قلعه ارواح اسکاتلند

یکی از مکان های دیدنی در اسکاتلند که باید از آن بازدید کنید، قلعه‌ی ادینبورگ می باشد که به قلعه ارواح در بین مردم شهره است و دیلی این نام گذاری وجود گزارشات دیده شده از سمت گردشگران و یا مردم است. این قلعه رو به شهر ادینبورگ واقع شده است و رفتن له آنجا با مسافرانی که احساس ماجراجویی می کنند پیشنهاد می شود و شما می توانید رعب و ترس را بر چهره یلی از بازدیدکنندگان مشاهده کنید در این مکان چندین سیاهچال وجود داردکه طبق تاریخ های نوشته شده مکانی بوده است برای شکنجه و قتل هزاران زندانی که شاید ارواحی که در آن دیده شده است روح هین زندانی های زجر کشیده باشد. قلعه ادینبورگ برای ارتش اسکاتلند ارزش زیادی دارد و با وجود گذشت سال های طولانی هنوز هم نگهبانان در زمان باز شدن قلعه، در برابر دروازه‌ی آن می ‌ایستند تا از افتخارات اسکاتلند حفاظت کنند.

تا کنون افراد زیادی که از این قلعه اسرار آمیز دیدن کردند گزارشاتی مبنی بر وجود ارواح داده شده است، شاید برایتان جالب یاشد که در این گزارشات وجود یک شبح فلوت زن، یک طبل زن بی‌سر، اشباح زندانیان فرانسوی جنگ هفت ساله و زندانیان مستعمره در جنگ استقلال آمریکا و حتی روح یک سگ که در قبرستان سگ‌ها پرسه می‌زد، گفته شده است. در یک پروژه علمی کرشناسان اسکاتلند 240 نفر داوطلب که از ماجرای این قلعه بی خبر بودند را برای اینکه وجود ارواح در قلعه‌ی ادینبورگ اسکاتلند تایید کنند در 10 روز به آنجا فرستادند که نیمی از آن ها از وقوع پدیده‌هایی خبر دادند که قادر نبودند توضیح دهند و همه ی آنها کاهش‌های ناگهانی در دما، مشاهده‌ی اشکال سایه‌مانند، احساس این که کسی تماشایشان می‌کند، یک مورد احساس سوختگی بر روی بازو، یک چیز نامرئی که صورت را لمس می‌کند را تایید کرده اند.

اگر هنوز هم دوست دارید یک تجربه بی نظیر همراه با خوف و هیجان را داشته باشید در سفری به اسکاتلند به قلعه‌ ادینبورگ بروید.