نکات سفر هوایی همراه با نوزاد

سفر همیشه لذت بخش ترین قسمت در زندگی هر فردی میتواند باشد به شرطی که با آرامش خاطر همراه شود که شما می توانید این آرامش را در رعایت نکات سفر خود نیز ببینید، اگر در سفر مخصوصا سفر هوایی بعضی مسائل را رعایت کنید تا در سمت کاهش مشکلات احتمالی پیش روید. یکی از مواردی که در سفر برای بعضی از گردشگران وجود دارد، سفر با نوزاد است که رعایت نکات خاص خود را می طلبد که با برنامه ریزی و همراه داشتن تجهیزات مخصوص نوزادمی توانید سفر را برای خود و هم برای نوزادتان راحت تر کنید. ممکن است در سفر هوایی که همراه با کودکتان در پیش دارید مشکلاتی از قبیل گریه هایی که نیاز به آرام کردن دارند و بیقراری های آرام نشدنی مواجه شوید که با انجام توصیه هایی که به شما می شود حل شدنی هستند.

 مهم ترین نکته ای که در این سفر باید به خاطر داشته باشید، داشتن صندلی ماشین نوازاد یا همان کریر می باشد که با آن حمل و نقل کودک برایتان آسان تر می شود و می توانید این وسیله را بدون نصب بر روی صندلی هواپیما قرار دهید و همچنین با آن میتوانید از وقوع اتفاقات در حین پرواز مانند تکان های شدید هواپیما که باعث عدم کنترل شما برای نگهداری فرزندتان می شود را جلوگیری کنید، در هنگام خرید این صندلی دقت داشته باشید که مورد استفاده در ماشین و هواپیما باشد.

مورد بعدی که باید به آن فکر کنید، غذای کودک در پرواز است که شیردهی با سینه مادر آسان تر از استفاده از شیشه شیر است، اگر ترجیح می دهید که با شیشه شیر به نوزاد غذا دهید پس بهتر است که شیرخشک های پودری را با خود ببرید زیرا قابلیت حمل بیشتری دارند و برای درست کردن آن باید از خدمه پرواز بخواهید تا برایتان مقداری آب گرم بیاورند.

تعویض پوشک یکی دیگر از مسائل در سفر همراه با کودک است که باید با خود کیسه مخصوص نگهداری پوشک، بسته مخصوص تعویض پوشک، زیرانداز و دستمال مرطوب داشته باشید.

 سعی کنید خواب کودک را طبق برنامه قبل پیش ببرید با این کار می توانید از بهانه گیری های او در باعث خستگی شما و هم کودک می شود جلوگیری کنید، همچنی چند چند اسباب بازی نیز برای کودک بردارید که بتوانید او را سرگرم کنید.