صفحه اصلی / لیست هتل های آنتالیا /

هتل دیاموند کلاب کمر آنتالیا

هتل دیاموند کلاب کمر آنتالیا
Hotel Diamonds Club Kemer Hotel
تعداد اتاق : 288
وبسایت : http://www.diamondsclubkemer.com/
تلفن : +90 242 815 31 00

هتل دیاموند کلاب کمر آنتالیا ، یک هتل لوکس 5 ستاره در 35 کیلومتری مرکز آنتالیا است که با فرودگاه آنتالیا حدود 45 کیلومتر فاصله دارد.وجود درختان زیبای جنگلی و نخل و کاج در جای جای هتل دایموند کلاب کمر زیبایی آن را چندین برابر نموده است.

علاوه بر تمامی امکانات یک هتل لوکس 5 ستاره ، یک مرکز آب گرم نیز در هتل دیاموند کلاب کمر وجود دارد که دارای امکانتی زیادی از جمله ماساژ مخصوص ، کافه ویتامین ، بندسازی و .. است.

در کنار ساحل در استخر و تقریبا همه جای ین هتل کافه و غذاخوری های با کیفیتی را خواهید یافت.بوتیک و بازار مخصوصی نیز در هتل دیاموند کلاب کمر آنتالیا وجود دارد که می توانید خریدهای خود از جمله خرید سوغاتی را در آن انجام دهید.

 از امکانات عمومی هتل دیاموند کلاب می‌توان به باشگاه بدن‌سازی، ماساژ، سونا، جکوزی، اینترنت بی‌سیم، رستوران، مینی بار و استخر اشاره کرد.ساختمان هتل در یک منطقه‌ای سبز با آب‌وهوای مدیترانه‌ای نزدیک به ساحل قرار گرفته می‌توانید برای ساعاتی به دوری از شلوغی استراحت کنید.

تفریحات دریایی در کنار ساحل برای شما شادی و هیجان را به ارمغان می‌آورد و همچنین برای آفتاب گرفتن به روی صندلی‌هایی که در کنار ساحل در امتداد دریا دیده می‌شود بنشینید. اتاق‌های هتل مجهز به بهترین تجهیزاتت روز هتلداری است. هتل دیاموند کلاب کمر خدمات خود را به‌صورت 24 ساعت ارائه می‌کند.

رستوران
فروشگاه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
خدمات 24 ساعته در اتاق
آسانسور
رستوران فضای باز
مینی بار رایگان
کافی شاپ
خشکشویی
کافی شاپ فضای باز
سشوار
پزشک
استخر سرباز
جکوزی
ورزش های آبی (غیر موتوری)
استخر ویژه کودکان
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
استخر سرپوشیده
ورزش های آبی (موتوری)
سالن بازی کودکان
تنیس
سونا
ماساژ
بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
ثبت پرسش

جاذبه های گردشگری آنتالیا