خانه هایی متفاوت برای اقامت ماجراجویان

بعضی از گردشگران در دنیا دوست دارند سفرهایی متفاوت در مکان هایی خاص و متفاوت را تجربه کنند مثلا در سردترین جاها د ارتفاعات بالا چادر بزنند و یا شبی تاریک و خوفناک را دل جنگل رازآلود سپری کنند و یا حتی در کلبه ای به دور از شهرهای شلوغ بخوابند. شاید شما هم جز کسانی باشید که ماندن در خانه هایی خاص را به هتل های چند ستاره و لوکس ترجیح می دهید پس بهترین گزینه برای شما می باشد.

قابل ذکر است بر خلاف تصور بعضی از افراد اقامت و رزرو این خانه ها، بسیار گران میباشد حتی ممکن است گرانتر از یک هتل 5 ستاره باشد. برای اینکه بتوانید این خانه ها را پیدا کنید، سایت هایی به این منظور وجود دارد که شما می توانید از این طریق ارتباط برقرار کنید و خانه ی عجیب و مورد علاقه خود را برای چند روز اجاره کنید. این نوع سفر و اقامت بیشتر مخصوص ماجراجویان است که بتوانند به مکان هایی دنج که کمتر کسی به آنجا رفته باشد سفر کنند. در ادامه متن شما را با خانه هایی متفاوت و یا بهتر بگوییم کلبه هایی عجیب برای اقامت آشنا خواهیم کرد.

این کلبه ی زیبا در انگلستان می باشد و امکانات لازم برای آن در نظر گرفته شده است که شبی 99 دلار قیمت دارد.

 

اگر به آب و هوای بسیار سرد و برفی علاقه دارید، فنلاند انتخاب مناسبی است که می توانید با شبی 181 دلار کابینی متحرک را اجاره کنید و به تماشای تابش نورهای شفق قطبی در وسط دشت های برفی بروید.

 

اگر به فرانسه رفتید می توانید شبی رویایی را در خانه های عجیب شبیه به فیلم های تخیلی سپری کنید که برایتان 241 دلار خرج بر می دارد.

 

این کابین در انگلستان برای هر شب 118 دلار است.

 

رویاهای کودکیتان را با یک شب اقامت در خانه ای عجیب در کشور انگلستان که 143 دلار می باشد به واقعیت تبدیل کنید.