل را به افرادی که هیجان همراه با ترس را دوست دارند، پیشنهاد می شود. اگر در این هتل اقامت کردید در شب موسیقی های ترسناک به گوش می رسد که شب را از همیشه خوفناک تر می کند. هتل اشباح هتل با ترسناک ترین مدل ها طراحی شده است.

در همه جای دنیا هتل ها برای استراحت و آرامش مسافران است وای این بار قضیه فرق می کند و هدف از ساخت این هتل در دبی ایجاد رعب و وحشت برای مسافرانش در طی اقامتشان و همچنین همراه با ماجراجویی می باشد. با رفتن به هتل تصور حضور در فیلم های هالیوودی برایتان شکل می گیرد و برای طراحی داخلی هتل هم از این گونه فیلم ها الگو گرفته شده است.

در حین ورود به هتل بوی بسیار بد و متعفنی حس می شود که ممکن است برایتان خیلی آزار دهنده باشد. شاید جالب است که بدانید ممکن است در زمان خواب هم از ترس و وحشت به خاطر صداهای مبهم و ترسناک از خواب بپرید و در ادامه یکی از کارکنان هتل که شبیه شخصیت ترسناک فیلم ها می باشد برایتان آب بیاورد. همه ی کارکنان هتل لباس ها و گریم های خاصی دارند که حس ترس را برایتان بیشتر خواهد کرد.