مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید پاتایا یکی از بخش های مهم اقتصاد و توریسم پاتایا می باشد. چرا که هر ساله بسیاری از توریست هایی که با تور تایلند عازم این شهر می شوند، به این مراکز و بازارها نیز می روند تا با خرید سوغاتی و یا یادگاری های سفر تایلند بتوانند لذت سفر خود را دوچندان کنند. اگر شما هم در سفرهای خارجی اهل گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید هستید، تور پاتایا تایلند یکی از بهترین تورهای این کشور برای شما است. چرا که علاوه بر لذت بردن از جاذبه های پاتایا می توانید در بازارهای متنوع این شهر اقدام به خرید کنید.

نکته جالب اینجاست که در شهر پاتایا مناطق اطراف آن انواع بازارها و مراکز خرید را می توانید پیدا کنید و دیدن هر کدام و به خصوص خرید از آنها می تواند تنوع سفر شما را بیشتر کند و حتی از صحبت کردن با فروشندگان محلی و مهمان نوازی آنها لذت ببرید. بازارهای پاتایا و مراکز خرید این شهر انواع مختلفی دارند از جمله مراکز خرید روباز جدید، مراکز خرید مدرن و سرپوشیده، بازارهای محلی روزانه و شبانه و سرپوشیده و یا روباز. خلاصه برای هر فردی با هر سلیقه ای، چندین مرکز خرید مهم و بزرگ در پاتایا وجود دارد که بنا به میل خود می تواند از آنها بازدید و یا خرید کند.

به یاد داشته باشید که تنوع و حق انتخاب در سفر یکی از ویژگی های مهم است. به ویژه هنگام خرید. از این رو در این مقاله تلاش داریم تا بهترین مراکز خرید پاتایا را به شما معرفی کنیم تا در سفر با تور تایلند به این شهر زیبای توریستی، بتوانید اقدام به خرید اجناس و کالاهای مورد نظر خود کنید:

- مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival Pattaya) :


مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا


این مرکز خرید که عنوان کامل آن "Central Festival Pattaya Beach" است در ناحیه ساحلی بانگ لامونگ پاتایا قرار دارد و امروزه به عنوان یکی از مهمترین و معروف ترین مراکز خرید پاتایا شناخته می شود و بسیاری از گردشگران تور پاتایا از این مجموعه دیدن کرده و خرید کرده اند. این مرکز در سال 2009 میلادی و در هفت طبقه ساخته شده است. امروزه مرکز سنترال فستیوال پاتایا دارای بیش از 370 مغازه و فروشگاه بوده و دارای یک مجموعه تفریحی (از جمله سالن های سینما و بازی بولینگ) نیز می باشد. در این مرکز می توانید نمایندگی های فروش بسیاری از برندهای مشهور جهان و همچنین انواع لوازم کامپیوتر و الکترونیک و حتی لوازم آرایشی و یا لوازم بازی کودکان نیز فروخته می شوند. ضمنا این مجموعه دارای فودت کورت بزرگ و بسیار متنوعی است که در آن می توانید انواع غذاهای لذیذ و درجه یک ایتالیایی و یا آسیایی را می توانید امتحان کنید.

این مرکز خرید برای خانواده ها و جوانان بسیار مناسب است و توصیه می کنیم که اگر می خواهید اقدام به خرید در پاتایا کنید و در کنار آن از خوردن نهار و یا شام در فودت کورت و یا سرگرمی ها و تفریحات مختلف آن لذت ببرید، این مجموعه برای شما مناسب است و در سفر با تور پاتایا تایلند می توانید از امکانات آن استفاده کنید. این مرکز خرید حتی چندی پیش میزبان انجمن محلی یوگای این شهر نیز بوده و مراسمی به مناسبت روز جهانی یوگا در محوطه بیرونی آن برگزار شده است که بسیار مورد توجه مردم محلی و حتی جهانگردان قرار گرفته است.


آدرس: หมู่ที่ 9 333/102 Bang Lamung District, Chon Buri 20260, Thailand

ساعت های کاری: هر روز 11PM- 11AM

شماره تماس: +66 38 930 999

وب سایت: http://www.centralfestival.co.th/en


- مرکز خرید میموسا پاتایا (MIMOSA Pattaya) :


مرکز خرید میموسا پاتایا


مرکز خرید میموسا پاتایا یکی از جالب ترین مراکز خرید و بازارهای تایلند است. این مرکز با داشتن فضایی در حدود 17 هکتار در واقع یک بازار بزرگ و روباز است که مغازه ها و فروشگاه های آن به سبک و معماری خانه های اروپایی به ویژه فرانسوی ساخته شده است. بطوری که هنگامی که در بازار میموسا پاتایا قدم می زنید احساس می کنید که در اروپا هستید. از طرف دیگر تنوع گیاهان و رنگ های شاد بکار رفته در معماری این مجموعه و همچنین گل آرایی های بسیار زیبا موجب شده تا حتی برخی از توریست ها و مسافران تور تایلند جهت گرفتن عکس های یادگاری و سلفی نیز به این بازار بروند.

البته جاذبه های این بازار به این موارد محدود نمی شود، بلکه بخشی از این مجموعه دارای نقاشی های سه بعدی بسیار جالبی است که توصیه می کنیم در سفر به پاتایا دیدن آنها را از دست ندهید.


آدرس: 28/19-20 หมู่ที่ 2 Sukhumvit Rd, Tambon Na Chom Thian, Amphoe Sattahip, Chang Wat Chon Buri 20250, Thailand

ساعت های کاری: هر روز 10AM -10PM

شماره تماس: +66 38 237 318


- مرکز خرید رویال گاردن پلازا (Royal Garden Plaza) :


مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند


مرکز خرید رویال گاردن پلازا در پاتایا یکی دیگر از معروف ترین مجموعه ها و مراکز خرید این شهر است که توریست ها و جهانگردان زیادی تاکنون از آن دیدن کرده اند. حتی سبک معماری این مجموعه نیز بسیار جالب توجه است و مورد توجه بسیاری از علاقه مندان و گردشگران تور تایلند در پاتایا قرار گرفته است.

این مجموعه در واقع یکی از بهترین پاساژها و مراکز خرید شهر پاتایا است که در سه طبقه ساخته شده و دو طبقه اصلی آن به این مجموعه خرید تعلق دارد و در طبقه سوم نیز موزه ریپلی پاتایا قرار دارد. به این ترتیب نه تنها می توانید از خرید در این مجموعه استفاده کنید، بلکه پس از آن می توانید به طبقه سوم رفته و از این موزه جذاب و هیجان انگیز نیز بازدید نمایید.

در این مجموعه می توانید انواع پوشاک (مانند لباس، کیف و کفش های درجه یک)، زیورآلات و سایر لوازم و اجناس دیگر را با قیمت های مناسب تهیه و خریداری کنید. این مجموعه دارای سیستم تهویه هوای (air condition) بسیار مناسبی دارد بطوری که از  خرید و قدم زدن در آن لذت می برید. فودت کورت این مجوعه نیز بسیار مناسب و متنوع است و در آن می توانید انواع غذاها را سفارش داده و حتی جهت صرف غذا و یا دسر و نوشیدنی های گرم سرد کافه ها، در بخشی از آن که در فضای باز قرار دارد و دارای دید مناسبی رو به دریا است، بنشینید و از تماشای مناظر زیبا و دل انگیز ساحل پاتایا لذت ببرید.

مطمئن باشید که رفتن به مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا و یا موزه ریپلی، یکی از بخش های فراموش نشدنی سفر شما با تور تایلند خواهد بود.


آدرس:218 Beach Rd, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

ساعت های کاری: 11AM -11PM


- مرکز خرید بیگ سی پاتایا (Big C pattaya) :


مرکز خرید بیگ سی پاتایا


مرکز خرید بیگ سی یکی از مراکز خرید و مجموعه های جالبی است که حتی نام آن نیز برای بسیاری از توریست ها و گردشگران جالب است. در این مرکز می توانید بسیاری از خوراکی ها، نوشیدنی ها و یا اجناس مورد نظر خود را از سوپرمارکت بزرگ و معروف آن تهیه کرده و یا از امکانات سایر فروشگاه ها و مغازه های آن و همچنین انواع لوازم بهداشتی، آرایشی، خانگی و سایر کالاها و اجناس مورد نظر خود از جمله سوغاتی ها و یادگاری های تور پاتایا تایلند را در آن تهیه و با قیمت های ارزان و مناسب خریداری کنید. به خصوص در فصل های حراج اگر به این مجموعه می روید می توانید از تخفیف های بسیار مناسب فروشگاه های آن بهره مند شوید. چند رستوران و کافه های مختلف در فودکورت این مرکز قرار دارند که در آنها می توانید انواع غذاهای تایلندی را امتحان کنید. غذاهایی لذیذ با طعم به یاد ماندنی که حتی مدتها پس از سفر با تور تایلند نیز طعم آنها را از یاد نخواهید برد.

ناگفته نماند که این مجموعه در گذشته سنترال سنتر پاتایا (Central Center Pattaya) نام داشته است.


آدرس: 78/54, Moo 9, Pattaya 2nd Road | Nong Prue, Pattaya 20150, Thailand

ساعت های کاری: 11AM -11PM

شماره تماس: +66 2 667 5555

وب سایت: https://www.bigc.co.th/en


- بازار شناور پاتایا (Pattaya Floating Market) :


بازار شناور پاتایا


بازار شناور پاتایا یکی از جالب ترین بازارهای تایلند است. گفته می شود که ایده اصلی این بازار از بازار شناور مشابهی در بانکوک - پایتخت این کشور - گرفته شده است. امروزه این بازار تبدیل به یکی از جاذبه های پاتایا شده است و فروشندگان محلی با استفاده از قایق اجناس خود را مشتریان می فروشند. نکته مهم این است که از این بازار که یکی از بهترین بازارهای محلی پاتایا نیز به شمار می رود، می توانید با قیمت های بسیار مناسب و در عین حال با کیفیت را خریداری کنید. به همین جهت در طول سالهای گذشته بسیاری از گردشگران تور تایلند در پاتایا از این بازار شناور خرید کرده اند. به خصوص برخی از پوشاک، ادویه جات و یا اجناس دیگر. ضمنا این امکان نیز برای توریست ها وجود دارد که با سوار شدن به قایق های چند نفره مسافربر از مناطق اطراف این ناحیه دیدن کنید. بنابراین حتی اگر قایق سواری به همراه سایرین را دوست دارید، می توانید از این مجموعه دیدن و از امکانات آن استفاده کنید. حتی می توانید هنگام نهار از غذاهای لذیذ محلی تایلندی را امتحان کنید و از خوردن میوه های استوایی و خوش طعم تایلند لذت ببرید.


آدرس: หมู่ที่ 12 451/304 Sukhumvit Rd, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

ساعت های کاری: 9AM- 8PM

شماره تماس: +66 88 444 7777


- مرکز خرید اوتلت مال (Outlet Mall Pattaya) :


مرکز خرید اوتلت مال پاتایا تایلند


مرکز خرید اوتلت مال پاتایا یکی از بهترین مراکز خرید جدید و مدرن پاتایا است که دارای فروشگاه های مختلف برندهای معروف و درجه یک جهان است که در آنها می توانید با قیمت های بسیار ارزان تر از سایر نقاط، اقدام به خریداری محصولات آنها کنید. معماری این مجموعه نیز بسیار در خور توجه و زیباست.

در مرکز اوتلت مال پاتایا می توانید نمایندگی های فروش بساری از برندهای بین المللی را براحتی پیدا کنید از جمله: آدیداس (Adidas)، تیمبرلند (Timberland)، نایک (Nike)، لاکوست (Lacoste)، لی وایز (Lee wise) و...

این مجموعه دارای وب سایت بسیار جالب با طراحی مناسبی نیز می باشد که پیش از سفر با تور تایلند به پاتایا می توانید اطلاعات مناسبی نیز از آن بدست آورید.


آدرس: หมู่ที่ 12 666 ซอย Thep Prasit Rd, Bang Lamung District, Chon Buri 20260, Thailand

ساعت های کاری: 10AM-10PM

شماره تماس: +66 38 427 764

وب سایت: http://www.outletmallthailand.com/home.html


در پایان امیدواریم از خرید در پاتایا در کنار سایر سرگرمی ها و تفریحات این شهر زیبا لذت ببرید. با آرزوی دیدار شما در تور تایلند. آژانس مسافرتی الماس نشان مجری مستقیم تور تایلند در خدمت شماست.